{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5652326] 2020. 11. 03. 19:27
needee
Én ott töltök rá, mert ott van konnektor. Ilyenkor az asszony nagyon ideges, mert bele szokik rúgni, mert nagy a cicije és a perifériás látómezőn kivül esik a lába elött lévő terület.
[#5652309] 2020. 11. 03. 19:17
ini
az teljesen jó, sokan beviszik a konyhába meg ilyen helyekre télire, aztán jól elfelejtik hogy ott van
[#5652307] 2020. 11. 03. 19:16
needee
Nincs fűtött helyen, de nem is a fagyban áll.
[#5652302] 2020. 11. 03. 19:07
ini
akku nem szereti a meleget
nem keverendő össze hogy hidegen kisebb az indítóáram melegben nagyobb
de az öregedési folyamat is gyorsabb ha melegben van, szóval ha hűvös helyen van az jó de a 20+ fokban felesleges tartani
[#5652300] 2020. 11. 03. 19:01
needee
Szia!
Én is az idén vettem egy 2020-ast. Az eddigiekben igy csináltam.
Lemosom és leszárítom.
ÖMW 100-assal teletöltöm.
Lekenem a láncot és szilikon mentes cockpit spray-el lesprayzem az egészet., hogy nem kapjon közvetlen párát. (Sajnos nyirkos a garázs)
Akku ki és felhozom. Néha rátöltök és néha meg teszek rá egy izzót, hogy merüljön.
[#5651922] 2020. 11. 02. 19:23
Vidom
Én 100-as benzin + ez. Több évre elég.

https://www.liqui-moly.hu/term...
[#5651704] 2020. 11. 01. 20:41
EttoreFx
[#5649814] 2020. 10. 27. 7:27
ini
én letámasztom az lc4-et, leengedem a karbiból a benzint, rádobok egy lepedőt, kipufogóba egy rongyot, aztán amikor újra előszedem benzincsap nyit várok fél percig és 2-3 főtengely fordulatra röffen
ugyancsak omv benzinnel
de az akkuval nem szoktam buziskodni, egy jó akku mindent bír, ha mégsem akkor nem jó az akku.....
[#5649532] 2020. 10. 26. 10:45
sanyiaeros
Szia! Írom én hogy szoktam. Ami szipmi ...megfogadod.Akksit ki kell venni. A motorba 3 liter 100as benzin. Akksi otthon a meleg szobàba. 4 vagy 5 hetente berakni az akksit, ha szükséges előtte cseptölteni. Beinditod, de nem csak pàr màsodpercig...hanem megvàrod míg üzem meleg lesz. Et azért kell, hogy a pàra ami lecsapódik a kipufogóba, meg màshol..el tudjun pàrologni. Ugyanekkor, raksz a tangba még 2liter friss 100 benzint. Így tavszra nem lesz romlott benzined. Ezt a fojamatot meg csinàlod vagy 2x szer és itt a tavasz. Fontos! Csak omv 100 as...mert ennek van szép zöld szine. Monden màs benzin màs szinü....nemolyan jó. Kb ennyi.
[#5649529] 2020. 10. 26. 10:16
zsanc
Sziasztok!

390-es 2014-es dukeom van. Áprilisba vettem, első motorom.
Tanácsot szeretnék, ki hogyan teszi el télire a vasat? Fűtetlen garázsban lesz tárolva.
Köszi, Zsani
[#5649027] 2020. 10. 24. 20:13
F.Levi
Fontosabb volt a videózás! Elég lett volna a biztiket kihúzni. Tanulságos videó.
[#5648987] 2020. 10. 24. 17:01
EttoreFx
Azonnal akkusarut le kellett volna szedni...
[#5648881] 2020. 10. 23. 19:12
jano72
2 igazi balfasz!!!
[#5648783] 2020. 10. 22. 22:38
GD
22. perctől...
[#5647182] 2020. 10. 16. 18:47
telekirobi
Szia. Aktuális még a kesztyű eladás?
[#5639461] 2020. 09. 13. 20:13
H_von_T
Az asszony Duke-ját már bukócsővel hoztuk ki a szalonból. Háromszor behozta már az árát. Megéri.
[#5639419] 2020. 09. 13. 15:46
EttoreFx
Duke-hoz bukócső vagy gombát használ valaki? Tapasztalatok?
[#5637848] 2020. 09. 07. 10:20
www.MotorosVandor.hu
Végül úgy döntöttem, hogy az egy univerzális, de "nehéz" motor (790Adv-R) helyett két motor lesz. Egy nehéz KTM 1190 Adventure túrára, és egy könnyű Kawasaki KLX250 terepre
[#5637845] 2020. 09. 07. 9:54
EttoreFx
Végül mi lett, 790 ? Én most gondolkodom új vételben. Amúgy pécsi vagyok :)
[#5637408] 2020. 09. 04. 13:13
kawa70
Jeladó vezeték, vagy maga jeladó.
[#5637405] 2020. 09. 04. 12:59
Tibifreestyle
Sziaszttok!
Most vettem egy 2012es duke 690-et. Az abs lámpa világít, állítólag gumi csere után kezdődött. A másik gondom hogy az üres fokozatot vagy 1es vagy 2esnek írja. Van valakinek valami tippje vagy szerviz diag?
[#5631291] 2020. 07. 31. 6:41
needee
9000,-
[#5631288] 2020. 07. 31. 6:08
H_von_T
Mennyi az annyi?
[#5631193] 2020. 07. 30. 20:48
needee
Eladó egy db. 2017+
125-390-re.
[#5561043] 2019. 08. 18. 7:53
www.MotorosVandor.hu
Ebben a videóban már az Adventure-ről szépen összeszedték a hibákat, és a megoldásokat is:


A sztender kapcsolóról eddig nem hallottam, igaz egy ideje már nem is kerestem a témában.

Viszont az utolsó mondatod egy ordas nagy f@szság. Azért, mert előre tisztába akar valaki lenni a várható költségekkel, még nem jelenti azt, hogy nem tudja kifizetni.
Tök mindegy mennyit esznek az autóim és a motorjaim úgyis mindig tele tankolom őket, és ez nem befolyásolja, hogy mennyit megyek velük, mégis pontos táblázatot vezetek minden tankolásról...
- 2005 Suzuki Swift 1.3 (csak városban): 7,07 l/100km
- 2007 Toyota Corolla Verso 1.8 (95% városban): 9,28 l/100km
- 2006 Aprilia Pegaso Trail (eddigi átlag): 5,39 l/100km
--> 100% terepen: 5,9 l/100km
--> városon kívüli, nemzetközi túrázás: 4,48 l/100km
--> autópálya tempó: 6,1 l/100km
- 2009 Kawasaki KLX250 (90% terepen, néha krosszpályán): 3,64 l/100km