Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kizárt, hogy 1,5-2 mm-es váll legyen.
gondolom drágább mint a teszkós fogkefe
legutóbb már azt is kipróbáltam
én ezt a kefét használom jó és hatékony .....ha érdekel?!
persze ennek nincs párja, csak olyan 3-5 ezer egy ilyen aktus, aztán a sóher nép inkább kefélgeti fél nap benzinben meg alkoholban
volt légpuska fegyvertisztító kefém az tök kis helyekre is befért csak már lekopott drótig a bundája
Már kérdezted másik topicban is, válaszoltam rá. Egyenlőre körbeérdeklődtem több szerelőnél az árakat illetően. Február közepén lesz aktuális a szerviz, előtte síelni leszek. Mindeneserte árat írhatnál, a mailcímem megvan.
Nem hívtál telefonon........ mert pár nap és itt a tavasz
a közeli fotó úgy kb 3 hét múlva, de megoldható. A problémám valójában csak esztétikai inkább. A fékek úgy fognak mint a megvásárláskor, csak elöl kb 1,5-2 mm-es pereme van. Bár az eddigi tanácsok alapján most ott tartok, hogy amíg a használhatósági vastagságig kopik, illetve fékezés közben nem érzékelek valami rendellenességet addig használom, utána csere. Amúgy az ebay-es megoldást én is néztem, de nem voltam biztos benne, hogy menyire megbízható egy teljes szett, egy tárcsa áráért.
Az ebay-en 250 dollar a 3 tarcsa. Vadi uj.
kb 23 evvel ezelott probalkoztam ezzel es nem sikerult. Mar akkor is gondoltam hogy nem fog menni es az esztergalyos is ova intett ettol a mutatvanytol. Aztan en is ujat ill hasznaltat tettem fel.
De a lenyeg hogy vannak utangyartott tarcsak es nagyon jok. Tudtommal magyarorszagon is van aki gyartja. Es azok nem 45 ezerbe kerulnek. Szal tanacsolom hogy csereld le oket. Egyebkent meg tudnal egy kozeli fotot feltenni a tarcsarol? Hogy lassuk is mi a gond?
sziasztok kérdeznék tőletek hogy baranyában tudtok valami jó szerelőt?
Melyik szervizben ajánlották ezt?....egyszer láttam ilyen tárcsát és azt mondta a tulaja, hogy neki jó....,de amikor legközelebb jött mégsem volt rajta hanem vett újat.....
szóval neked az életed nem ér meg 2-3x45 ezret? szerintem ennyit 1-2 évben el is költesz telefonra
pl a sváb műszakin ha autónál észreveszik a szabályozott féktárcsát már köszönnek is el tőled, pedig az lényegesebben vastagabb mint a motoré
Lehet, hogy igazatok van, de épp ezért írtam ide.
Másrészről a tárcsa vastagsága workshop manual alapján még bőven kopási határérték felett van, a váll viszont nem tudom mitől keletkezett. Az esztergálással való javítást szervizbe is javasolták, mivel a gyári tárcsák darabja 45.000 HUF. Abban az esetben, ha nem tudom szabályoztatni a tárcsákat, még mindig meg van az a lehetőségem, hogy újat vegyek.
Leginkább síkköszörülülni lehetne, többször átfordítva, csak ahhoz meg le kellene venni az agy részről.
én meg csak annyit hogy aki egy közel egy millás gépre nem vesz új tárcsákat ha kopott akkor az beteg ember
mert ha valami tanyasi gumicsizmás megfaragja a 15 ezret érő ezt tárcáját azt még megértem
1.
Kizártnak tartom, hogy megállja a helyét, amit írsz.
Mekkora a váll? Mekkora ott a méret? mekkora most a kopott méret?
A gyárak olyan kis kopást engednek, hogy jelentős váll esetén (amit írsz) lehetetlen, hogy maradjon hús az esztergáláshoz.

2.
A másik pedig, hogy szegescses tárcsa. Azaz a külső rész a belsőhöz képest elmozdulni tud, hisz ez a lényege.
Nem lehet úgy megfogni belül, hogy kívül stabilan álljon esztergálás közben.

3.
Eszergáláskor a kés tol. Azaz nyomja az anyagot. Eltolná a tárcsát, és csak itt ott kapna bele, hol jobban, hol kevésbé, azaz nem lehetne biztosítani az egyenletes méretet.

4.
A két oldalt egy fogásból kell megcsinálni, nyilván. Ekkora tárcsánál már elég nagy gépet kellene keresni, de mondjuk ez a legmegoldhatóbb.

Nyilván nem ezt akartad hallani, és okoskodni sem akarok. Csak segíteni szerettem volna, ha akarod figyelembe veszed, ha akarod, teszel rá...
Szia,

Lőrincz Tibor
Bp. XXIII. Vörösmarty u. 47

Tel: 283-2183

Munkaidőben hívd.

Attis
Szevasztok!

Szükségem lenne egy kis segítségre! 954-es CBR-emen meglehetősen kiperemesedett mind három tárcsa, és szükségem lenne egy korrekt munkát végző esztergályosra aki vállalja a tárcsák szabályozását. ( itt megjegyezném az okoskodók előtt, hogy a tárcsa legvékonyabb pontján is bőven kopási határ fölött van még)
passz!
Nem mértük,de nyáron még 2-3ban rúgta magát. igaz a gazdája azt mondta nagy emelkedőre 70km/h és mintha kicsit megtorpanna felfele igaz 6.ban megy felfele de 120kg emberről beszélünk!
Ird ide mekkora a kompresszio a motorban.
Helló!
Van egy Yamaha dt 125ccm poweres motor a rokonságban.
Nyáron is elég nehezen indul be kb 35rugásra beindul de akkor is csak hebeg habog és leáll,ezután kb 15rugásra nagy nehezen beindul de a henger körül nagyon csörög valami mi lehet az oka?
Ja most télen szétszedtem a karbit kitakarítottam egy kevés kosz volt benne össze raktam és most vagy be se indul, ha beindul akkor is leáll.
Szikra van (baszott nagy) naftát kap aksi fasza!
békés megyében tud vki jó szerelőt?
Szia

Sajnos az általam feltett hirdetés már idejét múlt, mivel azóta elköltöztem 300km-rel messzebbre. Másrészt, nem sűrűn csináltam dízel quadokat, ebből következik, hogy egyáltalán nem ismerem a műszaki felépítésüket. Ha esetleg otthon neki akarsz esni szétszedni és rendbe rakni, úgy email-en szívesen segítek és látlak el tanáccsal, de sajnos ennél többet nem tudok tenni az ügy érdekében.

Esetleg annyit tudsz még kezdeni a dologgal, hogy be viszed Ceglédre a yamahához, mivel Ők foglalkoznak quadokkal is. Legalább is amikor én ott dolgoztam, akkor indult a quados korszakuk. És mivel a motorszerelő kolléga autószerelő is egyben, így a dízel technológia sem okoz neki gondot.

Üdv.
heló nekem lenne egy polaris sportman 500 dízel quadom az a baja hogy nem igazán veszi a sebeségeket a terepet meg egyáltalán tudnál e valamit kezdeni vele meg akkor egy tel:kérnék elöreis köszönöm