, mert csak egy ponyvát tettem rá erre következő ősszel majd jobban figyelek. fűtött garázsban állt a ZiZi amúgy egész télen (20 fok)...
( na jó, ez mondjuk egyéni elvakultság - ezt átugorhatod... )
) megnézed h a gumik nem e vesztették el a nyomást a téli pihenő alatt, lehetőleg meleg ( 15-20 fokos ) helyre viszed a gépet és start.
)
Most van tavasz, szóval neki kell látnod...
)
) majd ha megszáradt, alaposan befújod valami jóféle láncsprayvel. Ezen ne spórolj, az évi kétszeri tisztítás, és 500 km-kénti minőségi sprayzés mellett a ZiZi láncszett akár 40 ezer Km felett is elmegy !
És a kipuff miatt én Jánoshalmát esetleg Lakit zargatnám. Ők már sokunknak segítettek.
(remélem, minél hamarabb), és ismét a tanácsotokat kérném:
A motoros összetartáson kivül más azért ne legyen oké?
kiad érte 25.000-et?
Amúgy én vennék pl sötétitősprét, amivel a tuningmatyik a kocsijukat sötétitik, és talán az a legolcsóbb megoldás. De én spec beérném egy üvegszálból, vagy carbonszálból kent plexivel is, mert szinte soha nem bújok be mögé.
Érdekes, hogy itthon el kell zenélnie egy ilyen hihetetlen kvalitású embernek 30 évet, hogy egyetlen aranylemez kijöjjön: a mulatós multikulti meg százezer számra fogy...
Bill a Király, na - eztet ugatom már egy ideje...