Inkább az ényémbe öntenéd a benyát
Neked az ülés a tankal eggyütt jön le?
Na jó csak vicc volt
. Még ráérek mert még meg kell találnom hogy a vezetékek végén milyen kapcsolók vannak
. Azzal elbibelödöm még pár napig
)
ha ráadom a világitást persze indexelésnél a 21W izzó elnyomja az 5W-ot és látszik hogy irányjelzek
Az üzem anyag szint jelzőm nekem csak két lámpa van ami nekem nem villog
(nem mutatós még
) Csak az a baj ki volt kötve
gondolom nem volt jó
Úgy néz ki a jeladó jó, a rellével van egy kicsi baj
sajnos cserélni kell majd
Addig vizuális
mérőórám lesz
. Lehet akkor is csak a jobb oldali. De nem ez a rendeltetésszerű használata
)
. Arra viszont figyelj, hogy sokan összekeverik az ún. nemzetközi gépjármű-biztosítási kártyával, amit jobb esetben a biztosító küld, rosszabb esetben kérned kell, feltéve, ha külföldre mész. Ott azzal igazolod a kötelező biztosításod meglétét.
. De nekem ki volt kötve.
Most a rellét tesztelem.
De most már jó
. Akkor beindul csak egyesben leállitja a motort.
Az jó
.Újra a segítségeteket kérném
. Pár dolog felmerült benemm a kábel kötözgetés közben.
Jelez valami?
Esetleg nem hagyja beinditani a motort?
(Két lámpám van csak 91 kiadás)
Szabályos ez?
Ez most azért kérdem mert a kocsié most jár le
sajna a benzincsapom miatt még nemtok kiállni vele a meredek kaptatón...
Remélem csak a kiálló tartozékaidat akarják végre leszerelni, persze a mesterségesekre gondoltam.