Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez ne legyen akadály. Nekem is jövő hónap közepe felé viszik el az Ér-t. És utána megyek motort venni. Természetesen kawasaki lesz az is. Ha minden jól megy egy Z 750 S felidomos...
Már egyre inkább nem hezitálok... Nézegetem a képeket, hirdetéseket, olvasom a leírásokat, teszteket, véleményeket, azt hiszem, lassan eldőlni látszik a dolog. Egy baj van, hogy maholnap itt a tél (bár a mostani 25 fok nem ezt sugallja) és várni kell még a jóra egy "kicsit".
Hát igen ez a suzuki olcsóbb satöbbi, ez olyan legenda, minthogy a honda a legjobb motor stb..
Én azt vettem észre hogy a kawasaki egyáltalán nem drágább mint a többi márka. Amúgy ha annak idején nem a gs 500 at választod, hanem az Er 5- öt akkor nem hezitálnál ennyit ...
Nagyon köszönöm a tartalmas leírást! Kissé megnyugodtam, ez a vázprobléma zavart, de abból, amit írtál, már nem tűnik olyan vészesnek. A leírás egyébként beoltott rendesen - ezek fényében már egyre inkább a Kawa-vonal felé hajlik a szívem, bár a GS500-as világ is élvezetes (volt).
A GS szerviz-periódusa is 6000 km volt, ezt szigorúan be is tartottam, tehát itt nincs is különbség. Az alkatrészeket meg úgyis megveszi hozzá az ember, ha használni szeretné. A GS-en nekem egyszerre kellett láncszettet, illetve féktárcsákat, fékbetéteket, illetve a fesz-szabályzót cserélni, és mikor megláttam, hogy mindez alsóhangon 250.000-be fog fájni, kissé felszaladt a szemöldököm. Szóval ennyit arról a legendáról, hogy a GS-re nem kell sokat költeni - nem kell, de lehet, bár minden nézőpont kérdése, ugye.
A gumis dolgok is érdekesek, nálam a gyári Bridgestone 32.000 km-t ment el, aztán a Metzeler Lasertec hátul egy szezon alatt (kb. 10.000 km) 1-1,5mm köré kopott, elől pedig a felni-gumi találkozásánál apró, de annál több repedés keletkezett rajta - szóval hamar kukás lett.
Ami még dilemma, hogy N vagy F? Igazából mindkettő tetszik valamiért, de egyik sem jobban a másiknál. A kérdés, hogy milyen különbség lehet szélvédelemben a kettő között? Az F tetszik, mert jól néz ki ruhában, az N pedig a nyers, de visszafogott agressziót sugallja, ha ránézek. Párom le akar beszélni az N-ről, mivel a GS-től úgy kellett megválnom, hogy sikeresen totálkárra törtem, és azóta folyton azzal rongál, hogyha nem lett volna idom a motoron, már nekem sem lenne térdem... Mindegy, szóval N vagy F? Ha van álláspontod e kettővel kapcsolatban pro-és-kontra, szívesen veszem azt is.
Ha jó motort akarsz- akkor a Kawasaki mellett tedd le a voksot!
Szia!

A "vázrepedésről" annyit, hogy nem a váz repedt, hanem a bal oldalon egy tartófül hegesztése repedhetett meg, kizárólag az első szériákhoz tartozó motorokon (2005-2006). Ismerek olyat akinek nem repedt meg, meg olyat is akinek igen, és olyat is, aki hat éve repedten használja mert nem befolyásol semmit.
Tudni kell még, hogy 2007-től módosítottak a dugattyúkon, mivel az első szériák hatvanezeres futás felett hajlamosak voltak olajat csipegetni. Ez se törvényszerű, de előfordulhat. Ugyancsak 2007-től változatattak a kipufogó egy hegesztési varratán is, mivel azt megelőzően ciripelni kezdtek a dobok.
Ennyi típushiba létezik. Nekem egy 2008-as van, 33.000km-el és hibátlan. A www.er6.hu oldalon van egy srác, aki túl van a 150.000km-en egy 2006-os F-es modellel. A beszámolóját érdemes elolvasni.

Középsztendert nem tudsz rá tenni mivel a végdob a blokk alatt van. Egy kellemes nyomatékos kis naked motor, ami akár kétszemélyes túrázásra is alkalmas, és van benne vigyorfaktor akár haladóknak is.
A Gs-hez képest biztos szervízigényesebb de csak annyival amennyivel modernebb motor. Olajcserét 12 ezer km-ként irja elő gyártó, de a szervízt hatezrenként. Én ezért megmaradtam a hatezeres olajcserperiódusnál. Motul 10W-40-et jó szívvel ajánlom, full szintetikus olaj ebbe a blokkba nem kell.
A gyári guminál (Dunlop d221) szinte minden jobb választás. Az nem ment el tízezret és ennek ellenére nem tapadt, ami különös, hogy az első fogyott el hamarabb. A második garnitúra Bt-023-as volt ami kitűnő gumi, és tieznháromezerig húzta. Jelenleg Pirelli Angel St van rajta, most fogyott le hátul, éppen tízezret ment el. Szárazon különösen jó, leért a lábtartó tüske is vele, de szerinte hamar fogy. Óvatosabb gázkezeléssel mások elmennek húszezer felett is egy garnitúra gumival. A 33 ezer kilóméter után a gyári fékbetétek, akkumlátor és lánc van a motorban, ez utóbbi még néhány ezer km-t biztos elmegy. A tank 15.5 literes amivel 230 és 350 kilóméter közötti távolságot tudok megtenni én, a felhasználás módjáttól függően. A nagyobb távolság szigórúan 110 km/h alatti sebességgel abszolválható, de akár két személlyel is.

Aki iyen motorban gondolkodik annak javaslom 2007-től bátran keressen egy karbantartott példányt, de kis körültekintéssel a korábbi évjáratokból is nyugodtan választhat.
Ez engem is érdekelne!
Továbbá mennyire szervízigényes pl. egy GS500 hoz képest?
Sziasztok!

Még új vagyok itt, eddig a GS500-as topikban írtam-olvastam (amíg még volt motorom), s mivel a jövőben - reményeim szerint jövő tavaszra - egy ER-6(N/F) beszerzését tervezem, néhány kérdést intéznék hozzátok.
Itt is, de másutt is olvastam/hallottam olyat, hogy sajnos vannak váz/hegesztéshibás egyedek (2005-2006 évjáratoknál). Ez mennyire jellemző vagy gyakori? Esetleg van itt köztetek olyan, aki "kifogott" már egy ilyet?
Ha jól láttam, ezeken a gépeken nincs középtámasz - lehet rá utólag barkácsolni, vagy inkább tartóállványt célszerű beszerezni hozzá?
Ki-milyen gumival használja, melyik a legjobb hozzá, vagy melyiket nem tenné rá semmiképp?
Mivel több kiszemelt típus is van vásárlás szempontjából, nem csak e kettő, így a fentieken túlmutató véleményeket is szívesen veszek a gép mellett/ellen egyaránt. Előre is köszönöm mindenkinek!
Szia Richie,

Engem érdekel, a rendszámtartó meg a modell is 1-1:)
Pingpongütőm csak Turtle van úgyhogy egyezzünk meg kp-ben.

harminc 655 hatvannyolc 71 , kérlek csörgess meg.
Eladó sportdobok ER6-hoz,Akra,LeoGP,GPR Thunder,Mivvek.Ezeken kívül is még néhány,újak is.Tel:703179083.SMS-t és egyéb netes üzenetet nem figyelem.
Sziasztok,
Eladtam a motorom, és maradt 3db R&G racing rendszamtabla tartóm.
1db eredeti amit angliabol rendeltem, es 2db masolt savallo lemezbol. Ezek legalabb olyan jok mint a gyári.
Az eredeti indexxel is fel lehet szerelni.
van még 2db 2007-es fekete F-es majorette modellem.

http://www.aviciouscycle.ca/im...

http://thumbs4.ebaystatic.com/...

Szinhazjegyre, komoly pingpongütőre, gyerekbiciklire, keszpenzre stb.cserelhető. akár én is ráfizetek. :-)
Eladó ER-6-ra egy LEO VINCE és egy MIW dob,csak telefonon érdeklődj 06705850436.
Gyári dob eladó 2006-os ER6-hoz.
17 ezer.
20 573 3317
Ha valakit érdekel hívjon! 06204189450
Van hozzá hengerem, dugóval.
Sziasztok!
Egy kis segitseget szeretnek kerni Töletek!
Lenne egy olyan gondom Szeretett ER6n mocimmal,hogy 3000km alatt benyelt egy liter olajat.De nincs rajt olajfolyas meg semmi.Ugyanugy megy mint eddig.Tavaly is csinalt mar ilyet,de akkor nem ilyen mennyisegben.Nem tudom,hogy ez csak Kawasaki nyavalya vagy vmi nagyobb baja lehet?Ha vkinek van ötlete akkor kerlek irjatok!Köszi elöre is!
És így hátulról:
Na így néz ki egy ovál dob elvágva, feltéve:
Van egy Micron alu dobom. Az első harmada körül van rajta egy horpadás. Jelenleg egy SV 650-en van, tehát normál hosszúságú. Ahhoz hogy fel tudd pattintani alulra, el kell vágni belőle, így már a horpadt rész is ugrik. Egy rövidke 4-5 cm-es összekötőcsövet kell hozzá csinálni. Ha gyári rávaló dobot nézel, 50-60 alatt tuti nem találsz, én bőven ez alatt adom. Ha szükséges, legyártom hozzá az összekötőcsövet is, és akkor csak fel kell csavaroznod. Ha érdekes, hívj az adatlapomon található telszámon.
Ja és nem írtad, hogy sikerült-e meghekkelni a benzincsövet!?!
Sziasztok!MIvel speedhog-nak nem kell a 2 vadi új NGK CR9EIA gyertya így őszi áron szívesen oda adom olcsóbban.
Van szintén 09-es modelltől bukócsövem is.
Van egy eladó dobom összekötővel ha valakit érdekel csörögjön kitalálunk valami árat...:) 06204189450
Szevasztok!

Az lenne a kérdésem kinek van egy jó kipufogója Er-6f 2006-ra vagy hol tudok jó áron, jó kipuffot szerezni?

köszi.
Sikerült megoldani?
Hello!

Köszi a bővebb leírást meg a képet, és láttam még akartál küldeni lképet csak nem jelenítette meg, nyugodtan dobd át a mailemre ha gondolod Tavaszig@yahoo.com!

thx még1x!