{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5350928] 2017. 05. 07. 19:58
deltabox75
Köszi!
[#5350801] 2017. 05. 07. 1:04
Szanyin_81
Szia!

A Hungaroringen én elől 14-el, hátul 47-el(ALU) mentem. Ugyan ezt volt az áttétel a Pannoniaringen is.
[#5350525] 2017. 05. 05. 11:20
Mike75
Szia! Kösz a válaszod,de a villahíd érdekelt volna csak!
[#5349942] 2017. 05. 02. 11:14
dnor
sziasztok,

ZXR400 hatso felni olcson elado (palyazni, tartaleknak..)
[#5349704] 2017. 05. 01. 8:18
KO.JO.
Szia a telószárak megvannak a villahíd már elkelt! 20/223-1420 ezen hívj ha érdekes! 40.000ft
[#5349467] 2017. 04. 29. 21:02
Mike75
Szia! Ha meg van még az első villád, pár képet tudnál küldeni nekem róla. Erre az email címre: benelli722@gmail.com. Köszi
[#5348854] 2017. 04. 26. 19:34
deltabox75
Üdv!

Aki ment már Hungaroringen: milyen áttételezést használt?
Szanyin81?
[#5348154] 2017. 04. 24. 14:02
dnor
szia, nehany dugattyum meg van
[#5346397] 2017. 04. 17. 19:46
ata70
Üdv ! Zxr 400 hengerfejet és dugattyút keresek ha valakinek van kérem jelezze előre is köszönöm! atacc@freemail.hu
[#5346097] 2017. 04. 16. 19:30
KO.JO.
[#5344278] 2017. 04. 09. 8:44
KO.JO.
ZXR400 97'
Komplett elsővilla eladó ;)
20/223-1420
[#5343310] 2017. 04. 04. 19:01
KO.JO.
ZXR 400 97' idomok eladóak!
20/223-1420
[#5341525] 2017. 03. 28. 14:43
Pipi96
Nekem a motul 5100 10w40 bevált. Próbáltam mást is, de ezt szereti legjobban motor. Előre 120/60 hátra 160/60. Én a bridgestone s20 gumiját vettem a motorra, teljes mértékben meg vagyok vele elégedve.
[#5341454] 2017. 03. 27. 23:53
Christof87
Sziasztok! Friss zxr 400 ( 1998 ) tulaj lettem. Milyen olajat rakjak bele? milyen gumiméretek kellenek hozzá? Tudtok Bp en jó szerelőt és alkatrész boltot? Előre is köszi a válaszotokat! Jó motorozást!
[#5337611] 2017. 03. 13. 18:52
Pipi96
Miután szétszedtétek apró darabokra, volt alapjárati keverék állítás ? Ami te írsz kb, annak felelhet meg, hogy keveset kap alapjáraton, ez lehet simán eltekert karbitól, de lehet, hogy falsot szív valahol, ezt is érdemes ellenőrizni. Az állításokat magad végezted, vagy szervizben ?
[#5337361] 2017. 03. 12. 17:15
Szanyin_81
Szia. Van egy olyan tesztelés, hogy nem túl sok fék tisztítót fujsz a szívótorkok csatlakozásaihoz, meg a gumi összekötő cső palástokra. Ha felpörög, akkor repedt/fals levegőt szív. Estleg a szivató körben levő kis gumi elzáro korongok nem zárnak rendesen. Lehet venni zőldszinű viton tömítés készletet egy talán ázsiai oldalról, én azzal raktam össze az egészet miután darabokra szét szedtem.
[#5337279] 2017. 03. 12. 11:16
robin36
Halli zxr 400 tulajok.
Facebookon nyitottam wgy Kawasaki zxr 400 adok vesszek csoportot. Láttam hogy elèg sok Országban vann ien. Gondoltam csinálok egyet èn is. Szeretnèm ha minnèl tőbben lennèk ebben a csoportban. Eszmèt cserèlni, esetleg tanácsokat adni egymásnak. Na meg ha valakinek valamire szűksège van ehez a tipushoz tudjuk mien nehèz be szerezni. Jelentkezettek minnèl tőbben segitsűnk egymásnka ès igy magunknak is :)
[#5335757] 2017. 03. 05. 11:40
dnor
koszi David a kiegeszitest
[#5335750] 2017. 03. 05. 11:36
bdani9891
Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni a következő problémámhoz. Vettem egy 95 ös zxr 400-at és az alapjárati fordulatot nem igazán lehet beállítani a jelenség a következő:
Belövöm az alapjárat állító csavarral a megfelelő fordulatot, majd gázt adok és nem esik vissza a beállított értékre olyan 2000-2500-ra áll be, hidegen melegen ezt csinálja. Utána megint letekerem, működik majd gázadás és megint nem jó, volt olyan is, hogy a lámpához érve gondolt egyet és leesett annyira hogy leállt a motor. Sajnos a probléma szerintem nem egyszerű mert a bowdenezés jónak tűnik, még nem lett szétbontva de látszólag nem akad. Mindez karbi tisztítás,szinkron,szelephézag állítás után.

Esetleg ha valaki tud segíteni,iránymutatást adni, hogy mi okozhatja ezt a jelenséget, szívesen fogadom az instrukciókat:)-> bd9891@gmail.com
[#5335071] 2017. 03. 02. 14:28
daVeFR
Csak annyit tennék hozzá, hogy a Honda spéci himbarendszere miatt a CBR eléggé más rugó erőre van belőve. a Honda gátló 12 kg/mm-es rugóval jön, a GSXR (K6) 9.5 kg/mm. Nem tudom, a ZXR himbája melyikhez hasonlít jobban, de esetleg ezt is érdemes lehet figyelembe venni.
[#5335043] 2017. 03. 02. 12:38
dnor
huh, ezen atsiklottam.. holnap megprobalom megnezni, de par darab lehet lesz...

a gepeden az ulesidom az milyen? (latom le van vagva az eleje)
[#5333537] 2017. 02. 23. 19:51
dnor
hat ha elfer, akkor nem nehez kicserelni...ha van muszaki erzeked te is meg tudod csinalni, - de ha kockazatosnak erzed vidd el szerlohoz.
15e az ara.
[#5333439] 2017. 02. 23. 14:57
I.J.S.
Ok, csakhogy én nem tudom beépíteni... A Red Baron akikkel szereltetem, meg ki tudja mit talál ki erre a lehetőségre, hogy tudják megcsinálni... az középső a GSXR K6 gondolom. Mennyiért adod?
[#5333397] 2017. 02. 23. 12:39
deltabox75
Üdv!

Jól mondja dnor.
Mi egy Gsxr 600 K6 rugóstagot építünk be egy ZXR 400-ba (1993). Szűken, de befér a gáztartály rész is.
[#5333132] 2017. 02. 22. 10:02
dnor
Nos, akkor amit tudtam merni, es kozel all hozza:
(a szemek tipusa miatt a Yamaha R1 / R6 rugostag kiesik, azoknal alul is szem van, nem villa)

CBR1000RR 2004-2007 10mm-rel kisebb a lyuktavolsaga, mint a ZXR400
GSXR 600-750 K6-K7 (2006-2010-ig ugyanaz a meret), 10mm-rel kisebb a lyuktavolsaga, mint a ZXR400
GSXR 600-750 K4-K5 (2004-2005), 10mm-rel nagyobb a lyuktavolsaga, mint a ZXR400

mivel a ZXR-nel tudod allitani a felso szem feletti csavaron a magassagot, elvileg tudsz a fentiek kozul valasztani olyat, ami jo lenne neked - felteve ha elfer a tartaly...