Én mondjuk a Kawa helyében 2002-ben, szépen kihoztam volna ZX-9-et az ismert formában plusz a - Z1000-be egy évvel később debütált -953 köbös injektoros motorral
Na ez lett volna a tuti
Sőt a mai napig gyártanám, amerikai mintára ZZR-900 (ál)néven
De mire vehetek egyet addigra az összes szét lesz hajtva.
Mert az is könnyen felsértheti az aszfaltot egy fekvéskor
.
De mivel elég ritkán használom így a gépet, egyre jobban zavart, hogy többet forog a kelleténél. Aztán a Dynojet beszerelés jótékony hatása szerintem kompenzálta is, hogy visszaraktam a gyári 16-os fogast. Azon van zajcsökkentő-betét is, a JT meg girnyóbbnak is tünt a gyári lánckeréknél, plussz zajosabb is volt. Ha cserélnék inkább hátra raknék 43-mast (talán az még belefér a gyári lánccal)
és becsavarod az emelő szem helyére csak ne valami kurva kemény anyagból csináltasd a szárat hanem valami puha nyúlós fémből
az 156 ló nem főtengelyen értendő hanem keréken
de az ára téleg tulzás