Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja meg 1-2 kép,.... amikor azt mondtam, hogy nekem is jó lenne egy ilyen gépezet.
Nesztek Amúgy nekem is megtetszett ez a moci!
Csá!
Itt van valakinek Versys-e?
Sajnos ez így van.
Lenni lesz baja. Mindenek van. Ilyen a technika.
Majd lesz vele más baj, hi-hi... Tökéletes motor egyébként nem létezik. Kivéve az én új Zém...
Akkor most már csak meg kell venni.
Köszi!
Most neztem meg egy uj ER-6n-et, es teljesen megvaltoztattak a "repedo" rogzitest. Szoval nem kell aggodni, az uj gepekkel valoszinuleg nem lesz ilyen gond.
Barmelyik hivatalos kawa szervizben szervizeltetheto. A lenyeg, hogy hivatalos szerviz legyen, ne K-bikers es ne MotorX, vagy miegyeb. Magyarorszagon 3 ev garancia jar a motorra, ennyi ido alatt egy komolyabb hiba elo kell, hogy jojjon, szerintem vegyel nyugodtan ER-6-ot. A Papp Motors pl szimpi kereskedes. A Csiki-bege lassu, a Kawa Duna meg lassabb... Alkudj az arba mindenfele kiegeszitoket... Az indexen van egy igen aktiv ER-6 forum, erdemes ott is korbenezni.
Az iteletet en irtam. Szerintem marha jo motor, de az emlitett problema miatt en a hasznalt motor vasarlasat megfontolnam. Garancialis uj motort vegyel, hivatalos kereskedotol, es nem szurke importortol! Hasznalt motornal mindenkepp meg kell nezni azt a bizonyos hegesztest, es ha repedt, akkor csak akkor megvenni, ha meg ervenyes ra a garancia, es ki lehet csereltetni a vazat. Ugy tunik, hogy kb 1 ev utan, 20.000 km felett jon ki a hiba. Bar volt mar 6.000 km-es motor is ami hibas volt. A hiba a f-es modelleknel is elojohet, szoval ott le kell szedni az idomot, es ugy megnezni... Allitolag a 2007-es modelleket mar nem erinti a problema, mert megvaltoztattak a blokk felfogatasat.
Kawasaki ER-6 N -ről népítélet:
http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=6
7876

Idézet a linken található írásból: "Soha semmi baja nem volt, mígnem felfedeztem egy repedést a vázon, amiről kisült, hogy technológiai hiba, és garanciális vázcserét vont maga után. Ezen megsértődtem és becseréltem másra."

Természetesen nem akarlak lebeszélni róla, és nem akarlak másra rábeszélni, de én mást vettem végül.
Az ítéletet nem én írtam, nekem nem volt Kawasakim.
Nekem még most is tetszik, de egyéb hibákról is hallottam.
Hali mindenki!

Lenne pár kérdésem. Sikerült döntenem és egy Kawa ER6-n lesz amit venni fogok. A párommal lebunyóztam a dolgot és belenyugodott. Viszont BP-n melyik kereskedést javaljátok, ahol érdemes beszerezni. Hitelre lesz véve. Ha megveszem x kereskedésben akkor érdemes oda vinni kötelező szervízre a gari miatt vagy elég egy kawa szekszervíz.

Valamint érdemes többet költeni az ABS-es verzióra?

Kösz előre is mindenkinek.
Nálam is repedt a blokkot tartó nyúlványnál a hegesztés. Ha valakinek már foglalkoztak ezzel a hibájával akkor az lécci szóljon! kishondas@totalcar.hu Előre is köszi!
Majd add meg kérlek az embered elérhetőségét, mert nekem úgy tűnik fog kelleni.... A csikibegébe nem vinném még egyszer.
Mostanában nem szerveződik vmi együtt motorozás? Nem nagyon van motoros barátom, így többnyire egyedül járom az utakat. Nem lenne rossz móka egy 1 napos túra, mondjuk jövő hétvégén ha van vkinek kedve csatlakozni. Én megyek az biztos:-)
SZIASZTOK!
Azt a25-ezret kicsit sokallom!Várpalotán 13-ért csinálták az 1000-es szervízt!olajat cserélt,bowdeneket olajzott,stb. Átnézett mindent szakszerűen! Merem ajánlani.
Ok! Kössz! Nekünk Várpalotán van a szervíz, egy maszek szerelőnél! Nagyon korrekt volt, és lelkiismeretesen átnézte a gépet, állított is ahol kellett! Hogy mennyit kért, azt nem tudom, mert a testvéremé a gép, de ő is szokott fórumozni, majd beírja a tapasztalatait!
1et értek. Majd szólj, hogy mit mondtak. Csak zárójelesen jegyzem meg én a múlthéten voltam vele a Csiki-begénél (nem ajánlom) az 1000-es szervízen és nem mondtak rá semmit.... Így duplán kiváncsi vagyok. Láttam, hogy korábban írta valaki a szervíz árakat. Nekem az 1000km után 25000.-Ft kértek és kaptak. Hááát no comment. Kicsit több km volt benne (1830) és ezért gyakorlatilag leüvöltötte a fejemet a munkafelvevő. szóval ha viszed szervízbe, akkor ne oda vidd.
köszi
Valószínű jövő héten elvisszük a szervízbe, keressék meg, mert ez eléggé olajos! Azért 4000km után nem túl szerencsés!
Szia,

Gyengén ugyan, de az én motoromon is tapasztalható kis olajosodás. Nem aggaszt, lemosom.
Ha vki szerint gáz, akkor szóljon....

kösz
Sziasztok! Az öcsémnek is er-6n-je van, és most vettük észre, hogy a blokk alja olajsáros, sőt a vízpumpánál még olajfilmes is volt! Volt már valakinek olajfolyása, vagy hasonló jelenség a gépén?
Hali!

Tud nekem valaki segiteni? ER-6N-hez keresek elsö telokat es felnit valamint komplett lämpät. Nemetböl hoznek be egy törött mocit, csak egyszerüen nem talälok alkatresz ärakat sehol. Ezekböl gondolom bontottat meg nemigazän talälni.

Mäsreszt ez a regado dolog hogyan mükszik, van valami idökorlät a lepapirozäsra, vagy egyböl fizetni kell?

Elöre is köszi.
A magyar Kawasaki importőr kommunikálta már, hogy több ER-6-on eltörött a váz a jobb oldali motor felfüggesztésnél? Csak szólok, hogy nézzetek rá!
Szasz!

Magyar webshop? Minek? Annyi boltban lehet már rá venni, mint a szél. Mondjuk rendszert még nem láttam, csak dobot. Abból van Gianelli (jó hangja van) , Raptor (többféle is, hangtompítót nem lehet bele tenni, magyar dob) , Remus , Bódis (nekem ilyen van fent, magyar dob) , Leo Vince
Ebbe az összesben van hely a szondának.

Ha vissza viszed Zsoltihoz, akkor ő tud neked Bódist rá, de szerintem olcsóbb a Gianelli, és talán jobb is a hangja, mint a Bódisnak. Ez persze fül kérdése...
Sziasztok

Sport rendszert szeretnék az er-6n-re de csak külföldi oldalakat találtam.
Nem tud valaki valami magyar webshopot hol lehetne nézni?
És ezeket csak szervízbe tudják felszerelni?
Mert nem tűnik nagyon bonyolultnak.

Előre is Köszi!
Sziasztok!

Bocsánat, hogy így "elhanyagoltalak" titeket, de amint látom, szépen mindenki megkapta a számára szükséges információt.
Motorválasztás: megláttam, megszerettem, erről ha nagyon tépném neki akkor a szél le akar tépni, és így visszatart a féktelen száguldozástól.
Szervizek: 1000-11.500 volt ; 6000-15.000 ; 12000-13000 ; 18000-13000 ; 24000-17000
Az árak kb. összegek. Olaj csere nekem volt 6000 kilinként. Lehet a gyári könyv nem írja, de úgy voltam vele, hogy ártani nem árt. Meg a kereskedő is mondta, hogy itt Magyaro.-n eléggé rövid időre indítod el a vasat. (kis naív)

Jelenleg várom az új vázat, mert jobb oldalon a blokk rögzítésénél megrozsdásodott, és meg is repedt a hegesztés.