Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ZX-7R ??? Hihetetlen, de megérthető döntés ! Zöld-fehér , harcsa pofájú ?

Bár a quad-os túrák is "eszik" a szabadidőmet, de azért pár Tátra, és egy Ny-DNy túra az 100% ! Bármikor/bármelyikhez csatlakozhatsz !
Az a tervem, hogy végre együtt túrázunk egyet... Tavaly eladtam az 1100-at és kitaláltam, hogy megannyi rendes motor után veszek egy játékosat is: ZX-7R. Tavasszal esedékes a vétel, a túra pedig bárhova, bármikor. Csatlakozhatok?
Ez nem kérdés... De aki azt fontolgatja, hogy a 250-es helyett ESETLEG a 400-ast vegye, annak az 1.1 elképzelhetetlen távolság !
Hosszú távon persze hogy minnél nagyobbat - bár a 600-as ZiZi nálam horgonyozni fog egy darabig: egyszerűen nem kell több. Ketten elférünk, annyival utazunk amennyivel csak akarok - tán csak kicsit több nyomaték kéne 3000 alatt. De az meg már nem 600-as/nem ennyi kiló.

Szóval marad. Allveer : idei túrák/tervek ?
Az 1100-asomra hitelesített 5 litert meg se mertem említeni... Nagy motort kell venni :)
Igen kiveszi - de ne csak nézegesse, mer" abban is elpusztul 5-6 hónap alatt (főleg a zárt, fekete: az csak EGYSZER merül "0"-ra, aztán hiába minden.)
Ha bevitted melegre, töltsd fel, és néha tegyél rá kis fogyasztót pár percre.
Nekem még a hosszú áttétellel sem ment 7 alá 400-as, igaz 130-140 utazó, és mindig két személy.
6 csak akkor ha 100 alatt megyek, de az meg tarthatatlan... A gyári 52-es foggal meg inkább 7,5.

A 600-as engedékenyebb ilyen szempontból : 130-ig 5L , 150-ig 6L , és szintén 2személy+3doboz.
Kiveszi és a szobájában nézegeti tavaszig.
Vegyél egy 92-es FZR 600-at a cimborámtól, abban jó a kerék ;)
6000 km-enként szerviz (szelephézag ellenőrzés/állítás + olaj/szűrő csere), megbízható.
Bármelyik Kawasaki kereskedőnél beszerezhető a cucc... Nem drága és tuti, hogy úgy fog működni, ahogy kell.
6 liter/100 km
szia engem érdekelne irj légyszi. köszi
Üdv Mindenki!
Ha valakit érdekel egy eladó 2000-es évj. ZZR400-as írjon!
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy egy 98-as évjáratú zzr400-asnál mi számít normális fogyasztásnak?
Szevastok skacok.
Van egy pici probémám.
ZZR1100-ba kellene egy vizhütö gomba,tudjátok ami a ventillátort kapcsolgatja.
Lehetőleg olyan ami rendesen működik,tehát ami a hőfokmérő sála felénél bekapcsol és olcsó
Sziasztok!
Nemrég vettem egy "94-es 400-as Kawasaki Zephyrt. Kezdő motornak... Az a gondom, hogy nem igazán találtam róla semmi leírást semmit! Valakinek esetleg van valami tapasztalata erről a motorról? Hogy mennyire megbízható meg ilyenek...( Azt tudom,h nem egy erőbajnok! ) A választ elöre is köszi!
Sziasztok!
Én valójában nem Kawa tulaj vagyok, de a jelenlegi 89es FZR 600asomba kellene egy hátsó felni(most 18"os van benne). Ezt szeretném kicserélni egy 17"ra és láttam egy képet és a gépben ZZR felni volt. Tudna valaki segíteni nekem, hogy valóban passzol-e bele(lehetőleg minimális átalakítással), illetve a mérettel kapcsolatban. Ha passzentos esetleg van valakinek otthon elfekvőben egy sérülésmentes felni tárcsával és menesztéssel?
Előre is köszönöm!!!
Fel a fejjel, már jön a tavasz!!!!
Van már motorod? Ha nincs én most amortizáltam le a 400-as zizimet, és még nem döntöttem el, hogy megcsináljam vagy eladjam-e (nyilván pénzfüggő) Komolyabb baja nem lett. Csak rém csúnyán néz most ki. Szóval, ha érdekel egy kezdő nagy motor, amit nem kell sajnálni, ha esetleg lapjával is motorozol vele, és a lelkét sem fogja kiadni, ha nyúzod a szarvát, és nem akarsz sokat bukni rajta, amikor eladod, akkor írj.
Hmm kösz a tippet, megnézem. Én sajna 50-60 között mehettem, és nekiküldtem egy patkának vagy a mögötte levő korlátnak vagy mindkettőnek. Nem tudom, akkor már hemperegtem az úton.

Van még másnak is pozitív tapasztalata a kihúzatással/egyengetéssel kapcsolatban? Nem szeretném azért otthagyni a fogam, mert sajnáltam 30-40EHUF-ot egy villa cserére, de fölöslegesen nem is akarom kicserélni.

Más: persze ledarálódott minden, amit csak el lehet képzelni...(a bukógomba mennyit segített volna?)
Elég siralmas látvány volt. Ha tudtam volna, hogy így összetörik lehet, nem fektettem volna el... Szóval, ha tud valaki egy ocsó spoilerjavítót és/vagy bontott spoiler lelőhelyett 400/600-as zizihez az légy"szi írjon.
(Egyébként jól gondolom, hogy a 400-500-600-as zizik csak a blokkjukban különböznek?!)
Meg egyszer kösz a tippet
Ha nem rogyott akkor tudják egyengetni ! Én kb. 30-cal mentem bele egy kitolató escortba, nyom nélkül kihúzták a GPz villájából.
Üdv Mindenkinek!

Ha valaki tudna zzr400-hoz két első telót az érdekelne.
Az enyém sajnos elgörbűlt...

Sziasztok!
Valóban kell a kisütés/feltöltés itt is - csak a kisütés mértéke nem érheti el az 1-2 V feszültséget. A zárt akksi ha egyszer 0-ra lemerül, akkor már nem lesz olyan mint előtte.

Én járatni szoktam 1-2 havonta a gépet: bár ezt meg az olaj savasodása miatt nem ajánlják a szakik. Mindegy, tavasszal úgy is mindig az első hogy kicseréljük.
hát teljesen még nem.... indítómotort már nem bírja beemelni, csak kerregett... de városit egy 3-4 percig bírta, amíg próbálgattam... de mit csináljon az ember fia, ha nem akarja, h télen lemerüljön az akksi?!
Szerintem még van rá esély hogy helyrejön, csak szakszerüen! Tölteni- kisütni-tölteni.
Ha nem lesz jó akkor tényleg kuka- bocs veszélyes anyag hasznositó telep
Ha TELJESEN lemerült, akkor valószínüleg kuka. Ha feltöltöd, sem lesz olyan teherbírása mint előtte - a zárt rendszerű akksik halála a "kisütés" , teljesen soha nem merülhet le!