Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hella es a sxsro lvan fotod?
mi a különbség a ktm 250 SXS és SXF között?
csá...Castrol R2öt használj a benyába,és a keverési arány legyen 1:40 tehát 40liter benyához 1liter oil
Kösz Kkisztián a segitséget!íMOngyuk füstöl is mind az állat! még nem baj mert ugy is járatos de következönek nem rakok bele enyit!Vagy valaki tudna segiteni hogy szerinte menyi lenne az ideális?
Tudtommal általában 1 az 50-hez szokott lenni az arány. (Persze vannak eltérések, és van aki mást ajánl.) Tehát 50 liter benzinhez 1 liter olaj. Tehát 5 liter benzinhez 1 dl olaj. Tehát 1 liter benzinhez 0.2 dl olaj.

Az amit neked az előző tulaj mondott, azaz 5 liter benzinhez 1.8 dl olaj, az azt jelenti, hogy 50 liter benzinhez 1.8 liter olaj. Ez másképp kifejezve 1 a 28-hoz. Tehát 28 liter benzinhez kerül 1 liter olaj. Szerintem ez túlságosan olajos. Majdnem kétszer olajosabb, mint az 1 az 50-hez keverés esetén. A kipuff szerintem tocsogni fog az olajtól, ha az előző tulaj útmutatását követed.

De ez csak a személyes véleményem. A 125-ös Suzuki-kat nem ismerem, szóval lehet, hogy butaságokat beszélek. Kérdezz meg mást is, hogy mit tanácsol...
Hello! Valaki tudna segíteni gogy 125-ös Suzuki crossba a benzinkeverés mijen arányba müködik?Mert nekem az előző tulaj azt monta hogy 5 liter benyohoz 1,8 dl olajat kell rakni?Ez szerintetek jo?
hat ja jövöhét végén viszik 250be!azér maradok 2ütemnél mert 4re nincs penzem,vaterom meg nem ad motorba semmit....és rajöttem hogy crossenduro kéne h legyen lampam
Mivan veled?
Sikerült eladni a DT-t? Hogyhogy maradsz a 2ütemnél?
sziasztok!125ös exc-t keresek de nem igazan talalok neten olyat magamnak amit szivesen megvennék! valaki nem tud 1 megbizhatot? olyan 350-400 közöt!
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
vélemény? azon kívül hogy szép....
magára a 400-as exc véleményekre lennék kíváncsi
csak hiszed, a rendszámozás utánn a második dolog minden szervizben a katalizátor, és a fojtás eltávolitása.
Podi! Tökélestes választás lenne faterod részéről!:) 200 as exc 48 ló, endúró, szal utcán is lehet használni,no meg h KTm az már magáért beszél:D ÉS 2007 ben csak a 125 ösnek volt gyártási hibás a dugója:D:DD: és én meg persze h azt a sorozatot fogtam ki!:D 200 as exc (04 es) lazán odagyorsult egy xr 650 es hondát! Persze ebben a műfajban nem ez a lényeg!:D
Bubibeka!Nekem faterom egy simson után akart venni nekem egy 200-as exc-t
Bazzeg vágjatok hozzám egy vacsiúj wr 450et mer az olcsó meg középszerü
Most olvasom h" a 2008-as modelleknek ilyen katalizátoros kipujuk lesz mert halkabb és megfelel vmi euro3-mas követelményeknek:( azér mekkora kibaszás nekem azért az álmom a ktm-em mert ha egy főutcán elmegy egy és hallom már egyből tudom h" ktm meg nagyon szép durrogos hangjuk van :( igy már tök mind1 lesz ha 1 olcsobb yamahát veszek majd :(( tökkk kibaszásss
helló! ha azt szeretnéd h olyan géped legyen ami használtan is valószínüleg nagyon tartós, megbízható, és olcsó a fenntartása, valamint a kategóriában kényelmes is legyen akkor egyértelmű h DRZ. Ha utcán szeretnéd használni akkor meg ott van belőle a supermoto változat, oda sztem az lenne a legideálisabb, nem a krosszgumi:D. a 400 as KTM meg a legbarátságosabb a KTm ek közül, viszont könyebb és talán pörgősebb mint a DRZ. Viszont nem olyan kényelmes, szervízigényes(mint ugye minden ktm) és drágább hozzá az alkatrész. Viszont akkor elmondhatod h KTM ed van:D ÉS az jó dolog:D Csatlakozom viszont abban az előttem szólóhoz, h utcára nyugodtan vehetnél nagyobbat mint 400 as. Nem akarlak én a halálba küldeni nem azért mondom:D, hanem h ne unnd meg hamar! Sztem úgy érdemes motort nézni h ne az legyen belőle egy fél/ 1 év után már enm tud újat mutatni! De a te döntésed lesz ez a dolog:D mi csak próbáljuk egyengetni az utadat!:D Persze úgy tudnánk éegtöbbet segíteni h megírnád h mennyi pénzt szánsz rá! Mert 525 ös ktm és 510 es husqwarna közett már kb 3-400.000 a külömbség.
Nem rossz a 400 exc , nekem volt egy 2001.07-es. Baromi megbizhato gep, sose volt problemam vele.
Nem az a vadallat, de endurozni inkabb elony, hogy nagyon baratsagosan adja le az erejet.
Drz-hez kepest egesz mas erzes, vhogy sokkal konyebbnek, nyurgabbnak erzed, elvezetesebb vele menni.
A drz viszont kenyelmesebb , es legendas a strapabirasa.
Utcara talan erosebb kellene egy kicsit, helyedben nezegetnek 525 osoket, azoktol se kell felni, nagyon kezesek, en nemreg valtottam a 400asrol es imadom.
Sziasztok
Nézegettem a motorokat, mert most szeretnék venni egyet....A választásom a ktm exc 400-ra esett, mert nagyon tetszik és ennyi . 2002-es évjáratút nézegettem, mert az árban nekem megfelelő lenne...Kérdésem az lenne, hogy mi tudtok erről a motorról? Mert én nem igazán tudok ról valamit is. Mennyire megbízható egy ilyen? Utcán szeretném használni, rendszámmal mindennel. A blokkja meddig bírja felújítás nélkül? Kb hány km?
Válaszatokat előre is köszönöm.
Ja, ha nem ilyet veszek, akkor egy drz-t, ami tudom, hogy nem valami nagy szám, de viszont nagyon megbízható állítólag és olcsó hozzá alkatrész....dillemázok egyenlőre
Jípííííí! Megcsinálták a mocim! haleluja!
Hogyne tudnánl:P:) Személyes tapasztalatom nem volt vele, mert akkor még nem emrtem felülni a gyerek mögé akinek volt egy 200 as exc je(2004 es). De nagyon jó egy gép. Persze ha széthajtod, akkor sokat lesz szervízben. 48 pacis. Nagyon pörgős 600 as 650 es endurókat simán odagyorsul 130-140 ig, mert az a vége, a nagyobbak csak utána mennek el, mert azok bírják kb 160 ig:D ennyit tudok róla mondani:D bővebb infóval én nem szolgálhatok:D. De lehet h megkrédezek a szakitól pár dolgot neked ha érdekel, csak írd le:D
Emberek tudnátok véleményt mondani nekem a 2003-2004-es 200-as EXC-röl
Hát jó tudni h az összes 07-es 125 exc gyári hibás...köszi szépen h ezt eddig nekem senki se mondta.Ha tudtam volna vettem volna 250 es 4T-t drágábban. Amúgy a 3-4 nap az szép lenne, meg nekem is úgy mondták, aztán msot már 3-4 hétnél tartunk!
melyik szervizbe vitted?
amugy a 2007-es 125 ös dugok mind széria hibásak és gariba cserélik őket. meg a fokozat rögzitőjük is gyári..., azt is cserélik gariban.
ha van a gyárban cucc akkor minden normális kereskedőnél kb 3-4 nap alatt ott van az alkatrész.
Szépjónapot kedves motorosok! Egy kis segítséget szeretnék kérni most tőletek, mert már tanácstalan vagyok az ügyben! junius 29-én kaptam egy 07 es új exc 125 ös ktm et. Eddig ugyebár öröm. 1 hétig használtam, azidő alatt 600 km ment bele, majd a 8. napján a kedves masinának megtörtént a gond. Megállt a semmi közepén, úgy kellett mtz vel meg utánfutóval hazavinni. Hétfőn be a szervízbe, 1 napra rá monták ,hogy nagy a baj, mert h gyári hibás minden bizonnyal a motor, mivel rossz dugó volt benne ami szétcseszte a gyűrűzést, belevájt a henger falába stb.... Szal tropára ment a fél blokk. Mondták h garanciába ki lesz csereélve természetesen, mert hát 1 hetes 600km res motor volt.... Igen ám de az időpontok egyre csak tolódtak. Ígérték már 2 héttel ezelőttre is h már készen lesz, aztán a pesti főcég még alkatrészt se rendelt hozzá. Múlt héten elmentünk nyaralni, mondták h valószínüleg készen lesz még pont azelőtte nap a motor de ha nem hétfőre már mindenképp. Hát jó. Szombaton megjöttünk a nyaralásból, hétfőn telefon, Nah mehetünk a mociért? Csak dadognak. Még alkatrész sincs. Álíltólag henger már van csak dugó nincs.... Lassan 1 hónapja enm tudom használni az új mocimat. Lassan megőrülök! Segítsetek kérlek h ilyenkor mit lehet tenni! Kérlekszépen!