)
) az egyik 'gumihenger' előregedett és fals levegőt szív az ojjektum... elvileg egy ilyen gumgarnitúra (4 db.) 24-25e...
)
- én hozzáférek olcsón, Ti meg megkapjátok olcsóbban, mint máshol
ennyi a sztori.
)
bocs! Gondoltam van egy a talonban. Gyere majd egy gurulásra nyáron, persze ha nem zavar - az egyébként elenyésző
- 800ccm külömbség.
Ha valaki olajat cserélne !
::: ...
) elérhető a Fuchs Silkolene teljes választéka, és a ZZR 400/600 olaj- és levegőszűrője !
)
), akkor felteszek egyet, ill. megpróbálom most lefotózni tárolási körülmények között is, ugyanis az egyik barátomnál telel,mert még csak most tavasszal fog számára garázs épülni!
. Nem szedtem ki a munka hengereket
. Könnyen mozogtak kiszerelve. Pumpával megmozgattam nem akadtak akkor.
A múltkor probálgattam és ezt tapasztaltam azért kérdeztem rá.
Ha kiszedem az első kereket lehet hogy megnézem újra bár akkor karmantyú csere lesz belöle
:A első fékem két állású.
Egy lassit rendesen.
Kettő befog állóra
. a kettő közt egy ugrás van a fék karnál érezhetően.
60-as temponál. Lehet hogy csak hideg volt a gumi?
Ilyen a fém fékcső?
Eddig eröteljesen és csuszásmentesen tudtam fékezni.
Tapasztalat?
Nem járok rövid távokat, mert nem használom melóba, kimondottan városba; hétvégi motoros vagyok
, akkor meg kit érdekel a fogyasztás. Amikor ráülök min. letekerek 100 km-t.
6.ooo.- ért tudom adni.
A távolság miatt meg ne aggódj (megkapod, mint üveggolyót