Bár ez majd az első karbibontáskor derül csak ki.
Az egy Devil 4:1 rendszer! Nincs jobb kémény nála az 1.1-es Mozdonyokra a földkerekségen. Igaz, hogy semmilyen zajnormát nem teljesít viszont az addig sem lagymatag motor elkezd élni és énekelni vele pláne ha az EGR ki van tépve és hozzá is van karburálva. Én már csak tudom.
, túraplexi ...
egy kipufogóra, sosem fogom megérteni
.
Jó lesz nekem, alkatrésznek.
Nagyon kaki volt a fék, uhogy már régóta terveztem h szétszedem, meg új folyadékot teszek bele. Na most volt időm szétkapni. Az első fék olyan nyúlós mászós volt mintha nem akarna soha fogni. Nahát mind a két oldalon az egyik dugattyú beragadt de mint a kurvaég!
Alig bírtam kivakarni a helyükről. Mivel nincs itthon kompresszor csak egy kis légpumpa nem tudtam kifujatni, meg mindig csak az egyik jött ki. Rá kellett fogni fogóval és izomból csavarni húzni és így nagy nehezen megindult. Szerencsére volt eszem és tettem a fogó alá egy rongyot így nem karcolta szét a dugattyút a fogó. Kiszedtem a dugattyút és ami mögötte volt azt nem is tudom szavakkal leírni... Sárga beszáradt retek, a féktisztító alig lazította. Tömítőgumik meglepően jó voltak, kipuccantottam a nyerget, dugattyúkat rézpasztával megkentem. Ugyan ez a másik oldalon, szinte szó szerint az a metód, dugattyút ki kellet feszíteni. Na szép tiszta mind a két nyereg lementem visszaszereltem, légtelenítettem és majdnem lebukfenceztem a mociról mikor kipróbáltam.
Hátsó fékre is ránéztem. Hátul ez az egy dugattyús megoldás nagyon furi volt, viszont a légtelenítésnél nem szívtam annyit. Nahát a hátsó nyerget mire szétszedtem az egy doboz seduxen volt. Gondoltam megfujatom a pumpával és majd kinyomja a dugót, hát a nagy büdös lófaszt! A légtelenítő szelep egy merő fűlzsírszerű retek volt. Fogóval rá a dugóra izomból húztam semmi. Jött egy segítő kéz, ketten húztuk csavartuk és egy cuppanással lassan megindult. Nahát fel voltam már készülve h mi lesz mögötte, de megdöbbentem... Vastagon fülzsírszerű takonyállagú szemét és kosz volt benne! Én meg csodálkoztam miért kell taposni a féket mint a barom. Ahogy húztam ki a dugót kirántotta a tömítést is, a szar is megállt bennem mert vagy 10rongy egy tömítés szett a nyereghez. De hálaazégnek ne volt baja. Kipucc, rézpasztázás fényesítés és már ment is vissza. Kb fél óra alatt már légtelenítve is volt. Kipróbáltam így a mocit h mind a két fék tisztítva van nagyon nagy meglepetés volt! Uhogy most boldog vagyok!
Viszont azt nem értem miért kell így elhanyagolni egy mocit... Ez elszomorít. Én úgy vagyok vele, hogy tökre szeretem bütykölgetni, karbantartani, fényesítgetni a mocit és rohadt büszke vagyok rá ha valamit magam meg tudok rajta szerelni. Nem értem h lehet egy mocitulaj ilyen hanyag... Ez szomorú! Én az előző motoromat is olyan tipptopp állapotban adtam át h kicsattant! MAjdnem el is bőgtem magam mikor ott kellett hagyni
Nahát így jártam a kawa fékkel
!
! Amúgy nagyon rühelem a fővárost bármilyen járművel. Semmi helyismeretem nincs. Évente egyszer megyek arra, tavasszal a hungexpóra, oszt annyi.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayI...
Mert a Mozdonyom idomait tuti nem. Nem kicsit pofátlan a kis rizszabáló a bikepics-ről lopott képeivel, hogy száradna le mindkét keze tőből és onnantól úgy viszkessen a segge luka, mint még soha!