Nekem végül is azért lenne jó mert megyek 180-al és nem tudom hogy 4 v 5 v 6-ba v-ok csak a fordulatszámmérő árulja el de az is csak kb 1000/fokozat különbséggel jó dolog lenne! ill sokszor van az hogy 5 perc gangolás után teszem 6-ba nem tünik fel pl még 220-nál
sem hogy 5-be v-ok.De megy a gép 1=95 2=140 3=190 4=220 onnan meg hát még van kettő 40 km sebességnövelésre
de az a jó hogy városban tudok 6-ba 50-el menni
. Mégegyszer thx a helpet!
.
A gyári azért megfogja ahogy nézegettem szűk is, meg még ott van a katalizátor is stb.
Megmondom őszintén várok ezektől egy 5-10 pacit.
Na csak lesz majd 1 kis jó idő hangtesztre,aztán óvatosan mert jobban fog harapni
A ZX-6RR-nek viszont be kell tartania az FIM szabályokat, így az 599 cc-s.
Ennek megfelelően a furat/löket arányok különböznek, a ZX-6R-nél 69 x 43.9 mm míg a ZX-6RR-nél 67 x 42.5 mm.
A ZX-6RR-nek 0.2-vel nagyobb a kompressziója, mivel versenyzésre tervezték, ahol teljesítmény a legfontosabb.
A ZX-6RR-nek kovácsolt, a 6R-nek pedig öntött dugattyúi vannak. Az RR kovácsolt dugattyúi a nagyobb kompresszió és könnyű súly miatt kerültek beépítésre. Mivel a dugattyúk súlya különböző, a főtengely is más a két gépen.
A ZX-6RR-en "back torque limiter" (nyomatékszabályzó) található. Ez csökkenti az erős motorfék által okozott kerékpattogás lehetőségét pályamotorozás közben olymódon, hogy automatikusan "csúsztatja" a kuplungot.
A ZX-6RR-nek beállítható hátsó lengővilla forgócsapja van, mely lehetővé teszi a versenyzőknek, hogy versenyzési stílusukhoz és a pálya adottságaihoz igazítsák a futóművet. A kormány is állítható kivitelű.
A ZX-6RR-en kormány-lengéscsillapító felfogatási pontok találhatóak. Általános használatkor a kormány-lengéscsillapító használata nem szükséges, a felfogatási helyek a versenycélokat ambicionálják.
A ZX-6RR-hez "racing kit" is vásárolható.