Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

72 a gyári adata, nekem 64-et mértek keréken. Teletankolva kb 165-170 kg.
hány lóerős ez a blokk? és így az apraszaki kb hány kiló?
66ezer? Azisszép!
Egyre jobban szeretem ezt a blokkot!

Ezért is marad meg az enyém... nekem 66000 van benne...
Szia!

az óra mindenképpen csalni fog, mivel mint ahogy korábban is írták a jeladó az első lánckeréknél van, nem keréken. Így az órával akkor tudsz kb. pontosan mérni, ha lassítod - hosszabb - az áttételt. Tehát, kvázi ugyan annál a sebességnél kevesebbet fog forogni a motor főtengelye. Ez pont ellentétes azzal amit szeretnél, mivel te azt szeretnéd, hogy jobban forogjon, harapósabb legyen a motor.
Nekem 43/15 van fent, elöl gyári méret hátul 3-al kisebb. Így a kilométer óra szinte majdnem pontos. Ami szokatlan, hogy most előzésekkor vissza kell pakolnom neki.
sziasztok!

gyári áttétel 46/15. és 114 szemes a gyári lánc erre is figyeljetek, mert nekem anno elrontották a lánc rendelésemet, és be kellett pluszban toldani a láncba...
Nem teljesen ugyan az. Nekem a gyári áttétel 16-4O. itt 5ezres fordulaton megy 143at. 15-4Oel 13O-at. 15-42-vel 127et. Azt akartam csak mondani, hogy elöl egy fog hátul legalább 4.
Nem teljesen ugyan az. Nekem a gyári áttétel 16-4O. itt 5ezres fordulaton megy 143at. 15-4Oel 13O-at. 15-42-vel 127et. Azt akartam csak mondani, hogy elöl egy fog hátul legalább 4.
Nekem tetszik :)
Sanyiéktól hazáig , 1 ó 7 perc.
Dumcsiztok csávók?
Unatkoztok, mán nem tudtok mit kezdeni az időtökkel, mi?
De vajon van-e értelme ennek a sok hülyeségnek? Én mosolyogtam rajta, de ennyi, ha ez volt a cél, hát fasza.
Issstenkém, ezek a bánat emberek...
Te Gugyerák, te meg ki a mókus vagy?
Hová fírkálsz még a Ninja250 és az Er6 fórumon kívül?
Mivel foglalkozol?
A köridő milyen távolságra vonatkozik?
Milyen fajtájú a kutya? Oroszlán nincs a közelben...? :-)
Ja a köridöt nem is irtam, ha valakit érdekel: anyámékig onnat meg Sanyiékho, úgy haza mán 1 óra 7 perc körül van. De akkormán nagyon dütöm a kanyarba. Ha bálint bátyám kutyája nem jöne ki mindig, mégjobis lehetne, igy meg a multkor is öszevisza harapot. Nem rosz idö mi? Na csá.
Üdvöllet mindenkinek!
Tennapig motorosztam énis sSanyival. A köridőm javult tavassz óta.
mosmán nem leszz jóidő, aszonygya Sanyi annya, én is eltetem a góré alá a mocit. Szép /téli) álmot mindenkinek.
Jovőre itt ugyanitt! /Még mintíg cserélném a 125-öt egy erős Ningya ketőötvenre vagy erhatefre még a Hondámat! a goréban nincs egér, szerintem/
Értem, és köszönöm a választ. Ha 60ezerrel hirdetett er6-ot néz valaki, hiába olcsóbb, elgondolkodik, hogy inkább rátol 150-et, de néz egyet 15ezerrel. Nehéz dolog ez, szerintem könnyebben fogja egy kereskedő beszámítani neked egy új/újabb árába, és arra a sorsra jut a gép, mint sok autó/motor/bármi kis hazánkban: visszaállítják a futott kilométert az órájában, kipofozzák kicsit, és megy ki a piacra 200-al drágábbért, mint amit érne...
Hello!

A gépet megvettem 2006-ban, rendszeresen hordtam szervízbe (Cegléd) - absz no error. Ahogy a sz.könyv is írja, szelephézagáll. 42.-nél. Minden a gyári benne. Érdekes, hogy nekem sem vázproblémák nem voltak, sem pedig ciripelés a kipufogóból.
Rendbe hozatni (most még) nem akarom, mivel teljesen lényegtelen dolgok a felületi hibák. Ezek mellett látszanak még a használat jelei is, mint pl a bakancsnál a kopási jelek.
A csúszás után már kb 4000 km van benne, semmi error nincs a géppel. Tehát 650, sajnos én is ide tettem volna. Sebaj, még mindig jobb üzlet, mint egy új kocsi. :)
És hol lenne érdemes meghirdetni? (csak neten még semmit nem tudtam eladni, bár ez lehet az én hibám).

kösz,
Dávid
Engem az érdekelne, hogy a 60ezer alatt volt-e valami komolyabb meghibásodás, kellett-e bontani a blokkot? Nem kis futásteljesítmény, érdekelne, mire számíthatok a blokkal kapcsolatban.
NA?
Jelen allapotaban szerintem 650-ert tudnad eladni,
ha a kormanyveget es a sarvedot rendbehozatnad, es a km-orad kb. a felet mutatna akkor 50 max 100-al tobbert
Sajna ez van. Mar hyosung arban vannak a gepeink.
Sziasztok!

Eljött az idő, ezért fel kell tennem a kemény kérdést:
Mennyiért lehet eladni egy 60e km-t futott 2006-s ER6nt. Első tulajtól, túrázásra használt, azonban sajna egyszer biza elcsúszott, ezért igen apró karcok vannak az első sárvédőn, kormányvégsúlyon, stb. (oldalidom cserélve)
A gép amúgy végig szervizelt, 3000 km-s Conti Roadattack gumikkal.
Tehát mennyiért és hol érdemes hirdetni?
Igazából nem milliókat várok érte, hanem egy korrekt árat. A moci is az, de kell egy új...

Üdv,
Dávid
Egyre jobb :)
Ha a hátsó lánckereket cseréled pár foggal nagyobbra, ugyanúgy mást fog mutatni az óra, és ráadásul a km is másképp megy bele, ha jól emlékszem több.
Szia!

Mindegyikben benne van a gyártási év és hogy mikori heti gyártás! Én a Bridgestont Bt023 ajánlom a hátsó nálunk 30980ft. Adatlapomon elérsz
Csak azért , mert az első lánckerékből számítja ki a tempót.
Szal ha az elsőt babrálom akkor csalni fog sokat.
Rock n ROLL!
4 évszak nyár !
a km óra így is úgy is csal vmennyit, sztem a fogaskerék cseréje nem sok vizet kavar, na meg nem azt kell nézegetni, ha a várt hatás eljön .
Nekem legalább is a km óra csak egy támpont, most hogy 70-et mutat és 74- 78-al megyek hát és.....
A sztem én bele fogom fúrni faragni a lambdaszondát a dob elé a összekötő csőbe vagy hova kell majd megnézem, de majd tavasszal csak, addig j így is nem megyek már vele sok km-t az éven
Nekem is nyitott sportdob van rajta, de nem vettem észre , hogy gyengébben ment volna a gép.
Ezek szerint a csere ésszerű volna szerinted?
Illetve még 1 kérdés.
Cserélni akartam nemrég az első lánckereket 1-2 foggal kisebbre , de mondták itt , hogy akkor a km/h mérő csalni fog.
Nos most is csal. :) 140 körül GPS szerint még csak 131-2 vel megyek. Olyan 6-7%os csalást számítottam ki nagyobb tempónál.
Szal. És ha a hátsó lánckerék lenne pár foggal nagyobb?
Ugyan az volna a hatás , harapna a gép jobban , könnyebben állna kerékre ( ez fontos :D:D ) de nem csalna az óra ?