Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sztem 1- 2, max 3tized mm lehet. Finom tűreszelővel megpróbáltam kiegyengetni a gödröket. Úgy látom jól sikerül, még megcsiszolom, hogy ne legyen annyira érdes, bár szerintem így is sokkal jobb lett mint előtte. Ennek ellenére mégis szétszedem a váltót, mert így kuplung nélkül sem tudom 1esből kettesben rakni, hiába forgatom a kuplung tengelyt és a kereket is...
A beverődés milyen mély? Nem lenne elég marógépen pl.kisimítani?
köszi az infót
http://youtu.be/HSPRA-DAaWU;t=3927s

1:01:23 -nál ez az idióta...............................................
nem igaz, de te ennek hiszel? azért mert próbáltak a konkurencia után menni, eltűnt a tükörtartó erősebb lett a váz lengővilla más lett a karbi segédváz de a motorkód maradt a CE szerinted vékonyabb lett a menesztő azon része ahová a lánckerék felmegy, vagy rövidebb lett a kis lánckerék tengely hogy csak az 525 lánc férjen fel?
Sziasztok 1998-2001 ig 530 as láncot és 530 fogaskereket ír a gépre ,de 2002 -től már csak 525 ős szettet ír . Akkor a 2002 es motoromra nem tudom fel rakni az 530 as szettet ?
http://www.jtsprockets.com/cat...

http://www.jtsprockets.com/cat...
Kit látogattál?
ma egész nap kórházban voltam, holnap keresem.
van ilyen alkatrészem
A fém lamellák is jók, deformalodasnak nyoma sincs. Viszont a fotón látható kosárba beverődtek a lamellák fülei. A belső kosárnál határozottabb a kopás. Csavarhúzó rendesen akad benne. A külső kosár annyira nem vészes,de azon is látszik az 52 ezer km (vagy ki tudja mennyi) Én úgy gondolom, hogy az "kúszás" ezektől a gödröktől van, odaakad a lamella. Első körben csak a belső kosarat cserélném, tudtok valami jó forrást? Oem-parts.hu-n 38 ropi..
Szét is szedtem hamarjában. A kopó lamellák újszerűek, legalábbis a vastagsaguk. 2,8-2,9 mm. A rugók 74,5 mm-esek. A fém lamellakat még nem mértem. Látszik rajtuk kopás, de nagy válluk nincs. Látványban mint a fotókon. Azt a nagy tavtarto alátétet hogyan kell berakni?
No, akkor elemezzük a tapasztalataimat :)
Ahogyan mondtátok emelőre tettem és beindítva egyest kapcsoltam, és lám elindult a hátsó kerék..Lábbal meg tudtam állítani, aztán kézzel meg is tudtam tartani, de határozottan el akart indulni. Aztán végigkapcsoltam 6-ig behúzott kuplunggal ekkor már vagy 60-nal forgott a kerék.
Tehát fog kuplung. De a karnál a holtjáték jó, az elejétől érzem, hogy "húzom a kuplungot"...
Akkor kuplung dekli le, és méregessem a lamellákat...
dzzzsssííí
Végre az enyém is össze ált még egy szinkron és lehet neki nyelezni
+ van még pár alkatrész amit illik nem felcserélni, ha kopott cserélni.
Köszi mindenkinek az infót.. Az eladó elvileg cserélte a kuplungot, de csak a lamellákat..a lemezeket nem. Utánajárok a dolgoknak.
2001 -es szerviz manualt linkelne valaki?
Koszonom
Szevasztok trogerek :D
ugyanez volt a bajom tavaj,,,de csak az üressel volt gubanc.Kuplung baja volt!!! Aki utoljára kókányolta ,ügyesen kifelejtett 1 alkatrészt a kuplungszerkezetből nem sok hiányzott hogy az egész kóceráj kilyukassza a deknit!!aztán szerelőm orvosolta,azóta tökéletesen működik.Javaslom ott kapirgálj először!!
nekem. először a meghajtó lánccal próbálkoztam, ha túl laza volt akkor nem tudtam üresbe kapcsolni, utána volt hogy a kuplung bovden szálkásodott ki és azért nem ment az üresbe tétel és a váltás. ha a hátsó kerék emelőn van és sebességben behúzott kuplungnál nem áll meg a hátsó kerék forgása akkor nem emel ki a kuplung, lehetnek hajlottak a fém kuplung lemezek, vagy csak elkopott 1 lamella, hibára utalhat a kuplung kiemelő szerkezet és alkatrészeinek hibája, kiemelő villa kiemelő csap kopása. a kukac tengely megvezeti a villákat annak az élei kopnak le.
ma keresek neked.