Ok. A szívemre hallgatok és veszek egy zöld 636-ot.
Holnap megrendelem. Úgy is ezt akartam már rég.
Szeritem én kimegyek mindkét nap a kawanapra, ha jöttök szóljatok. Kíváncsi vagyok milyen lesz?
Megnézem mikor lesz versenyük és majd felteszem ide. Az talán a leglátványosabb.
Hát, mit is mondjak.. szerintem nekem puhábbnak tünt a 636! bár akkor előtte mikor mentem vele, még nemv olt összehasonlítási alapom!
De nekem nagyon bejött, már akkoris!
De viszsaemlékezve nekem puhábbnak tünt az R6 nál....../kövezzetek meg, ha nem így van...../
Ha a tesztekre hagyatkozol, akkor az új 6os utcára a legjobb haccázas. Nekem az enyém is qrva jó utcára, pont elég erős ha kell megy, nagyon könnyed, fékek faszák. Nekem egy bajom van vele, h a segge pattog mint az állat mert kemény. De az új már más tészta. Esetleg a kis plekó idegesít kicsit néha, meg a csuklóm elfárad párszáz km után de melyik sportmotoron nem?!
Ha erőre félsz a hatszázastól akkor ne félj, a 750 gixxer nem megy el se nyomatékra se gyorsulásra márpedig sztem utcára a 750 GSX-R a legjobb kompromisszum (na jó esetleg az ezres V2-ket leszámítva) mióta a nyomatékos és ésszerűen erős kilencszázasok kihaltak. A mai ezresek utcára túl durvák pláne ha hozzávesszük mennyi láma veszi meg őket. Szal sztem a 636 utcára (is) pont elég jó.
Persze...
Csak azért jó lenne leruccanni haverokkal Horvátba, elmenni a Mátrába ilyesmik.
Tényleg célvonalban vagyok, mert pénteken-szombaton befizetem az előleget.
Z1000 vs. 636. Ez a kérdés és addigra el is fogom dönteni. A 636 sokkal jobban tetszik, de a Z1000 jobban ki tudnám használni... Na feldobok egy érmét. Fej 636, írás Z1000...
Fej lett!
A 2005-ös kicsit puhább közúton, bízom benne. Szombaton tudom kipróbálni.
Atcsi Te prószáltad. Keményebb volt, mint az R6? Azzal mentem, ha olyan, akkor teljesen oké nekem.
kemény mint az állat az utcán is... épp ezt szeretem benne
másrészt pedig közlekedni ott az autó motorozni a pályán kell!
Természetesen ízlések és pofonok... a túrázásnak, meg a közlekedésnek is megvan a maga szépsége!!!!
Juhász Dávid szerintem minimum 2.15-öt azért megy a Pannónia-Ringen, ami azt jelenti, hogy mivel egyenesben és gyorsulásban legalább fele olyan lassú mint egy 1000-es, a kanyarban kell hoznia a lemaradást.
Uraim javaslom, hogy a június 5-ei IDM-en talizzunk, ott el lehet majd lesni a leggyorsabb kanyartechnikákat. Hihetetlen tudom, de biztos vagyok benne, hogy fognak 1.53-at menni. Tuti!
minden tiszteletem a tiéd, de remélem nem haragszol meg ha ezt egy kicsit nehezen hiszem el... Torro egész jól megírta hogy miért nem.... bár ha 2,00-t vagy 1,55-öt mész a P ringen akkor befogtam a pofámat, mert akkor én is csak tanulni akarok tőled! (sőt akkor is szivesen tanulok ha 2,10-et mész!)
Danny annyi az egész, hogy kisebb tömeg. Lendületből kell menni, jóval rövidebb féktáv nagyobb kanyarsebesség egészen a kimenetig. Gondold el nagyjából ugyanazt a slick gumit, csak épp 50 kilóvel könnyebb motort tart a kanyarban. Elmegy neked akármit csinálsz, persze később az egyenesben megfoghatod de 3 kanyar és megint megvagy!
Azt meg ne haragudj de nehezen tudom elhinni, h egy 125ös versenymotorral(ami cca 100 kiló max) és egy versenyzővel kanyarban lépést tartasz te az utcai R1-eddel(200kg). Akkor vagy az nem volt versenyző vagy épp sétamotorozott. Nekem elég volt 2 éve meglesni élőben a 125ösök és a 250esek versenyét. Szemre brutális volt ahogy beestek a kanyarba alig fékezve!
Csak mert 4.-én kint volt a Juhász Tomi (Dávid?) a 125 GP gépével edzeni, és kanyarban teljesen együtt tudtam menni vele, csak féktávokobn ment el (úgy hogy én gyakorlatilag motorfékkel fékeztem mindenhol)
Ugyan olyan pilótával csak akkor tud gyorsabb lenni, ha egyszerre esnek be a kanyarba, itt a kisebb súly és a nagytesókhoz hasonló kiváló futómű gyorssá teszi. Kigyorsításnál már változik a helyzet, de mindenesetre a könnyű kezelhetőség miatt pl. egy 250es aprilia hihetelen élvezetes pályán. Ennyi!
Ja és a legjobb 125-ös köridő 2.01 a Pannónia-Ringen...
Azért azt elmagyarázhatná nekem valaki, hogy egy kétütemű csirkedaráló miért is motorozna körbe kanyarban bármilyen másik gépet??? (ugyanolyan pilótával persze)
Csak mert nekem nem ez volt a tapasztalatom 4.-én a Pannónia-ringen (R1 vs. 125)...
Remélem összejön nekem is akkor a szombat.....
Meg neked is.... bár gondolom, te még nem uj motorral érkezel:(((