Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bontót és mást ne kérdezz, hajlottakat szoktak 40-50 magasságában adni, új 75 körül.
szeva ! igértél egy r1 rossz váltót.
igen fel lehet, angol ebay-n nézz szét
Valamint a ZX7RR is azt kapta.
A fékről és a vázról a legegyszerúbb felismerni ha sima ZX7 R-t akarnak eladni RR-nek.
Sziasztok,érdeklődni szeretnék,hogy 2000-es 9-re fel tudom-e tenni a 2002-es óratartó konzolt,és ha igen tud-e valaki eladót.Előre is köszönöm.
tessék, ugyan ez zx6r ben http://youtu.be/Fo_KIZ7xUbc
Értelek Kilencfan.
Szeki, beszarás ez a hackelt MT09. Fel lenne húzva, vagy áttételezve és chipelve!?
Az egész cserés sztori onnan indult, hogy olvasgattam erről-arról külföldi fórumokon is, hogy eléggé leszólták a gyári fékeket. Én 4 évesen vettem a kilencesemet, szóval 15 évet már lehúztunk. Megállt azért ahol kellett, de azért nem volt egy egyujjas fék sosem, de úgy voltam vele közútra nem is igazán baj. Aztán tavaly mentem egy karikát egy közel százezret futott GSXR-600 SRAD-al és azt egyből levágtam, hogy a Kawa rendszere csak jelenthet még ennek a sokat látott motornak. Vettem felújító készletet, valmit javult a helyzet, de azért nem lett egy etalon. Télen rá voltam állva az ebayre, olcsón próba képpen veszek egy Nissint és kipróbálom. Végül is egy 96-os RF900-asé lett a befutó Németországból, valami 66 EUR volt cakundpúder. Le merem fogadni, hogy még a gyári karmantyúk vannak benne, sosem szedték szét, fékbetétek, mögött a rezgéscsillapító betét, mögötte a lemez, mintha most jött volna ki a gyárból. GSX-R-hez való betétet tettem bele ami 8,5mm vastag szemben az RF 7mm-vel, így már nem rakható be a rezgéscsillapító és a lemez sem, mert alapra vissza nyomva a dugókat sincs annyi hely, hogy elférjen. Így felpattintva is ég és föld a kettő. Aztán Basi mester kiszedte az oldalirányú ütést (0,5mm és 0,2mm) a tárcsákból, azóta nincs villaremegés bármilyen erősségű fékezéskor sem
Azaz, arra gondoltam.
TL1000S én nyertem A TL1000R valóban a 6 dugós csodát kapta.
TL 1000 azon 9 dugattyús volt.

Regi gsxr eken volt ilyen. 400 as gixerek...
90 es évjáratok. 750 wr....
Szintén Szuszkák, GSX-R 600 SRAD/szívlámpás, SV1000, TL1000 ilyesmik.
Egyébként a 4 dugattyús Tokico milyen motorról származik?
Köszönöm szépen a részletes információt Kilencfan.
Létezik TOKICO 4 dugattyús 90mm csavartávú féknyereg is, de ha már cseréled, maradj a NISSIN-nél, megéri.
ZX6R - G/J/A1P 1998-2002
ZX7R - all 1996 - 2003
GPZ 900 - A12-A15 1999-2002
ZX9R - B/C/E 1996-2001
ZRX 1100 - all 1997-2000
ZRX 1200 - all 2001-2008
ZX12R - A1/A2/B1/B2 2000-2003
VN 1500 Meanstreak P1/P2 2002-2004
VN 1600 Meanstreak B1 2004
Vesszen a TOKICO, Sumitomo rulez :)
Ez pl RF900-ról, de a légolajos Gixereken is ez van (SLINGSHOT) első szériás GSF1200 Bandit, valamint TRIUMPH Daytona/Sprint 955/1050 stb csak azokon Triumph felirat van a Nissin helyett, viszont jóval fiatalabb pédányokat lehet kifogni, még 2000 után is bőven használták. 90mm a csavartáv ez a lényeg, ami egyezik a 6 dugós TOKICOval. Tehát, kompatibilisnak kéne lennie a 296-os tárcsához is.
Én is fék projektbe vagyok.
Igen, ettől tartok én is, hogy nem csak le és felcsavarozom a féknyergeket. De nem lenne rossz. Láttam már ilyen megoldást egy 99es ZX-6R-en melyen GSX-R Nissin féknyergek voltak. Nem tünt úgy hogy faragni kellett volna illetve nem az eredeti futóműve lett volna a Kawanak.
Ezzel csak az a baj hogy az egész elejét át kell faragni hogy fel tudja tenni a Nissin féknyergeket a 99-es gépre./csizmaszár,tengely,első sárvédő...Mert ha jól sejtem ez nem '99-es első kereke.
Kilencfan, ez is jó ötlet lehet, milyen motorról származik amelyikkel ennyire kompatibilis?
Tegyél rá Nissin nyergeket és megoldódik minden problémád, saját tapasztalat Míg a TOKICO-nál 1-es állásban volt a fékkar, most meg 4-ben, mert előszőr majdnem átestem a kormányon mikor a szokott erővel rányúltam