Telematricázva, az eleje beengedve mint állat, a hátulja kiemelve, mint állat és akkor desszertként ráaggatva egy 200-as gumi (bóvlisztájl "kifestemfehértemperávalabötüketésszámokat"). Akkor ennek aztán nagyon sok értelme volt
Nekem ez a méhlepényem
Tudod az a probléma, hogy úgy a 3-ik előzésnél rájössz, hogy a motor úgy megy mint egy seggbelőtt gepárd és onnantól kezdve az ész mint olyan többé nem lesz tényező. (Saját tapasztalat) Egészen addig a pillanatig amíg el nem kap a halálfélelem. És itt most nem azt értem, hogy megijedsz hanem azt az igazi szívleállító félelemet. Pl. az én esetemben amikor 120-al lementem az útról a padkára és (nem viccelek) teljesen azaz 100%-ig biztos voltam benne, hogy meg fogok halni.
A padka itt 20 centi mély vízmosásokkal volt tarkítva ergo el lehet képzelni, hogy mit művelt a motor. Aztán egyszer csak a védőangyalom elmosolyodott és én visszakerültem az útra. (Ez most nagyon nyálas volt?
)Szóval el nem estem de kis híja volt.
ismét olyan választ kaptam aminek örülök
, az eladó dicsérete, de úgy látszik jó szándékkal
helyes irási hibáimért el nézést sose voltam jó magyarból
úgy érzem a bukógombával sikerült egy kis félelmet belém verned
, vajon milyen minőségnek örvend?
az elso motor temahoz:
Vannak szupertehetseges emberek, akik veleszuletett erzekuknel fogva kepesek szinte barmilyen technikat uralni. A motorozo emberek fel tizezreleke ilyen kb. A tobbieknek tobbet esszel, mint esz nelkul. 18 eve motorozom es batran kijelenthetem: annak ellenere, hogy mindig egy kicsivel ugyesebbnek bizonyultam a nagy atlagnal mai napig van olyan helyzet vagy manover, amit tudom, hogy egy Ninjaval okosabb nem megprobalni, mert nagyon nagyon keves lennek hozza. Ez a motor mindent tud, amit hetkoznapi ember mar messze nem. Es kereti is magat, hogy vidd is bele a joba. Amikor viszont melegszik a pite 100-bol 99-szer kiderul: Te nem vagy eleg ahoz, hogy kiszedd magad a szarbol. Es onnan mar csak az orangyalon mulik minden....