Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megnéztem a láncot ,gyanús mert üresben forgattam a kereket és a lánc felakar menni a kis fogaskerék fogtetejére időközönként. Forgatás közben hallani a pattogós hangot,persze ezt még élesben is megnézem,ha egy kicsit melegszik az idő!
nekem van ha kell hivj 06704275150
Oldal spoyler belsőív , vagy valami hasonló
Van ennek valami szakszerű neve?
Hát köszi!Valahonnan pedig kellene szereznem,mert így elég csúnya meg merevítene is az idomon egy kicsit.
Nevetni fogsz , egy vadi új jobbost több mint 20 éve őrizgetek , oda is adnám csak hogy ez 1100 C típusé lilába .
Sziasztok!Valakinek van esetleg pluszban ide való műanyag?
Tudja valaki mennyi be kerül zzr 400 blokk felújítás ,gondolok vezérműlánc csere,szelepsor beállítás ,váltó esetleges javítása.
Ez a beszéd és köszönjük hogy visszaírtál . Ez is lényeges lenne mindenkinek , mert sokat lehet tanulni a jelenség orvoslásából ! Köszi !
igen az alapjárati levegöre gondoltam.az enyim 600 as és 1és3,4 re van álitva...szét szedtem a karburátort.és az uszok nem zártak rendesen a kosz miat,,szerintem ez volt a probléma,
Te Gyula ! Néztem a képeidet , hogy a bánatba tudtál megválni attól a kék-fekete szépségtől ?
kawasaki zzr 400/500/600/1100 alkatrészei eladók tel 06704275150
Ilyen sajna előfordulhat , de semmi esetre sem normális ! Sürgősen nézd meg hogy csak a láncban ugrik a kerék , vagy sajna a váltód rugdalja ki az egyest !
Sziasztok! Olyan gondom van 400zzr-el,parton felfelé indulásnál mintha átugrana alánc a fogaskeréken,de ezt csak így hangról gondolom. Lehet 1 fokozati vàltó hibais? Kislánckerék ricnis tengelye,oldal irányba egy kicsit mozog ,1mm körül.Bár üresben gurulva is hallatszik valami kattogós hang.
az indítórelé vastag vezetékei közül vedd le azt amelyik az önindítóhoz megy , így a start gombot nyomva nem fofog a motor , éshallod ahogy ketyeg az AC , nyomás alá helyezi a karbikat , egy bizonyos nyomás után elhalgat , ekkor benzinnek sehol nemszabad csorogni .Ezzel a karbik tűszelepeit tudod maradéktalanul ellenőrizni meg azAC-t is . Az alapjáratot egyetlen központosított tekerentyűvel állitod , a pillangószelep állító csavarjaival a szinkront , szerintem az alapjárati levegőre gondolsz , ezt az 1100-asnál 2 fordulatra kell kitekerni .
Értem.leveszem.és megnézem.nem lehetséges hogy az alapjárati csavarok vannak nyitva nagyon.nekem mind a négy,1és 3,4re vanak állitva.a mongyuk mikor az ác pumpa bekapcsolt akor a 3,4 hengeremnél tulcsordult a karbi.de ez csak ecer fordult elö,,,,leveszem és megnézem az egészet
Csak nem valami jófajta magyar benzinnel állomásozott a vas ? Van rá esély hogy a tűszelepek nem tudnak a ragacstól teljesen lezárni , magyarul túlcsordulnak a karburátorok erre utal hogy rövid járatás után megdöglik ,és benzinszagú a kipuffogó az el nem égett bezintől . Ha ez a gond , vigyázz , mert a motorolajba is benzin kerül , és kenése nulla . Lehet rossz szelephézag is , de kevés a valószínűsége hogy hirtelen egyszerre lett rosz mind a négy hengerben . Légyszives írd meg nekünk az eredményt . /én leemelném az egész karbi sort , így nézném meg hogy elzárnak-e rendesen a tűszelepek , belenéznék az úszóházba is /
Az enyémen szelephézagot készülök ugye állítani és nekem is mind a 4 kormos!
Mind a négy egyformán kormos ?
600 zzr második garnitura gyertyát veszem bele.most ngk iridium van bene de eztis bekormolya.és ezért a szikra is megszünik.ha megpucolom akor jo.de 1nap álás után megint hengerezik.mikor jár mind a négy akor benzin szagavan.
sziasztok az a problémám hogy a gyertyákat álandoan beköpi a motor,,mikor jár akor enyhe penzin szaga van.de viszont a motor szépen jár...lehecséges hogy sokat kap és azért köpi be a gyertyákat
Ok,igazad van!mérem!
Rascal-nak szántam !
Nem mindegy ! Azért írogass fel szépen minden mért értéket , Ne kapkodj , rohadt messze van még a tavasz !