. Én sem motorozok túl sokat utassal, és ahogy lentebb is írtam elég ritkán húzom meg az alsó idomot.
Nem tom, ez van nekem, meg hát látod a linken is ez van
). Akkor nem ért le de túl merev, kemény volt (ne térjünk le a témáról!
), sikerült vennem egy másikat,, kicsit újabbat, de mivel nem viszek senkit (nagyon, nagyon ritkán, azt is csak rövid távokon) ez a probléma nem jelenik meg. De igen, ez a "leérés" "normális"
.
. Szerintem igy is korrekt....
Nem akartam beleszolni de javíthato, ha már elkopott, mert sose volt csepegtetve egy csepp olaj a zárbetétekbe!
Kell keresni olyan zárast aki szétszedi és a kopott kulcsokhoz igazítja a lamellákat. Vagy ügyesen picit "szélesebb" re szedi le a nyers kulcsot és akkor a kulcsot is meg a zárat is össze illeszti aztán a fasza kulcsról másol egy tartalék darabot.
Pepecs munka de megoldható.
Sajnos nem tudok ilyen zárast, mert nagybátjám elhunyt rákban.
Záras vállalkozó volt, a régi rendszerbe meg Ikaruszban nyomta az ipart, volt kint Tuniszban is az ottani buszok gyártásának vezetésekor....
Tuti javítható a kopottkulcs-kopott zárbetét eset...