Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Tavasszal rendeltem a szalonból egy hátsó lánckereket a mocimra. A "MORJA ÉS TÁRSA KFT." , a forgalmazó, az ESJOT utángyártott lánckerekeknek. Őket az Üllői úton lehet megtalálni.
A lánckerékkel kb. 40 km-t tudtam menni, mert egy komolyabb gázadásra, az összes fogat elhajlította a lánc(új DID lánc, új kis lánckerék), és le is dobta a láncot, ami végigkarcolta a lengőkaromat. Visszaküldtük, amire azt mondták, hogy nem megfelelően volt felrakva a lánc, meg hogy ezeket a lánckerekeket nem szokták hőkezelni, megedzeni.
Nem a 23 ezer Ft a probléma, hanem az, hogy belegyalúlt az excenterembe(hátsóagy), amiért nem is szóltam.
Fúrcsa módon a gyári lánckerék szett az jól lett felrakva. 12ezer km van benne, és csak 1x kellett utána állítanom a láncnak.
Csak azért írom le, hogy legalább ti ne járjatok így ahogy én. Innem ne vegyetek semmit.
Ismered azt a statoil olajat?
Vagy nagyon becsavarta a gyertyát!
Ja, azt hittem a Shadow-ba nyomod!
Kitágult a dugattyú az nyomta össze nem?
Gilera Runner VXR ilyen lötyivel müxik. Van valami jó ötleted milyet érdemes bele tenni?
Szia!
Minek az a híg lötty?
Sziasztok!

Jó régen nem jártam erre. Segítség kellene. 5W40 olajból tudtok valami nagyon jó full szintetikusat?
Ismertek ojat hogy statoil laserway?
Mi a véleményetek?
Mivel én kb. márciustól decemberig használom, ha jó az idő, magasnak tartom a 20W hidegoldali viszkozitást. Szerintem felesleges 5 ezrenként cserélni a gyári ajánlás is általában erős biztonsági rátartással van megadva, de ártani biztos nem fog.
Alapjáratot a fojtószelep ütköztetőcsavarjával tudsz bal oldalon, egyéb csavarokról én sem tudok.
Megoldodtam az alapjáratot a gyertyahézag szinte össze volt nyomva ezt belottem és szerintem még magas is lett ! Csak nemtudom mitol ment ossze ..?
Nekem a 20w50 es castrol beváltan minden motrunkba azt raktunk az volt a legjobb választás és megragadtunk ..Én olajat is 5000 ként cserélek szűrő ugye akkor 10000 . azt nem tudom hogyan lehetne alapjáratot állítani mert vákumos a karbi ...De kiprobáltam vele az etanolt is semmit nem vettem észre csak talán hidegen nehezebben indult ..!
"ha mol-on tankolok akkor nincs alapjárat"
Ezt nem nagyon értem, mert nem igényes a benzinre a kicsike. Én nem tapasztaltam hasonlót, bár nem is sok Mol-ost kapott. teszko, metro, Agip, c gyelano Ukrajna, ezeket issza.
Ja, és szűrőt csak 12 ezrenként kell cserélni!
Te 20W-50-est rax bele? Én maradok a 10W-40 gyári ajánlásnál.
Egyszer próbáltam, hátha azzal könnyebb melegen üreset találni, de nem volt jobb.
Milyen paraméter érdekel? Kezelési könyvem van, service manual csak a 250-esé angolul, de a primer áttétel után minden egyforma.
hello 2001-es de de havonta kb. 1500-2000 megy bele . A motorosboltba már mikor megyek tudják mit akarok mert 2-3 havonta 20w50-es olaj meg szuro . De még gyertyan láncon illetve fogaskereken még semmit nem kellet csinálni . meglepoen bejott nekem ez a japán technologia. ja és a motor 2.6 nál nem eszik tobbet .(na itt mindent leirtam)
De ha valaki a 125-os viragonak a gyári paramétereit megtudná mondani azt megkoszonném mert ha mol-on tankolok akkor nincs alapjárat, koszi
Szia!

Úgy látom, nincs itt hozzád hasonló emberke. Gratulálok a sok km-hez, még a "nagyok" is megirigyelhetnének.
Nekem most 30 000 van a gépben, én 18 000-el vettem. Nem tudok semmi problémát én sem eddig, illetve apróságok voltak, majd esetleg részletezem, ha érdekel.
azért az érdekes, hogy nálunk nem nagyon létezik motor 30-40 e km feletti futásteljesítménnyel, még akkor sem, ha 1980 körüli évjáratú.
A tied mikori?
Hello
Van egy 125-os viragom már 50 000 km-el ennyi kilométernél szokott valami tonkremenni vagy eloregedni mik a tapasztalatok ! még minden gyári ! Ha valaki rakott már ennyi km-t
koszi
Sziasztok!

91-es XV250-eshez keresek első féktárcsát. Tudnátok segíteni?
Előre is köszi!
Sajnos nem!
Erre én is gondoltam , de a 250-nek más a lökete is, nemcsak a furata.
Az már csak a hab a tortán, hogy asszem a primer áttételük sem egyezik.
Másban egyforma.
Persze lehet, hogy főtengelycserével együtt meg lehet oldani.
sziasztok!

a 125-Ös viragora fel lehet rakni 250-es virago hengerÉt?(ugyanakkora a kÉt motor)
sziasztok!

Eladó motorom: link

Suzuki GN125 crusier

Zoli
nah ez egy kicsit nyugtató :)
nekem 125 ccm-es chopperem lenne és leginkább turázásra használnám 7végenként... általában l.t.-n kívül.

de köszi az infot.
Ja, általában nem tolnak le, mert nem látja a hengerűrtartalmat, a motortest meg nagy,
Városban az 1.6-2.0, vagy nagyobb autók elé nem állok a lámpánál, a többi általában ottmarad.
Ha előre megyek, is akkor is inkább csak másodiknak állok, bár megnézem a sofőrt.
Ahogy előttem írták, a gond inkább országúton van, itt azért jobb ha 250-es a gép. (Sajnos ritka a gyári állapotú)
Én a 125-tel is a sáv közepén megyek, és csak ha látom, hogy jönnek, akkor húzódom le, így elkerülhető az olyan előzés, amitől leszorítás-érzése lehet az embernek. Egyébként nem tapasztalok ilyet, inkább figyelmetlen sávváltást, erre meg mindig számítani kell. Tudod, úgy közlekedj, mintha láthatatlan lennél!
Szerintem érdemes kicsit venni kezdésnek, (akinek nagy van, az persze nem ezt fogja mondani), mert max. 100 veszteséggel ki tudsz szállni később, egy borulás a naggyal, meg ettől általában több. attól függ, mennyit jársz városban és országúton. akicsi akkor esik jól igazán, mikor a téli kötelezőt, meg adót kell befizetni. Nekem pl. 711 Ft a negyedéves kötelezőm.
Hát ja, a múltkor a kamionos eléggé meglepett a 81-esen. Az nem volt leszabájozva 85-re az hétszentség.(én mentem kb annyit) Ment vagy 100-at, de lehet, hogy többet is.