Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gimi? 😄
Nem beszéltünk, áá ez nem te vagy
mostanába nem beszéltünk nem tudom akko nem megyünk arra
tróger banda
Szerintem van neki elég baja nem kéne tetőzni.
1.beázik a mühely.
Dzsimikém gyereknap tájékán mennénk felétek
üdv.
pipi
szia! hívtál
Grill party volt nem voltam telefon közelben. Visszahívtalak nem vetted fel küldtem sms-t
Már telefon közelben vagyok hívhatsz bármikor üdv.
Pipi
El.
Eltüntették???
Széki
Bogyó
Pipi halló
Fázis?
Csimbi
Lengyusz
Gimi
Jimmy
Kék
Lekapartam a dugattyutetökröl a par mm kokszot, es mint irtam 15-16-os kompressziokat mertem.
Nem tünne fel, az sem, ha 18,5%-al kevesebbet raknának bele. Max, ha a fejemre szakadna. De az nem kér enni, nincs karbantartás igénye, jó esetben hangokat sem ad, fix, mint az IFA-plató. Ott fennt, valahol a francban a helyén, nem érdekel senkit sem. A kerítés zsalukövével vagy pl a talpszelemennel együtt. Motor azért más.

Henger/dugó is túlélte a torturát? Mert akkor csak urban legend ez az olajfilm lemosós téma
Neked feltünne, ha 18,5% több acélt szerelnének a betonkoszorudba hazepiteskor?
Ha magadböl indulsz ki, hibas következteteseket fogsz levonni. Nincs minden motorosnak olyan vàjt füle. Ha " poroszkalsz" a motorral, nem biztos hogy hianyzik 10-20% teljesitmeny. Meg ha mindig csak picit erösödik a zaj egyszerüen hozza lehet szokni, de ha valaki hozzaertö, vajt fülü, hamar feltünik.
Nekem is az volt vitapontom aztan a regebben it is irogato menö szerelövel, hogy azert ezt mar korabbi szervizlatogataskor a szerelönek eszre kellett volna venni.
A tulaj nem feszegette a szerviz fele a dolgot. Többek között nekem köszönhetöen a kàrhoz képest gombokbol talpraallitottam a motort. Lementünk a sugomotorhoz talan ket tengelyert, meg ramertem, bekerdeztem, hogy mi van hozza tartozo hf.-el, mondtak, hogy hasznalhatatlan, mert kitört belöle egy darab, csak levelnehezek. Hozzaalkudtam. Igy meglett a komplett szelepsor, korongokkal, stb...
Én ezt mind aláírom, hogy teljesen ártatlan a történetben. De, mint felhasználó azért nem tűnt fel, ez-az menet közben? Kormos kipuff, esetleg dirr-durr tüzijáték, nem odavaló mechanikai zörejek, fogyasztás, erőtlenedés stb. Azért nem, hipp-hopp lett dupla/tripla a szelephézag pl. Szarrá kopott veztengellyel, szelepekkel meg ki tudja még mivel a 150 ló egy részének érezhetően távoznia kellett. Persze nem vagyok Colombo...csak furcsa. Sikerült rávernie a balhét a "csipszesekre"?
Bocs tevedtem 4-1 maradt rendszer. Egy karbon akra vegdob került ra. A srac epitö mernök, munkaba jart vele, meg idenyben turaztunk otthon es külfölfön orba-szajba. Mar az alu vazas 1000 volt... motorozni szeretett. Nem nyult hozza. 5 ekm-t vitte szakszervizbe... ott voltak koklerek. Azok nem vettek eszre, meg azok csesztek rendesen összehangolni...
Akra dobpárt? Magyarán doppel auspuffot raktak rá? Nem FZ6 volt véletlen? '06-tól van FZ1. Pénz volt akkor, gógyi már annyira nem. Használták is azért, ha 2-3 év alatt belement az Egyenlítő . Valami műszaki antitalentum hajthatta, ha nem vette a vészjeleket. Sok kakaó miatt szépen lángolhattak a kolbásztöltők, plusz élvezeti faktor (volt) Szép történet
Köszönöm, ez egy jó megjegyzés, amely hasznos lesz számomra
"a hengerfal és dugattyúgyűrűk extrém kopásnak lesz kitéve."
Igen, kb. ugyan ezt irtam;
"sok benzin lemossan a hengerfalról a kenöfilmet"
Te ennek követkrzmenyet fejtetted ki. Ezert is javasoltam egy vesztesegmerest, mert ha a kopas elörehaladott allapotban van, akkor hiaba a mutatvany.
2008-09 környeken hoztak egy 2005-ös FZ1-et kb a 40 ekm-es szervizre. Elötte 5 ekm- kent a yamaha szervizben csinaltak az idöszakost. Mikor beàllt màr hallottam csörömpölést. Szelephezagolas, femfekcsövezes meg egyeb nyalanksagokra jött. Ebböl lett egy hengerfej felùjítas, vezertengely cserevel.
Pedig csak annyi törtent, hogy felszereltek a szervizben egy akra dobpàrt es " hozzairtak fülre" - befecskendezest. Annyi anyagot kapot, hogy valami 16 bar vegnyomasokat mertem a hengerekben vastak reteg koksz miatt, volt 0,6 mm szelephezag, meg elkopott vezermübütykök....az összes szelepet is cserelni kellett...
Ilyen esetben én jobban tartanék attól, hogy a károsan több, el nem égetett üa miatt a hengerfal és dugattyúgyűrűk extrém kopásnak lesz kitéve. Ráadásul ilyenkor folyamatosan hígul a motorolaj, vesztítve a kenőképességéből

Ha mechanikailag rendben van az endzsin, akkor a karbi defektes, ha a karbi jó, akkor mechanikai gebasz van a blokkban. Olyan nincs, hogy nincs De van...ha mindkettő kehes
mazdánál kommersz réz alátét 5000Ft kb. 10mm-es belső átmérővel.
Köszönöm, meg fogom nézetni
A túl sok benzin lemossan a hengerfalról a kenöfilmet, elkoksosodik az égéstér. A koksz miatt lecsökken a égéstér térfogata, megnö a végnyomás, a felízzó koksz elöbb gyújtja a keveréket. Detonációs égés jön létre. Ezek mind károsítják a forgattyús mechanizmust. Igen komoly károkat okoznak akárrövid idö alatt is. Ha eddig nem történt meg, és csinálnék legalább egy veszteség mérést a hengerekben.... utána locsolnék rá csak sok pénz a porlasztókra...
Köszönöm szépen a választ!