Nem öregszünk GURO 🤫 csak kicsit több az ősz hajszál 😁
Írtam Medvének és mi menni MotoGP 🙂 az esős csapattal. Csatlakozol, vagy csak az itthoni lesz betervezve? 🤔
Öregesen 🤣
szerencsére minden normál mederben zajlik és ha minden jól megy, akkor tavasszal a GPZ és a zöldség is elkezdi falni a km-eket....
Ha már itt vagy és talán mások is olvassák, idén közösen is gurulhatnánk SBK ra és a GP re 🤪
Hello,
amenniyben van kérdésed bagy alkatrészed vagy bár mi ami 7essel kapcsolatos írd be nyugodtan
aki tud és még lélegzik a régi fórumozók közül az válaszolni fog
sajnos öregszünk a gépeinkkel együtt 🤣
9 a benzincsapból jövő cső, szűrőre megy (4), onnan a pumpába (7), onnan a porlasztósorra.
Ez a lánckerékház környékén a függőleges vázelem mögött kéne legyen.
A villogóautomata a jobb oldalon van a farokidom alatt. (második kép, 11)
Működik még ez a fórum? Lenne kérdés..
(a levett) tankból kijövő benzin cső hova csatlakozik a ZX-7R-en? mert nem láttam honnan szedték le és vagy valami hiányzik belőle vagy csak olyan helyen van, hogy nem látszik. Meg hol lehet az irányjelző relé?
A fenti húzófokozat azért szokott rossz lenni, mert a sok zseninek fogalma sincs, h mennyire fontos az anya magasságát beállítani a cartridge végén... 😂 Lásd mellékelt kép 12mm. És az anyáIG kell rátekerni a teleszkóp kupakot, nem a kupakhoz az anyát.
Amikor azt "mindegy" helyre tekerik, akkor nem lesz egyforma a rebound fokozat klikk száma.
Tényleg, imbuszt vert bele. Az egyik jól kijött...a másikkal meg jól megcummanttotta... 🤣
Huh na ebbe benne van a hernyócsavar kiszedés is.. szerintem most tettem le végleg a kiszedéséről🙂 Megküzdött vele rendesen.. mintha imbuszt rakott volna bele amúgy. A fenti húzófokozati a rossz, temészetesen utana néztem ezt meg miután be lett rakva az "új" villaszár..
Az lehet a sok olajsártól is a villa aljában, vagy vedd ki a comp szelepet(gondolom arra a klikkekre gondoltál), és azt cseréld ki.
Találtam róla frankó videót neked. http://youtu.be/Wl2MNxMssBI
Lehet nem erőltetem a dolgot, mert még belesérül a jó villa is.. inkább kicserélem a belsejét (nincs meg a 13 klikk csak 4) meg a szimmeringet mert folyik.. Köszi! :)
Na ez a baj, mert a csavar nagyon bele van gyógyulva, meg nem is látom milyen a feje igazából.. kereszt alakú bevágás.
Van esetleg méret, hogy milyen fejjel szokták azt kicsavarni?
Szia,
Bizony úgy. Azt a hernyócsavart kell valahogy kiszedni, ami egy igazi cumi, aztán ha az megvan, akkor melegítve a krómszárat ki tudod tekerni a csizmából.
Sziasztok!
Az első futómű alsó részét (öntvény) hogy lehet leszedni?
Van egy oldalsó csavar és azt kicsavarva, utána menetesen letekerni esetleg?
Köszi!
Írtam Medvének és mi menni MotoGP 🙂 az esős csapattal. Csatlakozol, vagy csak az itthoni lesz betervezve? 🤔
szerencsére minden normál mederben zajlik és ha minden jól megy, akkor tavasszal a GPZ és a zöldség is elkezdi falni a km-eket....
Ha már itt vagy és talán mások is olvassák, idén közösen is gurulhatnánk SBK ra és a GP re 🤪
amenniyben van kérdésed bagy alkatrészed vagy bár mi ami 7essel kapcsolatos írd be nyugodtan
aki tud és még lélegzik a régi fórumozók közül az válaszolni fog
sajnos öregszünk a gépeinkkel együtt 🤣
Ez a lánckerékház környékén a függőleges vázelem mögött kéne legyen.
A villogóautomata a jobb oldalon van a farokidom alatt. (második kép, 11)
(a levett) tankból kijövő benzin cső hova csatlakozik a ZX-7R-en? mert nem láttam honnan szedték le és vagy valami hiányzik belőle vagy csak olyan helyen van, hogy nem látszik. Meg hol lehet az irányjelző relé?
A váltókar megegyezik a zx6/zx9-el? (1998)
Ha nem, akkor zx7r váltókart keresnék, ha esetleg lenne valakinek.
Köszi!
Amikor azt "mindegy" helyre tekerik, akkor nem lesz egyforma a rebound fokozat klikk száma.
Tényleg, imbuszt vert bele. Az egyik jól kijött...a másikkal meg jól megcummanttotta... 🤣
Találtam róla frankó videót neked.
http://youtu.be/Wl2MNxMssBI
Nincs. Ehhez egy speckó kulcs kell úgy tudom. Bár láttam már embert sima csavarhúzóval kitekerte... 😁
Van esetleg méret, hogy milyen fejjel szokták azt kicsavarni?
Bizony úgy. Azt a hernyócsavart kell valahogy kiszedni, ami egy igazi cumi, aztán ha az megvan, akkor melegítve a krómszárat ki tudod tekerni a csizmából.
Az első futómű alsó részét (öntvény) hogy lehet leszedni?
Van egy oldalsó csavar és azt kicsavarva, utána menetesen letekerni esetleg?
Köszi!