mi a fenét lehet 2 évig csinálni? akkor indult kibányászni az ércet a blokkhoz? ez nem restaurálás. és még el is bassza, überlol. te tényleg kifogtad a legalját, sajnállak. de jó, hogy én megúsztam az ilyeneket.
Itt pesten volt Hidegkúton egy kókler akihez jártam, az már be is zárt, Azonkívül Hartán egy András Tibor nevű gyík húzott le majdnem 180ezerrel, pedig azt még le is ellenőriztem(ott vettem az RG200at, aztán rögtön átvittem hozzá) mert meg lettek rendelve a Yakomoto-tól az alkatrészek, csak "eltűntek" és a motorba valami ismeretlen dugattyú lett berakva és mivel kicsi volt két(!) persely
De mást is csak gányolt rajta. Még a Powerbike- osok "érdekesek", oda se megyek többet. Most végre van egy jó szerelőm, Mogyoródon és úgy tűnik itt Solymáron is nyílt egy korrekt motorszervíz az autószerelőnél... szóval talán már elkerülöm ezeket, de eddig belefutottam...
) szóval volt valami csörgés benne, egyre erősebb lett, főleg a gázhúzás kezdeténél. Elvileg új szelepek voltak benne, csak as magyarázat szerint rosszul rakta bele a régi szerelőm a lapkákat, meg szét voltak kopva, az új szerelő meg már nem tudta érték alatt beállítani a szelephézagot valami deformítás miatt
De fura dolgok lehetnek benne, mert az előző szerelőm is csak a lehúzásra ment, mint kiderült nem új a hengerfej amit rárakott 80.000ért, plusz a szelepek darabja 5000x16 hát....
.
Csak használtat tudnék venni, ha eladok egy régit, viszont ilyenkor senki nem vesz motort
Tehát marad a részletfizetés. Még simán tudnék motorozni 2-3 hóapot, tavaly is dec 24.én téliesítettem.....
nem is rossz gép egyik sem.
ha jól emléxem mi is beszéltünk bukógombáról de közben szerzett egy haverom vhonnan szal nekem már nem kell, csak gondoltam szólok mert teljesen elfelejtettem de most, h megint szóba került ugye...
a gumiról meg anniyt, h slicket szerintem semmiképp se tegyél fel utcára nem arra van kitalálva. az a gáz főleg h a sok felmelegedés hirtelen lehülés miatt a benne lévő illó anyagok sokkal hamarabb kipárolognak és onnantól nincs semmi tapadás csak morzsálódik az egész és ez nem 1-2 év hanem akár 1-2 hét alatt is. ismerősöm supermotoval járt így majdnem komoly zakó lett a vége és nem gagyi gumi volt. arról meg ne is beszéljünk ha a közeg észreveszi.
a másik. pl a conti gumik szerintem nagyon jók és aránylag olcsók is főleg ha árérték arányt nézünk. az egyetlen probléma h nehéz. és amennyire én észre vettem minél drágább egy gumi annál könnyebb. ez szerintem egy kis gépen még jobban számít de ha nem pályázol v nem időre mész akkor nem olyan para csak amikor felrax egy pirellit pl ég és föld csak azt ki fizeti ki ugye. a múltkor mértünk conti vs pirelliua a kategóriából (supersport) több mint 1 kg volt a különbség de a gumis mondta h akár 2 kg is lehet ami azé nagyon sok egy 160as guminál szerintem. amiről még érdemben tudok szólni az a michlein. az is jó, sőt talán egy jó arany közép út. én ha tehetném pirellit használnék mert kegyetlen jól tapad, sokkal élesebbek a profiljai de kibaszott drága. nekem most bridgestone battlax van hátul pirelli elől de így vettem télen csere. nekem ez a bridgesone nem jött be bá ez inkább egy túrásabb gumi nagyon nehezen melegedett be és még akkor is csúszik kicsit de lehet h csak nem erre találták ki mert aki eddig bridgestonet használt nem mondott rá rosszat.
na de h még jobban összezavarjalak kicsit szerintem a jó gyártók közül bármelyiket felteheted mindegyik jó csak kinek mennyit enged a pénztárcája. pl egy jó 2 komponensű gumi fasza dolog mert tartós csak az ára (metzeller). ha nagyon űzöd a vasa próbáld ki a conti sport vagy race attack-et szerintem nem fox csalódni ha meg mégis akkor én nem mondtam semmit