ez a gazella az öcsém volt munkás ótója volt vagy 8 évig .
kb 1M ft költött rá és ugyan olyan szar állapotban adta el ahogy megvette mert ebből még annyi ráfordítással sem lehet jobb ótót összehozni. benzin gázos volt, egy förmedvény
csak azt nem értem a ruszkik hogy nyerték meg a háborút ha állóképes járműveket nem tudtak gyártani. ennek a szarnak minden része alapból kuka volt, gyújtás, kuplung, blokk, futómű, hajtás, kasztni.
jó kis zsiguló kombiba hordozgatná szeki a félbevágott motorokat.
Ezek újonnan is szarok voltak
Ha van kidobni való két kilód szeki inkább tartsunk rajta egy görbe estét, vagy egy laza hétvégét, mert ha annak a váltójához hozzá kell nyúlni, kevés lesz rá a két kila
Aszt hittem a villámosból megjöttél már örökre
, múltkor a vw-en konszern remekműveit nézegetted
Se bántani se sértegetni nem akarlak
de találj már végre egy normális autót ami nem német, nem francia és nem olasz vagy maláj
a fehér ótót áruló kupec azt nem mondta el a telefonba hogy hé a klíma nem működik, csak a klíma csövek fityegtek a motortérben. olyan hűtőt szegeltek bele hogy látszott a hűtőventillátor kereten hogy a felfogatását most popszegecselték át rajta. telók kukák voltak benne, alján luk hátán luk. alváz védőt sosem látott, virágzott rajta a rozsda, be indúlt és lehet gurult is de azt már nem értük el.