az alfa hengerfej csavarokat is kellene cserélni mindig.... soha nem volt és semmi baja... sőt, a civic 125 Le-ből 286 Le lett és ott is gyári csavarokat használtunk... csak kibírja itt is.... remélem...
érdekes....ilyen esetben biztosan nem gondolnék az olajra... de ha Te mondod, akkor elhiszem... Ezért is szeretném kikérni a vélemyényeteket, mert tudom, hogy néha vannak x akták...
Erről kérd ki Rendfield tanácsát, van tapasztalata és Ő is így járt olajcsere után, aztán vissza cserélte az olajat és csodák csodája megjavult a gép.
A teve gyereké nem megy valami meggyőzően a nem belevaló olajtól.
A pipifaxé viszont nem eszi az olajat mióta a megfelelő van benne, pedig előtte literszám töltötte utána.
Ha megvan még a régi olaj amit le engedtél, öntsd vissza és próbáld ki úgy.
Sziasztok... Van egy kis problémám... talán van valakinek ötlete...
Úgy néz ki, hogy hengerfejes lett a gépem... Tünetek: tegnap a városban annyit vettem észre, hogy magas a vízhőfok.. megálltam, levettem a kiegyenlítő tartály kupakját és kifolyt a víz... furcsáltam, de arra gondoltam, hogy lehet a ventilátor nem kapcsolt és azért, vagy a hűtősapka nem zár, azért.. Felöntöttem vízzel, próbálgattam álló helyben, szépen kapcsol ki-be... Elmentem ma motorozni vele és 20-30 km 200 fölött és hirtelen melegedni kezdett... Tünet hasonló, tartály kupakot levettem,a víz folyik ismét ki belőle... Gondoltam, talán még a termosztát lehet, hogy hülyéskedik... kivettem belőle... felöntöttem vízzel, kivittem az elkerülőre... első körben 240-nél sem melegszik... kb 15-20 km múlva a tartály ismét megtelik, kinyomja a hűtőből a vizet a tartályba és melegedni kezd.. De, míg ki nem nyomja a vizet, addig egész alacsony a hőfok, így gondolom, nem hűtő gond.. Szerintem minden jel a hengerfejre utal, de azt szeretném kérni, hogy ha valaki találkozott hasonlóval, vagy tudja, mi lehet, segítsen légyszi... Az is érdekelne, hogy amikor hengerfejes lesz, akkor gátrepedéses szokott lenni inkább, vagy tömítés ég el.. Tömítést honnan érdemes venni és kb mennyi pénz..
Amúgy először teljesen kész voltam, hogy mi lesz, de most is mikor kivittem kipróbálni az elkerülőre, olyan jó volt.. annyira megy.... úgyhogy nekiesek és gyorsam megcsinálnám....:-)
A teve gyereké nem megy valami meggyőzően a nem belevaló olajtól.
A pipifaxé viszont nem eszi az olajat mióta a megfelelő van benne, pedig előtte literszám töltötte utána.
Ha megvan még a régi olaj amit le engedtél, öntsd vissza és próbáld ki úgy.
De néha az olaj is bejáccik.
Úgy néz ki, hogy hengerfejes lett a gépem... Tünetek: tegnap a városban annyit vettem észre, hogy magas a vízhőfok.. megálltam, levettem a kiegyenlítő tartály kupakját és kifolyt a víz... furcsáltam, de arra gondoltam, hogy lehet a ventilátor nem kapcsolt és azért, vagy a hűtősapka nem zár, azért.. Felöntöttem vízzel, próbálgattam álló helyben, szépen kapcsol ki-be... Elmentem ma motorozni vele és 20-30 km 200 fölött és hirtelen melegedni kezdett... Tünet hasonló, tartály kupakot levettem,a víz folyik ismét ki belőle... Gondoltam, talán még a termosztát lehet, hogy hülyéskedik... kivettem belőle... felöntöttem vízzel, kivittem az elkerülőre... első körben 240-nél sem melegszik... kb 15-20 km múlva a tartály ismét megtelik, kinyomja a hűtőből a vizet a tartályba és melegedni kezd.. De, míg ki nem nyomja a vizet, addig egész alacsony a hőfok, így gondolom, nem hűtő gond.. Szerintem minden jel a hengerfejre utal, de azt szeretném kérni, hogy ha valaki találkozott hasonlóval, vagy tudja, mi lehet, segítsen légyszi... Az is érdekelne, hogy amikor hengerfejes lesz, akkor gátrepedéses szokott lenni inkább, vagy tömítés ég el.. Tömítést honnan érdemes venni és kb mennyi pénz..
Amúgy először teljesen kész voltam, hogy mi lesz, de most is mikor kivittem kipróbálni az elkerülőre, olyan jó volt.. annyira megy.... úgyhogy nekiesek és gyorsam megcsinálnám....:-)
10-kor nyit, addig űtök a padkán!