Sziasztok!
Volna egy olyan kérdésem hogy most a motoromban (450 exc 2005) 13-45 áttétel van, ami már eléggé a vége fele jár és majd ha ujat veszek akkor én a neten ahogy olvasgattam volta aki azt ajánlotta hogy egy 14-48 áttétellel a motor erösebb lesz, na most én szeretném ha erösebb lenne de mennyire venném észre, tehát az elöző áttételhez képest észre vehetö lenne a 14-48 -as?
köszii
150ert tudok komplett rendszert adni. Kulon dobot nem adok. Gyari supermoto dobokat tudok adni, le vannak roviditve es ki vannak herelve. Igenyes alakitottak at bodisek. 20/db
kan..guru
10w-50 full synti...lehetőleg..moindjuk 10w-50 nincs is hagyományos..
ennyit ir a gépkönyv....
olyan olajat vegyél bele amit majd könnyen be is tudsz szerezni máskor is...ez csak lyaú tanax
Sziasztok! Ma érdekes dolgot produkált a gép, gondoltam kerülök vele egy óvatosat és ahogy bemelegedett elkezdtem húzni neki de mintha elfogyott volna az anyag... Még nem tapasztaltam ilyet ezért hazaugrottam gyorsan, légszűrő fedél le megnéz, beindítottam teljesen jó volt... visszateszem kerülök egyet, teljesen hibamentesnek néz ki, majd amikor kanyarodnék ki egy kereszteződésből ahogy húzom a gázt fullad, hörög és párcentis lángot dob... érdekes, leállítottam újra indítottam és jó lett...Mitől lehet ez? A napokban kipurcant az aksi is, ezért indítom berugókarral. Dugulás lehet? Vagy gyujtás? vagy mi?
A lenti linken azt írják, a 2007-es modellen Brembo kuplung-hidraulikának kellene lennie, de az enyémen Magura van.. 2006-os gyártmány, 2007-es modellév. Ha rendelnem kell rá karokat, 2006-oshoz valót rendeljek? :) http://ktmtalk.com/index.php?s...
Ezt is ő készíthette a weblapja alapján, az előző EXC-men volt (használtan vettem Győrben még 6-7 éve). Én fekete karbon-szövetből készíttetek most cuccokat.
Szeretnék készíttetni karbon cuccokat az EXC-re, kis optikai tuning gyanánt. Előre a kis fekete műanyagot, ami merevíti a sárvédőt; a 2005-07-es fejidomhoz a kis fekete műanyagot; 2007-eshez a kupplung házára egy "kört", mert nagyon vékony anyag; "hővédőt" ami a kipufogó-dob csatlakozásánál van. Lenne ilyenre igény esetleg itt is? :) Azt írta a srác, nagy tapasztalata van benne, 10 évig autós versenyszfrérában mozgott (suzuki europa,BRR, Varga cigány,Zengő,Palik,STB,Tobak Zoli), minta alapján bármit elkészít, ráadásul elfogadható áron. (kb. nagyüzemben utángyártott carbon alkatrészek 3/4 áráért, vagy még olcsóbban) Ducati és Triumph karbon alkatrészei vannak jelenleg is. Talán még komplett fejidomot, farokrészt, hűtő-idomokat is el tudna készíteni, de én azokat nem kérdezte, mert terepen úgyis csak karcosak lesznek.. Tel: +36 31 310 44339 ; e-mail: szgcustompaint "kukac" gmail "pötty" com vagy http://parkinsonpaint.freewb.h...
Volna egy olyan kérdésem hogy most a motoromban (450 exc 2005) 13-45 áttétel van, ami már eléggé a vége fele jár és majd ha ujat veszek akkor én a neten ahogy olvasgattam volta aki azt ajánlotta hogy egy 14-48 áttétellel a motor erösebb lesz, na most én szeretném ha erösebb lenne de mennyire venném észre, tehát az elöző áttételhez képest észre vehetö lenne a 14-48 -as?
köszii