), viszont néha hasznos tud lenni (főleg bejáratás alatt), és akkor nem egy hátrány, ha fél szemmel rápillantva is azonnal látom hogy hol járok. Autót is már majdnem 10 éve vezetek, és ott már becsukott szemmel is tudom, hogy kb hol tart a fordulatszám, viszont még ennyi idő után is rápillantok néha a fordulatszámmérőre vezetés közben.
) Szóval jelenlegi állás szerint tervben van... Asszem...
Most számoltam, hogy azóta pont 40e km-t mentem (a két géppel).
Lehet, hogy szegény Z-t el kéne adnom. Más terveink vannak.
Igaz ettem a kefét mikor épp,h megvettem a fülembe jutott, hogy 2009ben átalakított er6-n jön be.De azt kell,hogy mondjam most,h láttam a képeket és választanom kellene a 2 között sztem újból a 2008ast választanám.
Télen mindig akcióznak, bár a világválság miatt ez lehet, hogy elmarad...
Igazad van, tényleg a megérzésére, ha úgy tetszik a szívére kell az embernek hallgatnia, de azért meg is kell fontolni, mert soktényezős ez a dolog sajnos :)
Mert az ER-6-tal hozzászoktam, hogy én kontrolálom a szituációt, és nem baj, ha megcsúszik. Így simán csúszásig fékeztem ha olyan kedvem volt, most meg az ABS folyton felül akar bírálni... De szerintem kár ragozni az érveket és ellenérveket, olyat vegyél, amiben Te magad jobban bízol! Az a lényeg, hogy jól érezd magad a motoroddal, és ne legyen benned a tüske, hogy áááh, mégiscsak az kellett volna, vagy emez így nem jó. Ne hallgass senkire, csak a szívedre!
Én a múlt héten rendeltem idomokat az enyémre. Gyári fénnyel 18.000.-Ft az indexes oldalidom és ugyanennyi az ülés alatti jobb oldali idom is. Ezeket az üllői úti márkaszervízben rendeltem. Ott jó arcok vannak nagyon.