Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak a z750-ről tudok nyilatkozni ott a gyári gomba 80k körül van
bukócsövet ha van egy jó ismerősöd és kinézed a felrögzítési pontokat akkor egyszerűen le lehet gyártani és biztos hogy többet véd mint a gomba
gombát viszont tök egyszerű szerezni relatíve nem drága mert egyik havernak is er6n van most vett rá egy tök faszát 13k-ért - ja és sokkal esztétikusabb mint a cső már ha ez neked számít
Nem tudom melyiknek mi az ára , ez gyárilag rajta volt és használtan került hozzám a gép.
Valami legyen rajta, az a lényeg :)
Csá!
Nekem LSL van rajta, még szerencsére nem kellet kipróbálnom mennyit bír , mert előtte kb 3-4 nappal fektettem el . Ugye mikor máskor. Sérülések?...bal oldalidom 20 ezer tf,tank féltenyérnyi helyen lehorzsolva, utaskapaszkodó lehúzva stb stb csúszás nyomok . Nem lett komolyabb baja, de ha hamarabb felrakom akkor tuti még ennyi se Egy a lényeg valamit tegyél rá vagy gombát vagy bukócsővet!
Hi g3enius!

Köszönöm a részletességet, és sajnálom, hogy tapasztalatból kellet ezt leírnod . 10/6-ot adtál a védelemre, na de az ár/érték arányról is ez lenne a véleményed? Én csőben szeretnék gondolkozni, mert azért az mégis csak többet fog, hangsúlyozom csúszásnál, de nem tudom, megéri egy cső vagy elég egy jó gomba... melyik éri meg vajon jobban?
Aki tud és szeretne is hozzászólni, azt megköszönöm .

Üdv.:
Balázs
Nekem a gyári gomba van rajta , tapasztalat pedig jó.
Esésnél faszán kitartotta a motort , igaz csak csúszott , nem volt átbukfencezés , meg semmi , az durván leamortizálta volna azért ...
Tükör felcsukódott , semmi sérülése nem lett , bal indexbe kicsit beleradírozott , de elfogadható ... hátul az ülésnél is lejött kicsi műanyag , az újabb gépeken azt a részét valamivel le is szokták fedni , mert az áll ki a legjobban. Ezen kívül a fejidomon van egy 20 forintos nagyságú kis pici csusszanat nyom és a végére hagyom akkor a legmocskosabbat sajnos ! A TANK! ököl nagyságúra bebaszást kapott , ha az nem lenne , akkor még elégedett is lennék , dehát ez van ... csúnyábban is járhattam volna.
10 / 6 pontot adnék rá.
nekem most az új mocin gyárilag szélesebb a kormány és kurva jóóóó
Sziasztok,

Nekem egy 2006-os ER6N-em van. Szeretném megkérdezni, hogy használ-e valaki bukócsövet vagy gombát ehhez konstrukcióhoz? Ha van ilyen közöttetek, leírná nekem, hogy honnan és mennyiért sikerült beszerezni, és tudom szemét kérdés, de akinek van valamilyen tapasztalata, azt is megköszönném.
Én találtam egy több csövet is újabb modellre (2009-)2009-re, de nem tudom az felmegy-e a 2006-ra.

Hozzászólásotokat előre is köszönöm!
Balázs
most már csak annyit mennyivel jobb ezzel vezetni?
pl.: nagyvas.hu alkatrész/kezelőszerv/kormány lucas streetfighter, vagy superbike
én értettem félre. ebayról jött...
bazz még nagyon reggel lehetett amikor írtam...piros állító.... én meg a piros gyári kulcsra gondoltam
Merre vannak azok a kormányok?
A piros állítóval lehetett összepárosítani is, karban is van vagy 6 szín, állítóban talán csak 2.
van 22-es kormány is egy rakás

piros kulcsot hogy szereztél hozzá?

á gyárinak semmi hangja
kormányt nézegettem, de általában 28as belső csövesek vannak a 2 gyári helyett ilyennel nem barmolnám szét a gyári tartót... Sokat megyek városba is, autók közt nem feltétlen előny a széles.
Tegnap megjött a kis kínaiaktól a fekete alu karok piros állítóval, gyorsan fel is tettem. Küldtek még piros kawasaki kulcsot is hozzá :).
Kipufogót mindenképp akarok, egy mátraszelei srácot emlegettek aki elvileg jót tud jó áron (bár szerintem gyári hangja is elég tűrhető más motorokhoz képest, nem hiába a két henger)....
Vettem még komoly láncsprét is ami állítólag nem verődik szét, szóval reggeli program a karokon kívül láncmosás-olajozás volt.....
szép lett de egy dob mindenképp kell rá szerintem is mert gyárilag hangja semmi dobbal viszont nagyon szépen szól
Hali emberek!
2009-es Er6n-hez kellene nekem hátsó lámpa. Sajna az enyém valamiért megadta magát( valszinű, hogy az esés után megtört bepárásodott és elkorrodált a benne lévő vezeték).
Szétszedtük de nem nem lehet hozzá férni mert zárt az egész vacak.
Szal ha valaki tudna bontottan vagy máshogy jó pénzért ajánlani nekem, az facca lenne
Gyári kérdeztem 31 rugó , akkor ha nincs más 25 ért veszek integrálltat akkor már
A bukógombóc hasznos lom, bármikor eldőlhet a canga, és rögtön oda a hűtőtakaró! Amit még mindenképp ajánlok, egy dobot a gyári kenyérpirító helyett,hogy hallják hogy érkezel és te se a lánc surrogását hallgasd, hanem azt hogy pofázik ez a fasza kis sorkettes neked. És egy szélesebb/egyenesebb kormányt a gyári bmxkormány helyett, hidd el, egész más lesz vezetni!
köszi! élőben talán még jobb a gyöngyháznak köszönhetően (no és mintha narancsabb is lenne úgy, így mint ezen a normálisabb géppel készült képen, lesz még mert fotósféleség vagyok)
Remélem nem lesz szükség a gombára, de persze sajna soha nem lehet tudni.
Ma sajnos kiderült, hogy kaptam 2 szöget is vételkor, egyiket az oldalába, így új gumi is kellett rá sajnos :( (pirelli diablo volt hirtelen, remélem jó lesz)
De tagnap óta legalább rendszám is van rajta és pörög a km óra :).
Nagyon szép gép, jól áll neki ez a szín!
soha ne legyen szükséged rá!
Ezen oldalt pont van:)
nézegettem a gyárit is de horror árakat mondanak rá és nem is biztos tetszene a nagy bumszli az oldalán
Bukógomba is kerüljön rá!
Nekem spórolt kb. 200 ezret.
Alakul a gépezet.
Kapcsoló amerikából jött 5e+4e posta pénzért. Hűtőt megjavították (ha valaki nem boldogul vele megvan az ezermester címe) jó lett úgy tűnik. Színre is ilyesmire gondoltam. holnap már rendszám is lesz ha minden igaz.