Én szívesen látom az eszmefuttatásokat. Már írtunk a gyártónak, még nincs válasz. Szerintem itt nem a fékerővel van kapcsolatban, hanem a levegő ventillációval. Az lenne logikus, hogy áramvonalassan állnak a tarajok, de ha fordítva áll, akkor lehet nagyobb a levegőmozgás, és jobban leveri a fékport esetleg.
. Előtte befújod csavarlazítóval, meg valami normális krovával próbálkozz, nehogy lenyald, amúgy semmi extra.
-változtatható tengelytáv 1420-35mm között. Excenteres a hátsóvillatengely.
-Fékek: Nissin
-Futómű: Kayaba, sokkal több pozícióban állítható
-Karburátor: 39 vagy 41mm-es FCR síktolattyús Keihin, gyorítószivattyúval.
-Faridom: együléses
-Akksi kisebb
7R:
-Tengelytáv 1435 fix
-Fékek Tokico
-Futómű Kayaba teljesen állítható, de kevesebb pozícióban
-Karburátor: 38-as állandó nyomású Keihin
-Faridom: két ülés.