speciel én szarabbul élek mint 4 éve.
csak a lehuzás mindenhol!
Akkor irom.Zx-6r forumon felmerult, egy esetleges NINJA-talalkozo lehetosege, en ehhez helyszinul a balatonlellei etttermunket tudtam felajanlani.20 meterre van a viztol, erdemes furdogatyat hozni.Semmi extra, egy kis hussutes kint a teraszon, furdes, dumalgatas meg termeszetesen egy kis kozos gurulas a vegen.hangsulyoznam, hogy nekem is van egy es a lenyeg, hogy ez egy motoros talalkozo legyen.Mar 4 embernel is megcsinalom.Lenyeg a jo hangulat.Ja, majus 20-tol valamelyik vasarnap.Ha vakit erdekelne jelentkezzen.
Ezt tudva tavaly január 13-án, rutinosan lepasszoltam a Kilenceskét (szelephézag, villaolaj, fékolaj, szinkron, átnézés stb). Már február eleje volt mikor, felhívott, hogy menjek el, mert blabla. Megnéztük a szelephézagokat, szinte mindegyik állításra szorult. Aszondta, nem tetszik neki a vezműlánc sem, cseréljünk. ( Gondoltam 22ekm-nél, mi a fauszt baja lehet? De aszondta a szaki olcsó (7650 Ft) meg ő csak tudja) Okés, ha már úgyis szét van borítva. Március, lánc még sehol, kezdek begörcsölni. Megrendelem a fehérvári Kawa után a Papp Laci-féle Kawánál is, bassza isten, legfeljebb az egyiket elpasszolom, csak gyüjjön má. (Természetesen a mai napig nem érkezett meg
Folyamatos ígérgetések, majd ekkor meg akkor lesz kész a gép. Tököm tele, mondom vezlánc marad, rakd össze, megyek érte. (Közben rendelek egy DID vezláncot 2 nap alatt megjön 18-ért) Végül is április 9-én hoztam el (3 hónap!) fizettem vagy 70-et, kerekedett is a szemem rendesen. Haver telefonál, Pápánál lerohadtak (Honda-átok, fesszab). Szakimaki adott egy akksit, be kabát alá, barátnővel irány menteni. Tolom neki, ismerős a pálya. Odaérünk, mindenki hepi. Nézem a mocim, szép olajfolyás végig a hasidomon. Nézem a blokkot hengerfejtömítésnél a jobb oldalon faszán folyik az olaj. Még jó, hogy a hasidom felfogta, a kerékre szinte semmi nem került. Hazaérve elküldtem a faszba a telefonon, hogy mi a rákot csinált, 3 hónapig kotlott rajta és egy fost hozok el, jó hogy nem döglöttünk meg. Hát ő nem rontott el semmit, ez szériahiba a 2000-01-es évjáratnál.
(Érdekes, míg nem vittem hozzá nem is volt ilyen gondja) Majd ki kell szedni a blokkot, meg ilyesmik, 100-ért vagy mennyiért? Nem hagy nyugodni a dolog. Sztenderen járatom a gépet, semmi olajfolyás, bekapcsol a venti, semmi, tiltatom, húzom neki, semmi. Beszarás. Megyek egy próbakört 2 utcánként leszállok, megnézem, 3-dik kukkerolásnál már folyik. Ideg szétvág. De honnan is? Hát nem a hengerfejnél, hanem abból az apró furatból ami a gyertgyanyílásból leengedi az esetlegesen belekerülő nedvességet. Mondom a makinak, ja egyből megvan, hogy ő baszta el, rosszul rakta fel a tömítőgyűrűt és jobbra döntve ott nyomta ki az olajat (ezért nem folyott sztenderen). Elviszem hozzá, hibaelhárítás, grátiszként vegyük le a szekunderlevegő szisztemet, csak útban van. Oké. Moci megy, nem nyáladzik. Hazaérve, lemosom, beröfentem, hadd örüljön a lelkem. Na erre frankó csörgés jön a blokkból, alapjáraton a leggörényebb, de forgatva sem hallgat el. Beszarok, ilyen nincs. Telefon, tanácstalan. Majd eljön meghallgatni. Fülelés, probléma: az egyik szekunderbevezető csőbe beesztergált dugó kicsit alulméretezett, ez rezonál be a fordulattól függően. Majd vigyem el köv héten, megcsináljuk.
Vagyis lehet, de akkor úgy össze fog csomósodni, hogy az életben ki nem szeded a fékrendszerből...