Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kis hamis, nem dőlök ám be Persze, persze egy karikára...aham
He-he, megnézném hogy akkor is röhögnél ha eljönnél velem egy karikára.
Ha másért nem, ezért érdemes csajmotort venni Ahogy a mondás is tartja: Minden rosszban azért akad egy kis jó is
Köszi, de nem tudnám kihasználni, nekem ez felesleges plussz.
Krisztian nekem is fz6s volt a kilences előtt. Ugyanannyit evett, és sokkal lassabban lehetett vele menni, az első 2 dugós fékekkel hogy boldogulsz? Ha kell rá fordított elej bika nissin 4 dugós fékekkel, fém fékcsővel, írj a seducertt@hotmail.com-ra.
Ezerbocs, tényleg 12, csak az ugrott előtte be hogy régebbi kilencesnél 40-nél néztük... Amúgy a régebbi kawák szinte mind zörögnek. A szaki igazat mondott suzuki gn 400-nál beállítottam a pontos értéket (inkább az alsót h majd szép hangja legyen) és melegen kiemelt a szelep, gyengébb lett a vas és még jó hogy nem égett el a szelep. Később lett nagyobb hézag és megjavult, bár más típus és léghűtéses is volt.
He-he, nekünk 40 ezrenként kell szelephézagot ellenőrizni. Meg is néztem tavaly 40ezernél és értéken belűl voltak. Ez a gép!
helló
És mennyibe kerül egy ilyen szelepállítás kb.?mert elég macerás lehet 16 szelepnél kiméregetni,lapkázni a hézagot...szerintem kicsit hangos az enyém,de mindenki azt mondja,hogy a Kawa ilyen,és meghallgattam párat,tényleg!
Így van. 12000-ként illik ránézni a vezérlésre. 10-20%-os eltérés még belefér, de 40000km az egy nagy hülyeség, akárhogy is használod. A mocimat 14000km-rel vettem 22-nél volt szelepházagellenőrzés. A 16 szelepből 2 volt határértéken belül, a többi: EX 0,23-0,31 helyett 0,13-0,18 között IN 0,18-0,23 helyett 0,11-0,16.
Hello,

A szelephézag állításának intervalluma a gépkönyvben található. Tehát: se a 40000km , se az öreg szaki süket dumája nem mérvadó. (ne vedd személyes sértésnek, de olyan beállítás nincs, hogy inkább legyen kis hangja, hanem olyan hogy 0,xx század mm)
GPZ500 és 7R esetén úgy emlékszem 12ekm/hézagellenőrzés.
csak 40,000 km-enként kell állítani, ha normálisan használod a gépet. Nekem egy öreg szaki azt mondta inkább legyen egy kis hangja, minthogy kiemeljen a veztengely.
helló

Most látom,hogy olyan ismerős a hely,ahol a motorod le van fényképezve,ezek szerint te is Újhelyi Imrétől vetted...
Sajnos én se keresgettem volna idomokat,ha nem törik össze,ezért tettem fel most ezt a linket.
Egyébként azt hiszem,igazatok volt,nem lesz jó a zx6-os fejidom a 9-esre,de nem érdekes,majd elcserélem valamelyik bontóssal,tavaszig van időm összerakni.
Ha már itt firkálgatok,egy kérdés:kb mennyiért csinálnak egy szelephézag állítást?
Igen, hamarabb kellett volna. Akkor nem a gyárit törtem volna össze.

Mindenesetre, ilyet már régen kerestem és sehol nem találtam úgyhogy köszi!
Neeeee.
Hamarabb kellett volna.
Találtam egy címet,ahol vannak utámngyártott idomok,hátha másnak is szüksége lehet rá...És szerintem tűrhető árakon!
www.cyclefairing.com
Az emil címem: veszterj@gmail.com. Küldj egy telefonszámot és a motort is megbeszéljük. Előre is köszi!
Szerintem jó hozzá a 98-99-esé is, nincs olyan nagy különbség a karbantartásban, legfeljebb nem lesz rajzod a feidomról. Küldj emilt ha kell a "régi". Amúgy nekem is a 2002-es van, éppen eladó...
Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban honnan tudok 2002-es szervizkönyvet szerezni?

Előre is köszi
Akkor szerintem tutira a csere lesz a megoldás, mer egyébként sem 100%-os a csapágyam.
Megpróbálom először a lazítást megnézni(ha tudok szerezni kölcsön egy hozzá való kulcsot).
A cserét egyébként terveztem, mert szerintem be van verődve(teljesen egyenes állásból érezhető amikor kimozdítja az ember és apró hirtelen fékezéskor picit kotyog).
Meg kell atelószárakat is lazítani mielőtt engedsz a kormágy agy csavarján! aA lényeg hogy nem meglazult csavar hanem rászorult. Ha nem oldódik meg a gond evvel a megoldással akkor viszont komány csapágy csere! Ez azt jelenti hogy a csapágy belseje kivan pikkelyesen kopva.
Na mondom a megoldást! a kormány agy szorul! Az anyán kell kicsit lazítani de ne tul sokat! Ezt onnan tudom hogy már jártam én is ebben a cipőben.
hát amikor az előző mocim első villája elfosta magát, akkor nem csinált ilyet!
Tengelytávom pontos, egyenesfutás rendben, tehát váz rendben.
A villa három hónapja volt ellenőrizve, hibátlannak mondják.
Az első gumit most cseréltem, frissen centírozva.
A barátnőm kb. 800 km-rel ezelőt már jelezte, hogy hintázik a moci.
Én akkor nem éreztem.
A hétvégén mentem vele egy túrán 640 km-t, mikor hazaértem még okénak mondtam volna.
Ma ráültem és azonnal mellbevágott, hogy nem tud egyenletesen egyenesen menni.
Szerintem tegnap megszoktam, alattam durvulhatott el a dolog nem vettem észre.
Vázhibás, telóhibás, nem centírozott motoron is ültem már, de egyikhez sem hasonlít.
Egyetlen tippem a telószimeringek.
Szerintetek?
Ha szerencséd van akkor csak a kereket kell ólmozni ha nincs... akkor el van menve a váz, villa, felni stb.
Sziasztok!

Újabb műszaki kérdéssel fordulnék hozzátok.
A motorom egyenes haladás közben, finoman oldal irányba hullámzik.
Ha elengedem a kormány kifut alólam. Nincsen meghatározott irány, egyszer erre, egyszer arra.
A korrigáláshoz folyamatosan a felsőtestemmel mimimálisan ide-oda kell dőlnöm és finaman a kormányt ellentétes irányba tolnom. Minnél gyorsabban megyek, annál kevésbé érzem és döntögetés közben sem igazán jelentkezik a dolog. Ezt mi okozza?