Fillérbaszunk.Vagy csak idő nincs rá.Meg szem.
csak még vigyen el jó néhány szép helyre
a megadott első kb.200km után töltöttem bele a második tubust, majd újabb délutáni csörték után jött a tankolás ahol majdnem 1literrel többre jött ki a fogyasztás. Nyilván számíthattam erre, hiszen a gél kuplungra gyakorolt hatását figyelve nem ritka volt az olyan kigyorsítás amikor a fordulatszámmérő mutatója átkacsintott a piros mezőbe, ezért az első tankolást nem lehet viszonyításként figyelembe venni a megszokottnál forszírozottabb tempó miatt.
egyébként szerintem nem érdemes az ER-nőt tuningolni, mert az eredeti nyomaték karakterisztikája messze a legjobb a piacon
Ha elkezded felhúzni a mocit a lóerő magasabb fordulaton ugyan több lesz, de cserébe lent veszít a nyomatékából
És ugye a normál használatba(legalább is nálam) az utóbbira van inkább szükség