Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia BIRD ! pedig ha jo pizzát akarunk enni akkor arra a tibi féle gumiszerelde a legalkalmasabb. többek között.: mindig jó a hangulat, nagyon finom óriáspizzát szállitanak oda rendszeresen, sosenincs ott a néni és a házigazda érti a viccet. a tibit nem kellene kihagyni abbol a pizzázásbol, mivel a legfinomabbat róla nevezték el !! fura lenne fektitibi pizzát kérni, ugy hogy ő nem is tud róla. csipegetés közben pedig még az is kiderülhet, hogy van 200-as vizes slick gyorsulásra. más . a feb. 3.-ban bizonytalan vagyok egy kicsit, mert nem vagyok eléggé perfekt a nyelvből. neked van valakid a nyelvterületen? addig is, itt egy kis segitség, hogy ki tudjuk tárgyalni az iveket a hosszu uton.
Féltékeny leszek!A kaja az érzékenyen érint.
jo de miez az anyakomplekszus?
Bird tényleg nem öreg Viszont ahhoz az alja társadalmi réteghez tartozik akit érdekel a gyorsulás és még meg is nézi
Viszont amikor ráér a nem öreg Bird, akkor tényleg ráér. Ilyen nem sokszor fordul elő, de hát ez van.

Alapisti! Majd szóljál amikor nem lesz anyu és nyomunk egy pizzát. De majd telefonon jelezd légyszi, mert akkor a Tibi nem tud majd róla
Bird nem idős csak úgy néz ki!Meg úgyis vissza mondja az utolsó pillanatban. Nagyon elfoglalt szegény a társadalom áldozata.
hát anyádat minek vinnéd bird?
ennyi idösen ez már nem divat
szia KAWABIKER ZXR ! hibátlan patika állapotút valójában igen nehéz találni ebböl a tipusbol. mivel elsősorban sporteszköz igy elég sanyarú sorsuk van és az évek mulása érzékenyen érinti őket. én nem láttam belöle szép állapotút csak képen. az olaszok pedig elég mostohán bánnak a gépeikkel. ott nem lesz belöle szép egy sem. a gyári alkatrészekre kimondottan allergiásak és ha lehet a saját utángyártott dolgaikra cserélik. az náluk gyártott cuccok pedig jól ismertek. a gyári alkatrésznek nyomába sem érnek.
szia BIRD ! nem egyértelmű a dolog. a motordata irja 95-töl fölfelé, de senki nem tud róla. se a BÁLINT se a LACUS . bemásolom ide a motordatát és jól megvitatjuk. papirforma szerint többször emlitik az rr tipust. nem tudtam volna jót falatozni a másik esetleges tájékozatlansága miatt.
Na vagyok, csak kicsit sok volt a dolgom. Pedig nem is dolgozom :)

Tibi! Én vigyázok az alakodra, hogy a nagy túrára fitt legyél! :)

Alapisti! A pizzát állom, de csak akkor ha anyu nem lesz ott. Vagy inkább mi megyünk el vhová. Anyut nem csípem.
of topic,de a másik kedvencem:

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1042422


7500eujóóóó

Ez se fiatal,akkor mitszolnátok ha megtehetném is kiadnék erre ennyit? :)
Na jó de megvenném ám a zxr-r t is :P
Álmodik a nyomor,megártott a nagy szélökés nekem :)))
http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1032604

4.400euróóó 96os 7RR

Azért mire ez bekerülne az országba ez is lenne 1,5-1,6

Ezt is elfogadnám :)
Kérdes télleg RR e,de annak tünik a kép.
92es RR 600-800ért?
Rohadjak meg de ha 600ért mutatsz egy HIBÁTLAN PATIKA ÁLLAPOTUT akkor felveszek még a szomszéd házára is hitelt csak,hogy azonnal megvegyem :)))
Amugy nagyon gondolkozok összekéne sporolni a lét és hozni olaszból hibátlan RR t,ami elég sokba lenne
biztos elmenne 1,5ig úgy,hogy a mociára,utazás,jogiköltségek,új gumi,blokkot-futomüt átnézni,esetleg kopódolgok cseréje(olaj,fékbetét,stb),meg egy tartalék idomszetet legyártani.Nem lenne sok az 1,5 egy 15éves gépért!
Apropó amiket te RR nek nevezel azoknak köze nincs hozzá,legalábbis én még magyarországon nemláttam olyan zxr750r -t ami gyárilag K volt és az is maradt.
Vagy a J modellből próbáltak K t csinálni vagy a K ahogy pusztult J ből potolták!
Tudod te mi mindenben eltér a két gép?(tank,dugók,vezérlés,gyujtás,rugóstagok,váz,karbisor,és még sorolhatnám reggelig!)
Ha a K modellnél valami sérül korántsem biztos,hogy már van újba,de ha van is horror ár,ezt meg a tulajok többsége még sajnos külföldön se fizeti ki csak az a pár megszállot barom mint én,csak a bibi hogy még egy K modellre sincs most lém :(
De hidd el ha lenne kiadnék érte annyit amit muszály.
Kiváncsi lennék,hogy a kawának van e még pl. dugó vagy szelep "garniutura" zx750k hoz és mibe kerül modnjuk 32szeleprugó meg 16szelep ha épp kellene bele.

Hidd el egy gyári állapotu 92es 1üléses többet ér!

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1026914
Lehet talán a váza nem is K nemlátni sokat belőle,de egy biztos nem gyári állapotú,de egész szép igy képen.
950ehuf kb.
vegyük,hogy 9kiló!
behozatalra vegyünk 1-1,5kilót minimum,mert kimegy az ember pizzát eszik,stb nem ám csak benzinpénz.
Na jó bent a gép 1-1,1misi de még nincs rendberakva nincs pairja
országunkat ismerve mire lesz papirja simán megint 1-2k közt lesz(sok aprólég megtudja ám lökni!)
ott tartunk,hogy 1.1-1,3misi és van papirja de rendbekellene rakni meg nemárt tartalékidom,friss olaj,gumik,átnézni a kopócuccokat.
2k simán elszalad ilyen nyalánkságokra mikor 1pár használt guma 20-30 új 40-60,elsőfékbetét ha kell 23e,olajnak 3-4e literje,netalán egy drágább tétel simán lehet 100as is(pl. ha félkiló gitt van a tankon azt rendberakni nem olcsó).
Bár tudom 9k ból indultunk de abból a 9k ból simán lenne 1,5m :(

Viszont az elszomoritó,hogy nincs 1 vasam se,de azért jó állmodozni,hogy a következő gépem K modell lesz a H után :)
Vagy már csak azért is dacból majd megmutatom mitud a H és rádobok egy rakat pénzt :)))))

Tudod 1 idő után nem azt nézi az ember hogy szomszdnak vagy nekem van újabb gépe,hanem mi az amivel füligér a szám motorozás közbe.
Nemtudom miről van szó,de a pistinek van igaza!!!!!!!A Bird miatt már rég éhen haltam volna.Viszont ha Ő etetne tavaszal menne velem a 7-es mint állat,akár 50 kg is lehetnék.
a zx9r tulajdonos bálint az mindig zx9r tulajdonos lesz, mivel nem nagyon tud jobbat. 2002-es a gépe és szebb mint ujkorában volt. esténként a nyugatinál lóg.a 92-es rr pedig nem ér többet 600-800e. ft.-nál . és ezért a pénzért lehet is találni. nehézség, hogy az összes gyári idom nélküli gépet rr-nek hirdetik.
Te most komolyan azt mondod hogy képes lennél kifizetni 1.5 milliót egy 15 éves motorért???
Mert szerinted asz ékszíj meg a szimering nem kopó alkatrész?
Hozzáteszem,idei szezinba már "szimeringvédő" fogok rábarkácsolni,mert rájöttem én a szimeringet a kromszára rácsapodó bogarak páncélja kezdi ki!
Tehát akkor te is bebizonyitottad,hogy ez egy hibátlan motor :))))) Nemhiába egy kawasakiról van szó
biztos hizlalja pacikkal a tizenkettest :))))
ööö zx9r tulajos vagy volt tulajos bálintról van szó?(itt már rajtamkivül mindenki újjit :)
Csak nehogy behozzak oalszból egy zxr750R -t,ugyis reális most a regadó :))))
mociára,utazás,illetékek,mociszezonrafelkészítés,stb mindennel egy 92es 1üléses megállna szerintem 1,5-1,6körül nyammmm :)))) Na húzok is segíííjt kérni mint a hacázasgikszeresek mellett hátrányoshelyzető kawás :)))))))))))))))
Anno "96-ban vettem a H1 ZXR-emet 40000km-rel, es ~70000km-rel adtam el (nem volt semmilyen motorikus baja meg), a szokasos kopo alkatreszeken (olaj / szuro / lanc / vezermulanc / fekbetet / stb ) talan csak a teloszimmeringet es a generator ekszijat kellett cserelni, a tobbit csak szepitgetes (?) miatt lett rakoltve. Igaz hogy azt az elso 40000km-t Svajcban tettek bele...
Lehet venni megbizhato motort sok kilometerrel, meg lehet venni hulladekot nehany ezerrel. Szinte minden a hasznalaton mulik. Persze van olyan tipus, ami jobban birja a kinzast, van, ami kevesbe..
HOL VAGY BIRD ??? nem nagyon kaptam meg a zx7rr 2000-es évjáratrol az igért képeket. inog az a pizzázás, nagyon inog. ráadásul a BÁLINT is nekem ad igazat. tudod a BÁLINT.
Ne aggódj. Az R6-t topicba már írtam neki használtmotor-tesztet is.
ezek a motorlandos cikkek szerintem elég gányak... rövid az egész, túl sok használható info nincs benne, ráadásul a képek kicsik, és azokból sincs sok.. ez nem teszt, ez csak valami... nem is tudom..
bocs csak kóvályogtam a neten megesik
Írtam az R6 topicba.
Hülyén van megcsinálva az olda. Itt nézz körül.
de mégis hogy találtad meg én is néztem ezen az oldalon de semit sem találtam sőt + mindig nem találom magamtól vagy csak én vok láma