- Ez nem igaz. Mert ha nem teszel semmit a motorért, akkor az darabokban esik ki alólad. Vagyis valamit nekünk is tenni kell érte.
Ami pedig a polírozott motorokat illeti, az hogy tiszták és csillognak, még nem jelenti azt, hogy nem járnak velük földes és kavicsos utakon, erdőben vagy a hegy tetején. Rendeltetés szerűen van használva, motorozásra és élmények szerzésére. - nem iszapfürdőzésre...
Aztán hallhattunk az anekdotákból itt tönkre menő léptető villáról, befagyó dobfékről, de ezek megmaradtak eddig a mese szintjén. Olaszból behozott agyonkúrt példányoknál szokott néha kikopott tűszelep ház lenni, ez húzós hiba mert csak komplett karbi cserével orvosolható, de ez sem fordult elő még itt. Némely hétfői példányon előfordult már PITTING hiba a vezérmű tengelynél, de mint írtam ez is igen ritka hiba.
Összességében ahogy Parabellum mondta volt:
"Er-5- örök élet meg egy nap"
Hát majd meglátjuk
Az tuti hogy a Honda CB 500 elment 330 e km- t egy - két motor generállál, az Er5- el nem volt hasonló teszt csinálva, mi teszteljük- eddig jó.
A csörgés a régi Kawa blokkokban természetes, nagyok az illesztések, és sok a lánc bennük, ez nem hiba.
Anno nem hiába hívták a Kawát "vödör csavarnak"