Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áhh, ez a nyomorult oldal nem képes egyszerre két képet fogadni...
Még képek:
Na íme a képek. Le is mértem, a cső külső átmérője 8,5 mm, a menet szerintem 8-as, bár erre nem emlékszem pontosan, nem tekertem ki mert bele van ragasztva. A menetes rész szerintem max 5 mm lehet, hogy ne lógjon bele a benzin útjába. Tehát a törött csonkot le kell reszelni síkba, a lyukat felfúrni óvatosan 6,5-ösre, és mehet bele a 8-as menet! De mondom, ha meg akarod tartani a gyorscsatlakozót, akkor ennek a kis fém pucunak a végére kell esztergálni egy ugyanolyan ajkat, mint a gyári műanyag végen van, hogy a gyorscsatlakozó meg tudjon akadni rajta. És akkor a felületének is szép simának kell lenni, hogy a gyorscsatlakozóban lévő kis O-gyűrű jól tudjon tömíteni a felületén. Nem nagy meló, de ha nem vagy nagy barkácsmester, keress egy szakit, aki látott már menetfúrót, mert el is lehet baszni ám!
Okés!

Köszönöm. Akkor várom.
Holnapra megpróbálom megoldani a fotót!
Léccives fényképezd le nekem, hogy tisztán lássak, pontosan mit is kellene csinálnom. Előre is köszönöm.

Minde jót.
Ha nagyon nem világos lefotózom neked, én végülis kihagytam a rendszerből ezt a gyorscsatlakozós cuccot, csak lejjebb, a befecskendezőbe bemenetelnél maradt meg, itt fent a benzinpumpánál egész egyszerűen lehúztam ezt a gyorscsatlakozót a benzincsőről, és magát a csövet húztam egy bilinccsel erre a pót-pucura. Így azért is egyszerűbb, mert nem kell az esztergályosnak olyan kis ajkat kialakítani a pucu végére. Ha kihúzod a gyorscsatlakozóból a megmaradt kis véget, akkor megérted miról beszélek, van a cső végének egy kis ajka/pereme. Naszóval, ha ezt a megoldást választod, akkor csak egy megfelelő méretű csövet kell találnod, és akár magad is meg tudod oldani otthon a dolgot, persze ha van menet fúró-vágó készleted. Bármi nem világos, kérdezz bátran!
Köszi Apraszaki!

Ezt a megoldást fogom választani, de nagyjából értem, hogy mit mondasz de vmi képet nem tudnál esetleg erről küldeni, hogy hogy néz ki ez valójában, vagy az esztergályos tudni fogja ha elviszem?

Köszi
Ehhez persze a kis fekete műanyag vackot ki kell szerelni a házból, de ne ijedj meg a speckó csavarfejtől, egy pontosabb vízpumpafogóval!kombinálfogóval simán meg lehet lazítani!
Én ugyanígy letörtem, mert egy rideg szar műanyag vacak! Ne vegyél másikat, mert ugyanígy letörik! Reszeld le a megmaradt csonkot síkba, fúrj bele menetet(7, vagy 8) és egy esztergályossal szúrass le egy olyan kis pöcsöt fémből, mint a gyári műanyag vég, a másik végén természetesen menettel. Aztán egy kis benzinálló tömítőanyaggal belehajtod, és kész is! Sohatöbbet nem törik le!
Sziasztok!

Egy 2006 ER-6f-hez lenne szükségem AC pumpára (benzinpumpa) mert eltörött a műanyag benzincső pont a pumpa kivezetésénél, ha van vkinek kérem jelezzen, vagy esetleg meg tudnám valahogy javítani? Itt láthatjátok, hogy hogyan sikerült eltörnöm.

Köszi.
Sziasztok!

Egy 2006 ER-6f-hez lenne szükségem AC pumpára (benzinpumpa) mert eltörött a műanyag benzincső pont a pumpa kivezetésénél, ha van vkinek kérem jelezzen, vagy esetleg meg tudnám valahogy javítani?

Köszi.
Szia! pl tőlem! adatlap
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy honnan tudok rendelni Kawasaki er6n-hez (2006-os) hengerfej tömítést? köszi
Szia! van raktáron ha aktuális még!Adatlap!
Speedhog,

Nálunk lehet hivatalosan Kawasaki alkatrészeket vásárolni!
Mivel nem írtál évjáratot, így nem tudom megadni a pontos árát.

12.800HUF-13.000HUF
Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy a minap ki akartan cserélni a gyertyákat és véletlen eltörtem a tank alján lévő benzincsövet( vagy legalábbis azt hiszem, hogy az, műanyag a vége és mind a két vége ua.) Ezt, hogy tudom kicserélnio, hol tudok kapni ilyet, mennyibe fájna!?

Ebben kérném a segítségeteket.

Köszi
Eladó Er 6 Bukócső! Érd.: 20/2614429
Sziasztok, keresek 2006-os ER6-hoz táskatartó konzolt.
Hi!
Hever nálam egy ER6N-re való gyári dob. Ha valakit érdekel, írjon (boesthomas93@yahoo.com) vagy csörgessen meg (20-950-40-27)
Az árban pedig biztosan megegyezünk.
Köszi, a tippet, megnéztem, ami elsőre feltűnt, hogy a katalógusban fekete a telószár alsó része,
a hirdetésben nem.
Kicsit idegenkedek a kintről behozott motoroktól.
Igen. Ez egy 2010-es gyártási évjáratú motor. Abban az évben készültek fehér színben is az f-esek. A kawa magyar oldalán vissza tudod nézni az Er-6f modell történeténél, hogy melyik évben milyen volt a színválaszték.
Sziasztok!
Véleményetek szerint gyári fényezés lehet a motoron?
link
ha valakit érdekel van eladó bukócsövem is ER-6-hoz 2009-es évjárattól. 20.000 Ft
Szia!

adatlkapomon elérsz!