Hát nem lett
Talán egy nagyon kicsivel. Ha faszán beállítod a keveréket, akkor fog a legjobban működni a motor. Nem fog fulladni nagy gázra, le fog esni a fordulat és nem fog rángatni az alapjárat. Egyébként így a legerősebb és így fogyaszt a legkevesebbet, minden optimális. OK lehetne azzal szőrözni, hogy 14,2:1 aránynál van a legjobb fogyasztás és 13,6:1-nél a legnagyobb teljesítmény, de ezt csavarhúzóval nem lehet beállítani. Állítsd be, mert úgy lesz fasza, ez a lényeg.
Igazi verseny gép hangja van. Csak a rendőrök ne kössenek bele. A műszakin bármikor áttolom.
Annyit tok, hogy ha túl kicsi az átmérő, akkor gyenge. Ha túl nagy, akkor alsó fordulaton nem megy annyira. Meg számít a rendszer felépítése is, 4-1be rendszer a felső tartományt, 4-2-1be rendszer a középtartományt hozza ki. Meg annyi, hogy a 2 üteművel ellentétben a 4 üteműek folytatlanul mennek a legjobban, persze a csúcsteljesítményt nézve.
Neked véletlen nincsen szelepfedél tömítésed, a belső tömítőkkel együtt? SZétvág az ideg, hogy 1 hónapig a szerelőnél áll a motorom, ha nem tudok szerezni valahonnan.