Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A ZX-6R lökettérfogatának 600 cc fölé növelését az tette lehetővé, hogy kategóriának nem voltak lökettérfogat szabályozásai, a cél pedig az volt vele, hogy a legjobb 600-ast alkossák meg.
A ZX-6RR-nek viszont be kell tartania az FIM szabályokat, így az 599 cc-s.
Ennek megfelelően a furat/löket arányok különböznek, a ZX-6R-nél 69 x 43.9 mm míg a ZX-6RR-nél 67 x 42.5 mm.
A ZX-6RR-nek 0.2-vel nagyobb a kompressziója, mivel versenyzésre tervezték, ahol teljesítmény a legfontosabb.

A ZX-6RR-nek kovácsolt, a 6R-nek pedig öntött dugattyúi vannak. Az RR kovácsolt dugattyúi a nagyobb kompresszió és könnyű súly miatt kerültek beépítésre. Mivel a dugattyúk súlya különböző, a főtengely is más a két gépen.
A ZX-6RR-en "back torque limiter" (nyomatékszabályzó) található. Ez csökkenti az erős motorfék által okozott kerékpattogás lehetőségét pályamotorozás közben olymódon, hogy automatikusan "csúsztatja" a kuplungot.
A ZX-6RR-nek beállítható hátsó lengővilla forgócsapja van, mely lehetővé teszi a versenyzőknek, hogy versenyzési stílusukhoz és a pálya adottságaihoz igazítsák a futóművet. A kormány is állítható kivitelű.
A ZX-6RR-en kormány-lengéscsillapító felfogatási pontok találhatóak. Általános használatkor a kormány-lengéscsillapító használata nem szükséges, a felfogatási helyek a versenycélokat ambicionálják.
A ZX-6RR-hez "racing kit" is vásárolható.
ZX-6R és az RR között mi a különbség?
Lehet lesz fokozatkijelzőm.
A szomszéd FAZER-jébe nem lehet beszerelni.
Kiszúrt vele az ABS.

Viktor.
Nem kell neked?
Ha megállsz, vagy behúzod a kuplungot, nem tudja hányadikbanban van.
köszi szépen a segítséget Nekem végül is azért lenne jó mert megyek 180-al és nem tudom hogy 4 v 5 v 6-ba v-ok csak a fordulatszámmérő árulja el de az is csak kb 1000/fokozat különbséggel jó dolog lenne! ill sokszor van az hogy 5 perc gangolás után teszem 6-ba nem tünik fel pl még 220-nál sem hogy 5-be v-ok.De megy a gép 1=95 2=140 3=190 4=220 onnan meg hát még van kettő 40 km sebességnövelésre de az a jó hogy városban tudok 6-ba 50-el menni . Mégegyszer thx a helpet!
Annyi az egész, hogy a műszerhez mellékelt papír alapján meg kell keresni a megfelelő színű vezetékeket, azokat megcsapolni, utána egy hosszabb egyenes szakaszon betanítani a műszernek, hogy melyik sebesség/fordulatszám arányhoz melyik sebességfokozat tartozik és kész. Kb 30-40 perc alatt megvan az egész, nem túl bonyolult.
Jövök haza és lám, a szomszéd fazer-jébe most szerelik a fokozatkijelzőt.
Neki sincsen fokozat jelzője és az előbb elhangzott módon számolja a fokozatokat.
Már felcsillant a szemem, hogy mondom is neked, de úgy látom elkéstem.
Tehát lehetséges a dolog.

http://www.motorline.hu/index_...

hehe.
Én szerintem befizetek.
Akkor azt mondod 2000-es zx6-ba van beszerelhető fokozatkijelző? De gondolom kicsit akkor nehezebb beépíteni? Köszi
Sőt most jut eszembe, hogy pont egy olyan gépre is szereltem egy GPT-t mint a tied...
Bocs, hogy belevau, de a lenti linken van olyan seb. fokozat kijelző, ami használható azokhoz a mocikhoz is, amelyekben nincs meg ez a Gear Pos. Sensor. A kilométeróra és a ford. mérő jeleinek arányából számítja ki, hogy melyik fokozatban vagy, csak akkor mutat badarságokat, mikor a kuplung be van húzva. Nekem volt ilyen Hayabusán, de később lecseréltem egy GI Pro-ra. Nem rossz a másik sem, de a GI Pro még a végseb. tiltást is kiveszi, nem mintha bármiféle szükségem lenne rá... .

http://www.motorline.hu/index_...

Bocs, ha hosszú voltam.
Boccs! Elírtam. az én gépem.
Igazából nem azt várom, hogy 130 LE legyen a gépem, mert annyi biztosan nem lesz.
Mostanában gyorsulgattam egy 2007-es FAZER-rel és csak egy minimálissal erősebb az és gépem.
Szerintem már elállítódtak a dolgok benne, sűrű az olaj, tele van a légszűrő, benzinszűrő, szinkron, szelephézag. Jó lenne megtísztítani a szelepszárakat stb. Szerintem gyári beállításokkal 100-as benyával, spéci olajjal, sportkipufogóval a 108 pacit fel lehetne pumpálni 115-118 körülire.
Szerintem még akkor többet is várhatsz! Nekem a dob adott pár pacit,hogy mennyit? Azt be kéne mérni az lenne hiteles, találgatni meg nem akarok de érezthetően vadabb A gyári azért megfogja ahogy nézegettem szűk is, meg még ott van a katalizátor is stb.
Részben cél is volt, hogy kicsit jobban menjen.

Tavasszal lesz bele valami spéci olaj, azt mondják +3%-ot ad.MOTUL bla-bla-bla..
Lesz rajta egy szelephézagállítás+szinkron. Löttyintünk bele 100-as benyát.
És még a kipufogó is. Megmondom őszintén várok ezektől egy 5-10 pacit.
Értelek! Siettem azért történt a hiba bocsesz Na csak lesz majd 1 kis jó idő hangtesztre,aztán óvatosan mert jobban fog harapni
Zdrobi? az meg ki?

A történethez hozzá tartozik, hogy nincsem helyem otthon a motor téli tárolására, ezért a szomszédom pincéjében van.
Tegnapra megint megbeszéltük a beüzemelést, de ha már felrakom, akkor hallani is akarom.
Viszont szakadó esőbe nem igazán szeretném kitolni.
Tehát a szar idő miatt még nem volt lehetőségem tesztelni.
Hali! Na mizu az új kipuffal?Zdrobi?
Félreértettelek.
A busa topic-ba nem találok semmit.
Viszont ha rákattintasz a linkemre, láthatod, hogy a busa szerepel a listán.

Nem tudom elképzelni, hogyan lehet utólag beszerelni egy fokozatkijelzőt a váltóba.
De ha elmagyarázod én is beszerzek egyet!
Ez így biztos, hogy ne igaz. Kukkants csak át a Hayabusa topicba.
http://www.sportmotor.hu/img/m...
Fokozat kijelzőt csak fokozat jelzővel szerelt motorokba lehet tenni.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Halihó mindenkinek! Valaki tudna ajánlani 2000-es zx6r-hez való fokozat kijelzőt,ha létezik egyáltalán?Előre is köszi
Hurrrráááá Nagyon szép és esztétikus NA DE MAJD A HANGJA AZ LESZ ÁM A BRUTÁL SZÉP
A kérdésedre válaszolva. Nem én raktam bele. Valszeg gyárilag lehet benne, de nem biztos
Szerintem nem érdemes azzal játszani, hogy ki lehet e venni, vagy sem, mert lehet akkor nem lesz ilyen szép hangja.
Szia! Nagyon örülök, hogy örülsz
Remélem tetszik a szomszédoknak a hangja, meg Neked is
Hát a becsomagolás "fura" érzés volt, csináltam is sok képet róla elötte.
De az élet ilyen, most épp neki mennie kellett.......
Aztán remélem egy szép napom újra valami sportkipu röffen be rajta
Te meg használd egészséggel!