Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia system ! a protektor mellény ami nekem van az semmi alá nem vehető annyira vastag mindenhol cross holmi révén.. én az imetben vettem egy gerincprotektort, (12e.) mert a ruhámban gyengének találtam az egy réteg szivacsot. túrázásra nem vennék bőr cuccot, de védelem csak abban van!
lehet, hogy aztán cordura kabát lesz belőle.
abban van valami ötleted?
Alapisti!
Nem tudsz olcsón olyan protektor mellényt ami neked van?
Esetleg gerinc protektort?
Köszi KertAce!
Nem vettem benne észre.
De honnan tudtad, hogy engem is az érdekel?
A nagy vasárnap esti motorozást olvasd el alul!
Alapisti!
Itt a link a 15.-ei programról.
Itt azt írja, különböző 20 perces menetek lesznek.
Az is csak este 6-ig.


vasárnap
szia system! a vállamra estem, de semmi gáz. a forma nem vadászhatott rám, mert két kanyarral előtte ismerkedtünk meg. akkor is csak egy futó találkozás volt.
Szia Alapisti!
Remélem egyben vagy! Megütötted magad?
Az, hogy a Tibit nem érted utol, nem feltétlenül jelenti azt, hogy ő nem volt visszafogott.
Lehet, hogy a gixeresek nem szeretnek téged?
Szép dolog ha valaki hű egy márkához, de azért nem kellene a más típussal haladókat elgázolni.
Lehet, hogy már reggel 9 óta vadászott rád?
szombaton kinn voltunk a H.ringen , délelötti vegyes csoportban. 4x20 perc 12e. ft 52 induló azaz voltunk egy páran. tele tankkal kezdtem és a harmadik menet utolsó körében tartalékra kellett raknom. iszogat a kicsike. elöl-hátul viseltes slick gumi. piros mező 15 ezertöl fölfele. első menés ismerkedés reggel 9-kor. fekti tibor bölcsen megállapitotta a 8 fokos hőmérsékletet. megegyeztünk a visszafogott körözgetésben. persze ebböl nem lett semmi. tibi elöttem hajtott ki a box utcábol és az első forduló után csak a pihenőidőben találkoztunk, pedig tempóztam képességeim szerint. ennyit a visszafogottságrol. melegedett az aszfalt és nőtt a sebesség a délelőtt során . a negyedik 20 percünk nehezen kezdödött, mert az előzöben valaki az utolsó körben esett és ápolásra szorult. még talán meg is állapitottam,hogy mekkora balekség az utolsó körben bukni. az utolsó menés utolsó körében a célegyenes végén az addig megelözöttek népes társasagábol egy nagyon uj gsxr-es utolért és el is ütötttt. néhány embernek nehéz azt feldolgozni, amikor egy viseltes tizenéves vas a fordulókban elhuz. az egyenesekben sok bátor volt, de a végén mindig be kell fordulni és alig van olyan akit ne várnának haza.
Feltekertem a tiltását a gépnek!/adat titkos/Csak a szívem szab majd határt.Adtam még neki 0,9 fokos előgyújtást.Holnap megprobálom lekövetni alapistit, és ha minden jólmegy épségben megússzuk a beszúrkálásokat.
alapisti tavaly azt modtad,hogy a tudás és a bátorság pótolhatja a hiányzó lóerőket!
ááááááááááááááááááááááááááá

Alapistié biztos nem ilyen
Kérlek....
...fogsz egy ékszerteknőst,és elkezded lebontani!Ami nem mozog=az a páncél!
Ami mozog,az a béka!
mi az a teknőspáncél?
van már teknőcpáncélom, kettő is. az egyik pont jó rám a másik meg kicsi, mert L-es. bármikor el merek csuszni a hátamon a menszeltöl a sikán féktávig. egyébiránt még mindig nem hibátlan a gépem. 15 év fölötti pályagépet csak az vegyen aki szereti a kihivásokat, mert itt akad bőven. nem tudja már felvenni a versenyt a sok új vassal (gsxr1000). futóműve rendkivül jó, de az egyéb dolgok folyamatos ápolásra szorulnak. szombaton azért, ha az időjárás is engedi, megprobálom a 4x20 percet lábon végigmotorozni. fordulatszámmérőt én is raknék fel, de az idomomban rendkivül kevés a férés. egyenlőre lemarad. a cross motoron sincs és nem hiányzik.
Alapisti vajon azért nem csevegsz velünk,mert gyüjtögeted a lóerőcskéket a hétvégére?
Netán nem akarod a kedvemet elvenni mert akkor ki sem megyek és nem lesz kit lekőrözgetni.
Van már teknőc páncélod?
Alapisti, ne hagyd magad!
Mutasd meg a fiúknak, hogyan is kell ezt csinálni.
Gondolom visszahozták az ufók a blokkot, ha ekkora az aggódás, hogy te fogsz elől menni.
Ma beinditottam a vasat,Rettegjetek!Fordulatméröm besz. és ez nagy gond,de holnap szeretném megoldani.Ha tud valaki segíteni az jó lenne.
alapisti,ha nem hagyod néha,hogyelőtted menjek a kanyarokban akkor vagy tolod vagy lábon viszed haza a zöld vasat hi hi hi a többiekkel még nem tudom,hogy mit kezdek.
Úgy legyen a világ végezetéig. Ámen
szia system ! 31.-én délelőttre jegyem van a H.ringre és a gépem még kissé hiányos. egyébként is mostanság sok a munkám. a cross gépet is eladtam, hogy ne egye a rozsda. kellett volna a H.ringezés előtt menni örkényen, de idő hiányában majd ott bele jövök a szezonba. az atis a gsxr-hez sok reményt fűz, de mit ér a sok lóerő futómű nélkül? igéretem szerint nem lesz olyan kanyarkijárat ahol ő menne elöl. csak az egyenesekben bizhat. sokkal több a kanyar , mint az egyenes. a GP-n a 125-ös kategoria csak másodperceket marad le a 800-as vasaktol. a zxr futóművel nem lesz gond, teszi a dolgát ahogy azt már megszoktuk. sok a mókolás, átalakitás és ez az üzembiztosság rovására ment eddig. nehéz lesz a ringen kimélni a kawát a sok friss pályagép között. már a 600-as vasak is lóerősebbek, mint az én 750-sm. bizom fekti tiborban és a hasonló gépében mint felvezető. megprobálok valahogy ráakaszkodni és akkor az a sebesség nekem pont elég is. valami van a tibi vállával és ez reményt ad tervemhez. taktikám marad az eddigi: az egyenesekben elszenvedett megaláztatásokért a kanyarokban veszek elégtételt.
Úgy látszik Alapisti nélkül halódik a topic.
Remélem őt nem vitték el az ufók.
szia opelastrakombi ! ha te nyultad le a haveroddal a gépem erőforrását akkor beárullak a nővérednek az éjjeli netezés miatt. csá !
Figyujámánide Nemén voltam! Ki mondta neked? az anyukámmal voltam orvosnál a jelzett időpontban! Le is voltam szedálva igy van egy kis időkiesésem de a mackonadrágomhoz csak a korházban juthatott hozzá valaki tudod mint a terminátor 2-ben. de tudok neked blokkot szerezni asszem van egy ismerősőmnek pont 1 ugyanijen!
De ha netántán tényleg megmarad, akkor szólhacc