Esetleg, ha az megfelel csinálok egy B-s fényképalbumot , ha rám tör az alkotókedv Karcsikor
Én is lelkesen hittem az úszóház melegítés elektromos voltáról. A Motor Revü akkor aktuális számában is külön kitértek erre a dologra, képpel is ilusztrálva. Aztán mikor élesedett a gépvásárlás, akkor jobban utánanézve a dolgoknak derült ki, hogy semmi köze a kanócoknak a fűtéshez
Pedig még el is voltam keskenyedve, hogy az enyémről olasz eredete (szánsájnbugi) miatt lehagyták
Az égvilágon semmit sem befolyásol, nem lesz tőle se jobb, se rosszabb a moci. Ez csak egy biztonsági előírás miatt van. Inkább arra kell figyelni, hogy a német és svájci piacra gyártott gépek előszeretettel vannak lefojtva 98 lóerőre. De ahogy a Kawát ismerem maximum más karbifedelet kell rávarázsolni és már nyihog is a maradék ménes
Motorikusan az RR legendásan strapabíró, de nem kell szégyenkezni a ZX-nek sem. A Honda duflalámpás a Kawi csak szimpla. A CBR-en a szívás az első 130/70-16 gumi (beszerzés, billegősség) A Honda szebben jár, kisebb mechanikai zajjal, a Kawa az nyersebb, de már messze finomabb, mint a ZXR alapú B model. De van aki azt szereti, ha zörög, kalapál, csattog van aki meg a villanymotoros járást részesíti előnyben
Mindkét gép jó választás tessék kipróbálni mindegyiket és választani
Pedig szeretnék (jól) kerekezni meg sztoppizni, csak nem tudok
Így a talajfogások elöl-hátul eléggé keményre szoktak sikerülni. Szóval bírja még a kiképzést az öregcsótány
Azért köszi!