)
amúgy jó moci volt az a Hornet... de egy reggel elvitték és délután egy VTR rel tértem vissza..amit egyenéőre még vezetni sem tudok annyira szokatlan
Havernak is ilyen van Martin csövekkel, K+N szűrővel, belőve rendesen, de nekem valamiért nem jött be, maradok a sor4-nél. Amúgy amikor ráültem a VTR-re az volt a legfurcsább, hogy éreztem, hogy Hondára ülök, minőségre első osztályú minden. Ja, meg az elsőfelnije jó a Hornetbe, ha rájössz, hogy szar a V2, és szétbontod alkatrésznek, akkor szólj
de nem egy gyorsulógép a Lódarázs. Nagyon rá kell érezni a jó rajtra
amúgy gyorsulásban elmarad a Hornet a nagyoktól, igazából azért ütőképes, mert olyan mint egy bicikli, ha ráérez az ember lehet vele büntetni, és nem azon kell fosni, mikor esik ki alólam
Nekem már másfél éve megvan, végig Pirelli Dragon Supercorsa, és most Diablo Supercorsa van fent, és csak most kezdem a futómű határait súrolni (igaz csak szerpentinen, pályára majd nyáron viszem fel), de motorerővel meg hasonlóval még nem volt gond, pörgetni kell, mert 600-as. Amikor 1000-es VTR-t próbáltam ki( F-est) nem éreztem azt a húdejó V-2 feelinget, csak darált alattam, menni nem ment sokkal jobban, egyedül a fék volt rajta nagyságrendekkel jobb, meg ha sokat megyek vele, talán a futóművet is dícsérném, de a V2 szerintem az SP2-nél kezdődik Hondáéknál, a Firestorm csak kezesbárány hozzájuk képest.
Motoros üdvözlettel: Dinó