Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát most mit mondjak Andris?! Abban igazad van, hogy 200.000ért még rosszat se vesz, de az én szerelőm is Magyarországról hozza a bontott alkatrészt és elfogadható áron! Az igaz h se magyarban se nálunk nem forgalmazták a KLR-t, ezért nehezebb az alkatrészek beszerzése, de be lehet! Na mind 1 kár ezen vitatkozni! Az biztos, hogy 200.000 ből KLRt nem lehet venni vagy csak olyat amire még 5-600at rá kell költeni szóval Hollonak én is azt mondom ha lehet vegyen kisebbet, de jó állapotút, mert olcsó húsnak híg a leve! meglettek az új gumák!
Ez igaz Repci hogy a tiéd gyönyörű, de ez sajnos egy az 1000-ből..
Ha jól sejtem,akkor te nem magyarországon vetted és az nem ugyanaz. Ha megnézed, a srác 200.000 Ft körül szeretne motort,annyiért meg nem fog olyat kapni,mint a tiéd, márcsak azért sem, mert te is több mint 1.000.000-ért vetted a vasat.
Itt nem azon volt a hangsúly hogy a KLR nem jó, hanem azon hogy 200-250.000 Ft-ért milyen gépet lehet kapni otthon...nem jót.
Mindenki barkácsol,mert nincsen pénze,abból pedig olyan dolgok sülneki,amiről jobb nem is beszélni.
Kérdezd meg Zoo-t,miket láttunk a Csiki-Begében--egyszer úgy hoztak egy motort az okosok hogy bele volt ba**va egy utánutóba, FEKTETVE a motor...Vagy nézd meg itt, a Sportmotoron, milyen szerelős videókat tesznek fel...
Haverod csak annyit költöt rá,amennyiért ő venni akar egy gépet.
Szóval ha nincsen sok pénze, nem biztos hogy jó dolog beleugrani, egy öreg, agyonbuherált gépbe...
Az is jó hogy még gyártanak hozzá alkatrészt, de ő biztosan nem fogja megvenni a boltban hozzá a 122.000 Ft-os CDI-t...mintahogy én sem venném. Tehát bontottat fog keresni, azt meg nem talál...lapozz vissza, nemrég volt probléma.
Ezért mertem azt ajánlani neki hogy nézzen szét ugymond populárisabb, kisebb cm3-es osztályban...
Én ha utcára keresnlk öregebb gépet, akkor ezek: DT, XR,...
De majd eldönti ő..
Ja és ma megyek szelepállításra és az új gumikért! Alig várom h kipróbáljam mit tudnak a Mitasok! Amúgy hogy vagytok, készültök a május 1re? Gondolom lesz motorozás!
Ömmm, nem akarok okoskodni, de Hollo 650est nézett ki, azt pedig még most is gyártják! Bontott alkatrész nagyon is jó árban van hozzá, nem drágább, mint bármelyik kategória béli géphez! Egyik haveromnak ki kellett cserélni a fél motrot (Komplett hengerfej, dugó, pakolások, szemeringek, kuplung lamellák és egy fogaskerék pár a váltóban) javítással együtt 1000 euró! Nem kevés ám az az 1000es, de hja azt nézzük h szinte új motorja lett nem is sok! 2000euróért vette most 3200ban van neki de gumikat is vett! A motor egy 98as KLR 650es! Szóval én a 650est merem ajánlani, 600asról nem sokat tudok, de ez mind attól függ mennyit akarsz adni a vasért! Én 3300ért vettem és ilyen:
Csatlakozom az előttem szólóhoz.

Ha magad meg is tudod csinálni, akkor is olyan horribilisek az alkatrészek, hogy azoknak az árából még egy motort vehetünk. Ha motorozni szeretnél, akkor sajnos nincs olcsó. (ebben a kategóriában)
Ha egy jó állapotú gépet akaarsz, akkor lejjebb kell menni. Mondjuk 125 ös DT. Vagy ilyesmi.

Sajnos nekünk itt Magyarországon is megkell végre tanulnunk, hogy nincs olyan, hogy olcsó.
Egyszerűen nincs. Csak ltatjuk magunkat, mikor megveszünk egy olcsónak hitt jószágot. De amikor hozzzá kell nyúlni......

Neverending story.............
Ja, és eszedbe ne jusson motort venni kosárban!
Szia!
Nem akarok belepofázni, de hátha kíváncsi vagy az én véleményemre is...Nekem ugyan egy GasGas-om van, de 4t.
Nos (szerintem) az a gond hogy ezekhez a vasakhoz bontott cuccot már alig kapsz, vagy nem érdemes venni.
Ha valóban egy olcsón fenttartható motort akarsz venni, nem biztos hogy jó helyen keresgélsz. Ha visszalapozol, láthatod hogy repkednek a tízezrek, pedig tizenegynéhány éves motorokról beszélünk!
Ha jól emlékszem, egy CDI van csak 122.000 Ft körül..márpedig ha veszel egy öreg gépet,akkor költened kell rá.
De néhány példa: dugó: 30-40.000, henger javítás: 40-70.000, hajtókar: 30-40.000...stb...
Lehet hogy ha nincsen sok pénzed, pl egy XR is jó lenne...az léghűtéses, egyszerű, elnyűhetetlen.
De mondok egy példát az árakról: az én GasGas FSE 450-esem (2005) megállt az olajpumpa miatt...javítás: 450.000 Ft...
Ha mondjuk megveszed a gépet és dugót, hajtókart, csapágyakat, neadjisten hengert cserélsz vagy javíttatsz, csak az lesz kb150-200.000 Ft.
Isten őrizz hogy lebeszéljelek egy KLR.ről,mert nagyon nagy feeling menni vele...csak amit írtam az előbb is: nehogy úgy járj hogy összekuporgatod a kis pénzed rá, aztán mész vele 3 hetet, 4 hónapot áll, mert vagy nincs alkatrész, vagy rá kéne dobni még 250.000.et...Tudom hogy erre van pénz, csak én már beleugrottam nem egy ilyen tuti bizniszbe...
Ja,mlg valami: jó dodlog a jól felszerelt garázs, de gondolom dugót, hengert, hajtókart, szelepeket, ballasztengelyt, vezláncot nem gyártasz otthon....mert azok a drágák...meg azt is sejtem hogy ilyen gépet még nem szereltél, tehát hiába van szerszámod, ha nem tudod sajna megcsinálni...
Na, csak ennyi az én véleményem...
eddig kb 1 milliót költöttem a tuti motorokra...nem szeretném ha más is így járna...
Sziasztok!
Pár tapasztalat kellene a klr650-enről. Egy motorgenerál miben fáj? Hova érdemes vinni? Azok a gépek amik 200-250E körül vannak, azokkal érdemes foglalkozni? Semmit sem tudok erről a tipusról, csak amit a népítéletben olvastam, bármilyen jó tanácsnak vagy tapasztalatnak örülök!
Én egy 22 éves srác vagyok, szeretnék vmi megfizethető, olcsón fenntartható, igénytelen vasat, utcai használatra, meg laza terepre, de főleg aszfaltra, egy 650-es klr-re gondoltam tetszik, meg árban is szimpatikus, otthon faszán felszerelt műhely van.
Arra is gondoltam, venni olcsón egyet ami kosárban van darabokban, ilyennel érdemes foglalkozni? Az alkatrészek milyen árban vannak hozzá?
A válaszokat előre is köszönöm!
egyébként ha itt tartunk, tudok egy 98-as, 125-ös TM-et...dugócserére érett...60.000 Ft-ért...
Lehet hogy arra azért ráugrom...
egyébként meg őszintén kívánom hogy összeálljon a gép, és sok örömet szerezzen!
szia mex!
Nekem az lett a KTM SX 300-ba pakolva, csak még nem próbáltam ki...
De a májsztró dícsérte....(esztergályos)
Az a baj hogy sokan egy cipőben járunk...mármint csórók...
Mert megvesszük az olcsó (vagy talán nem is annyira olcsó) régi motorokat, dédelgetjük őket, ráköltünk itt 5000-ret, ott 20000-et....
aztán rájövünk hogy már ráköltöttünk vagy negyedmilliót...amit ha hozzáadnánk a vételárhoz, vehetnénk egy egész normális motort...
Szóval speciel én már nem veszek öregebb motort, főleg nem 4t-t..
Ne értsd félre, nem nagyképűsködöm, nem is téged degradállak...hiszen én is ugyanebben a cipőben voltam...de most inkább összakaparok pénzt (na az nem lessz egyszerű, mert 400.000 Ft lesz) és megcsináltatom a 2005-ös évjáratú motorom....én is beleugrottam közbe egy 2t-be , de sokat kellett rá költenem...
Na, ne is figyeljetek rám, csak hangosan gondolkodom...
üdv Urak!

úgy tűnik találtam szakit a CDI javításához, javított már több KLR-t is.
Azt mondja tipikusabb hiba főleg a régebbi csak berúgós 600asoknál, hogy a tekercs menetzárlatos lesz.
Amint sikerült orvosolni a problémát, jelzem felétek, hátha jár még v.ki ilyen cipőben, és könnyebb legyen a dolog.
Remélem hamarosan összeáll a KLR-em, tekintve hogy utcai motornak szánom, nem kevés ráköltés és munka fekszik már benne.
Még egy kérdés, van valakinek tapasztalata a wössner dugókkal KLR-ben? Nekem most lett ugye beépítve, és fel lett fúrva 97,5-re ha jól emlékszem, kiváncsi lennék mit várhatok élettartamban tőle...
nem csak 10e km-re tervezem a motort...
Na azért én itt vagyok.

Csak, most sok volt a program. Az a patakos kép, valami fenomenális Andrisom.

Én már csak így ezt küldeném, meg azt, hogy nézz be ezen belül a "Saját videóink" menübe is, mert az én kis Gabikám első saját videofelvételeit láthatod amit életében készített, rólunk. Igazán aranyos.

http://angellandmototeam.honla...

Mi van?
Ide csak akkor ír valaki, ha gondja van?
Vagy bezárták Magyarországot?
3 (!) napja nem írtatok...
Kicsit nosztalgiáztam...
Amit hozzátudnék tenni segítségképpen, hogy ha ezeket kinyomtatod a villanyszerelőnek, biztosan segíteni fog.

Mindenesetre sok sikert kívánok.
Most néztem meg, csak úgy példaképpen a 2002 es KLR 650 es gyári elektronika (21119-1436) például pont ugyanannyiba kerül.

Szerintem, ha olcsón tudsz ilyet, egy jó villamossági szerelő simán beköti neked faszán.
A lényeg, hogy azért bízd szakemberre, hogy nehogy lefüstöljön.

Mellesleg elvileg ugyanazt kell, hogy tudja, hiszen itt ugyanúgy négyütemű egyhengeresről beszélünk, és ugyanúgy induktív jeladóról szedi az impulzust mind a kettő.
Egy jó villanyszerelőnek nem okoz problémát testre kötni, vagy pozitívot adni a sztenderkapcsoló szálnak.
hát nemtudom mi lesz vele.
több mint 120e ft-ot rászántam az utóbbi hónapokba, és csak szivat. túrom a netet de nemigen találok holmit hozzá.
rendszámos közúti motornak szántam (van is rendszáma) de nem akar összeállni. Van még mellette egy hasonlóan őskövület Honda XR500asom de az 2 év alatt nem produkált ennyi hibát mint ez, pedig az csak határban megy és ninsc kímélve...

esetleg meg tudnátok nézni szervizkönyvből hogy a klr650-nek mennyivel másabb a CDI boxa? az is 7 vezetékes? meg a tekercselése hasonló lehet-e? Mert azt tudnék szerezni, hátha...
ahogy túrtam a netet kiderült hogy a 21119-1150 számú is jó hozzá amúgy.
Hello!

Én mondanám neked, hogy segítek, de már most látom, hogy nem tudok.

Gyáriba rendelhető: (IGNITER) (cikkszám: 21119-1180) de az ára:
122.405.- Ft.

Sajnos a gyári alkatrészek marha húzósak. Ha az enyém tönkremenne, nem is tudom mit csinálnék.
Ha jobban belegondolok, láttam ennyiért komplett KLRt, amibe tutira van.
Nem semmi.
esetleg 650esét, önindítósét tudok szerezni, de azon 2 kábel van ami nekem fölösleges, a kuplung és a sebváltóból jön hogy ne tudd indítani biztonsági okokból.
ezt ki lehet iktatni valahogy? testre kötni vagy stb?
HELP, nemtom honnan szerezzek holmit és nagyon bosszant hogy ennyi kiadás után még mindig szar a motorom.... már szeretném ha összeállna.
Hello!

Nagy problémám van a KLR 600asommal.
Berugós a gép.
Motorgenerál után (wössner dugó, fúrás, hengerfej felújítás, balanszlánc csere, vezlánc feszítő csere) 60km múlva beadta a törölközőt a gyújtáselektronikám.
Honnan tudnék szerezni? Vagy javíttatni?
Csetényi bontóban (Trojákéknál) nincs, Gerecsemotornál szintén...
v.mi tippetek?


Kösz előre is!
Ennek örülök Andris, mert én is tőlük akarok venni és már sokan megerősítették, hogy nagyon profi munkát végeznek! Voltam már náluk, mikor a haverom DR 650ére készült a dob és nagyon tetszett a hangja is és a kinézete is! Ami az áraikat illeti az pedig magáért beszél!
Egyik nap zöld kacsatojást találtam a Balaton parton, nyilván az is a vizet akarja utánozni. Ja, és milyen szépen Kawába borult a természet
Szia!
Isteníti...nagyon bejön neki....
Lehet hogy én is veszek tőlük egyet,majd még meglátom...
Ja Ja!

Igen ezt ajánlotta Repci. Igen remek kis képek ezek.
Köszönöm!