Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Kawát mindenféleképpen érdemes lenne megnézned, vagy ha engedik akkor kipróbálni. Max nem veszed meg, oszt cső A ZX-nek sokkal szélesebb tankja, fejidoma, ülése van, mint az F4-nek, olyan békebeli kivitel, nem ez a manapság divatos bonsai-makett Nem tudom mekkora vagy, de azt neked kell tudni, hogy melyik felel meg jobban a kivánalmaidnak ilyen szempontból. Mert lehet, hogy ez már el is dönti a "versenyt". Havercsótánnyal cseréltünk mocit (2001 CBR600FS) próbaképpen és mindkettőnknek az jött le, hogy nincsen óriási különbség a kezelhetőség terén. A CBR "légiesebb", viszont a ZX "nagydarab" mivolta ellenére, nincs hátrányban. Fogyasztás terén a CBR eléggé iszákos, 6 alatt nem nagyon működik, tempósabban 8-10 lityit is bever, ami a 16 litykós tankkal állandó benyakútkeresést eredményez. De valószínű ez a túlfogyasztás az elsőszériás befecskendezéses mocik jellemzője, későbbiekben biztosan módosítottak rajta.
Találtam neked még egy győnyörűséget, nyamm-nyamm folyik a könnyem

http://www.hasznaltauto.hu/ker...
dúrván 1,250 az ára a zx9r-nek most néztem egy cbr600f4-est de nekem gyanúsan olcsó 2003-as 10000km kiválló állapot 1,250 ért de ez alkudható plusz még fényezte is a csávó hogy pályán nem használt meg hogy azért adja ilyen olcsón mert nem akarja hogy benne legyen a pénze,meg azt írta apró idom hibákkal de azt mondja kiválló állapot.Csak ezek az évjáratok is 1,3 indulnak egésszen 1,7-ig.szerinted érdemes lenne megnézni vagy inkáb kukkantsam meg a kawát?
Vifílforint? Mert ezek a gépek olyan 1,2-1,4M körül mennek, annyiért meg már nagyon csini F4-et is ki lehet fogni. Vagy ez ennyire óccsós lenne?
Pontyosan
A leírás szerint 2002-es de szerintem 2001-es csak gondolom 2002-ben lett forgalomba helyezve már csak azért gondolom mert ezen van kapaszkodó,meg a lengővillája is sima.Én úgy tudom hogy 2002-ben már nincs rajta kapaszkodó meg a lengővillája se olyan hanem másabb.
No én sem azért vettem ezt a mocit, mert 144 ló meg üti a 280km/h-t. Egyszerűen egy erős és univerzális gépre volt szükségem. Ez gyors, kényelmes (az utasnak is), keveset eszik, akár pályázni is megfelel, szélvédelem is van és elég megbízható konstrukció. (Gondolok itt pl Kmetty Ágóra aki ZX-9-cel volt kategóriájában sok éven keresztül a dragbajnok, pedig ott aztán van igénybevétel bőven) A Szememben a CBR600F ugyanennek a megfelelője Hondában. Egy dolgot tudok a hátrányára írni. "Csak" hatszázas Szóval jobban kell pörgetni, nem megy úgy "izomból", speckó én meg szeretem ellustálkodni a váltásokat. Meg jobban teccik, ha 100-nál 4000-ret forog a motor, nem 5500-at, például De ezek az én szempontjaim, mindenkinek más és más.
Egyébként milyen évjáratú az óccsós ZX?
Nem is mondtam sos ehogy rossz mert szerintem is jó kis gép,de én hondára panaszt még nem nagyon hallotam,csak egy két oldalon írták hogy a 929 csörgős de az is attól van hogy a kipufogó rendszerben van egy szabájozó szelep az kezd zörögni,de az semmi.A szerelőm is esküszik a hondákra nem is egyett szervizelt már és azt mondja nagyon megbízható motorok,sőt itt nállunk két srácnak is van cbr929-ese de még egyik sem panaszkodott rá,az egyiknek csak annyi problémája volt vele hogy saját hibájából összetörte.Meg beszéltem egy pár emberrel akinek van vagy volt cbr600f4-ese és semmi problémájuk nem volt sose vele.
mindig dicsérik a hondát hogy sose semi baja meg csendes meg ijenek haver vet egy 929 két hét múlva főtengelyes let é szegény gyerek nem is hajtota egy másik ismerős egy 954 vet az is panaszkodik álandón meg veszel egy kawasakit az csörög csatog de megy néz például régi z 1000 megeszik vagy másfél liter olajat de megy az zx 9 rohat kényelmes nagy a elég jó nyomatéka van keveset is eszik ha úgy használod de ha kel meg is indul ha turázni akarsz vele kel rá egy túra vagy verseny plexi ez ojan 20000 25000 forint
olaj gumi meg benzin más semi néha gyertya én mindenkit ara biztatok hogy vegyen kawát mert az jó főleg a kilences
kilencfan az az igazság hogy nekem még a leg komolyabb motorom eddig suzuki gsx600f volt ami tudom nem egy nagy durranás de szerettem,valójában az álmom egy honda cbr600f4i ami nem nagyon akar összejönni,de láttam most olcsón egy zx9r-t ami még tetszik.Annyira már nem vagyok rajata azon a témán hogy hú legyen vagy 180 lóerő meg menjen vagy 300-at,hanem csak jókat akarok probléma mentesen motorozni.Hát igen a cbr 110 lóerő a zx9r meg úgy tudom 150 lóerő ha jól tudom,hát igen van egy kis külömbség de azért az cbr is kapja magát rendesen.

Lehet már láttad ezt a videót de nézd meg a kis f4-est
link
Ez a gumikopás-mérték is hasonló a fogyasztás dologhoz. Van akinek 7-8 liter az alja, nálam lájtosan 5-, tempósabban 6-6,5 (dynojet és -1lánckerék). Igaz nem tartozom azok közé akik 100 alatt nem tudnak másodikba váltani, és előzésnél, sem szoktam 2-3-mat visszaszorni ( olyan motornál ami 3,7 s alatt nyomja 100-140-et 6.-ban ) Tény és való egy ilyen kaliberű gépezetnél már nem szabad spórolni a túrásabb gumival, megbosszúlhatja magát könnyedén. Én mondjuk Pirellit használok, elöl Diablo SuperCorsa hátul sima Diablo. Az első simán kibír 10000-ret, a hátsó is elmegy 7-8000 környékén. Az MR tesztjén jó 40000 km-t bírt ki a Z1000-ren a lánc. Szóval nem kell túl dramatizálni a dolgot. Egy biztos az F4-nek nagyobb a szervízintervalluma, 24e-ként kell szelephézagot-ellenőrizni (nem nagyon szokott elmászkálni), míg a ZX-nek 12e-ként és gyakrabban kell utánállítani. Mondjuk haver F4i-je kicsit kehesnek tünt a ZX után 600 vs 900 Akkor én is elárulom a tuti hármast: PIRELLI-DID-MOTUL
ha 90-nel mész és 30-nál elváltod a hatodikat nem sergeted egy 90 % gumi akár 12000 kilómétert is kibír amúgy ha normálisan mész kibirnak a bakelit gumik 8000 is csak akor lehet hogy az idom hamarab lekopik nem éri meg ijenen sporolni puha gumi kibir egy 4500 5000 kilómétert és legaláb nem lesz keksz
előszőr énis zsidóvoltam ijenekben de rájötem nem szabad és énse vagyok miliomos de ösze lehet kapargatni ja és metzelert vegyé az az isten meg rk láncot meg repsol olajat a lánc titka a jó és sok lánc spray valvoline castrol vagy motul 250 kilóméterenként befújod ez minimum ijen száraságba töbször kel
Nem akarok lemondani a motorozásról de azért nem mindegy hogy valami 4000km alatt eszi meg a gumit vagy pedig 10000km alatt,én se vagyok milliomos.Csak úgy szeretnék motort venni hogy fenn tudjam tartani,hogy ne menjen rá a gatyám is.
Ha meg kiadsz egy miska körüli összeget egy motorért, és spórolni akarsz a láncon meg a gumin, akkor inkább mondj le a motorozásról - nem a saját, hanem mások érdekében!
Nagyobb motor szélesebb lánc. 30 000-et azon is el kell mennie. Inkább a gumi ami fogy.
Nekem volt mindkettő. De a ZX9-et is szerettem. Nem véletlenül lett újra CBR-em. Amúgy igen, minél nagyobb a motor teljesítménye, annál jobban eszi a láncot és a gumit.
Vegyél géesikszert! Az a legolcsóbb, és az a legjobb, mert mindenkinek az van! De kék-fehéret vegyél, mert az a ritka!
Helósztok gondolkozgatok hogy milyen motort vegyek és gondolkoztam mostanában zx9r-ben is.Azt szeretném kérdezni hogy a gumit a láncot mennyire eszi,és hogy azon kivül szokott e ezzel a típussal gond lenni?Mert eddig cbr600f4-et akartam mert azt mondják hogy sokáig bírja rajta a gumi meg a lánc, a nagy gépek meg szinte zabálják. A válaszokat előre is köszönöm.
Jajaja hehehe
Milyen gsx-r ?
Beüt a géesikszer?
Ha 270-ig nem ráz akkor hagyd a f@szba és ne húzd jobban, mert még beüt a gixxer!
Na jó, én is szoktam azért néha menni, de csak ésszel! OK?
Helyes!
Én is kipróbáltam mindent, de ezentúl csak Metzeler lesz minden motoromon, mert az a legjobb. Mint minden, ami német!
Megforgattam a tárcsákat és jó lett. Tuti a tárcsa és a fékbetét összekopása miatt volt a rázás.
Valószínűleg a fékbetét/féktárcsa miatt ráz az eleje fékezéskor. Nem hinném, hogy a csapágy lenne a ludas. Fordítva koptak össze, most azért nem komálják egymást Ezt a berázás erős fékezéskor a 2000-res ZX-9 produkálta, fékbetétcserével megszűnt a hiba.
Sziasztok!
eladó az alábbi linken megtekinthető masina,ha valakit érdekel,érdeklődjön telefonon


http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=76211