Bakker azért az nem kevés, Imádkozok a jó égnek, hogy mikor ismerős átnézi a gépet majd februárban minden smakkoljon vele, főleg a blokkal. 130 ezret egy nyári folyamatos munkával sem tudnék összekaparni. Jövő télen lesz a kötelező 30ezres vezérműlánc meg feszítő csere, remélem azonkívül nem kell hozzányúlni. Abban bízok, hogy az a 25000 km az tényleg annyi. Szelephézag állításnál úgyis lekerül a szelepfedél, látni fogjuk a vezérműtengelyeket meg a csapágyakat, hogy milyen állapotban vannak, onnan lehet majd következtetni a blokk többi részére. Addig meg marad a könyörgés az égiekhez. Mondjuk nincs rossz hangja. Zörög a vezérműlánc meg a kuplungkosár úgy ahogy kell, de más hangot nem hallottam még belőle. A tieden lehetett hallani, hogy gáz van? Zörgött? Vagy nem?
-
Asszem a tied volt régen az a vfr amit aztán megvettem nagykőrösről a Zsoltitól...
Van róla egy aktuális képem!
Hozzáteszem már nem az én tulajdonom...
A 2. Képet pedig szeretném ajánlani a bicskén élő garázdáknak!Gondolom ilyen fejed volt a kavicsba is Fater :O))