V2-es de jóval 6000 fölött indul csak meg. Példa előzni 120-nál 3.-4.-ben kell (egyedül ültem rajta), ugyanez kawával 5.-ben 2 személlyel.
Erősebbnek érzed, de a kilences (főleg ha nem német 100 lovas) jobban kell hogy gyorsuljon. Ha fordítva lenne pár évvel ezelőtt a kilencesek helyett más motorok mentek volna 10 körüli időket.
a gumi meg a kukába landol! sármellékről ugy kellett kiaraszolnom a kútig , ott felfujtam ismét és a rohadék azóta nem ersztett le! de akkor is megy a kukába!
Szerencsére félig van a garázs slick gumival, ugy hogy jut a gépemre is
).
De minek az a ZX9 mellé? Legkényelmesebb, leguniverzálisabb motor. Lehet vele túrázni is (és nem kell félóránként megállni nyújzotkodni - még az utasnak sem), pályázni, szerpentinezni. És ezeknek még motor kinézetük van, nem úgy, mint az újaknak. Na meg anyag is van bennük. Nem fog egy kátyútól kettétörni a felni; vagy eltörni a váz, ha ráül egy másfél mázsás kidobó