Amúgy mindenkinek is
, vagy inkább úgy mondom, hogy egy motort darabokra szedve, de szinte hiánytalanul
. Óra szerint gyári áttétellel nekem már leforogta a 280-as osztást, sőt egyel tovább is ment a mutató, ahol már számozva sincs. Mostani áttételemmel, elöl 2fog mínusz, hátul egy vagy kettő plusz, simán letilt 6ban 280 körül. Előfordult már a Hringen, hogy célra ráfordítóban együtt fordultam egy 2000 utáni 9essel és elmentem neki. Nyilván ez nem csak a motorokon múlik, de úgy tűnik nyélen húzta...
Siklócsapágyhoz nyúlni 70ekmnél? Szerintem mérhető elváltozás nincs rajta még most sem.
Egyébként vezérműláncot még ennél is sűrűbben illene cserélni, ugyanis nyúlik és változik a piskóták hossza, tehát elfokolja a vezérlést, tehát gyengül a motor, hiába korrigál utána a fogasléc. Mellesleg egy szarrányúlott lánchoz tökig kiugrott feszítő előbb megadja magát, az meg 24-28eft, egy szaros lánc meg 7-8eft.