Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali!
ezeket ismeri valaki?
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=56263
http:/
/www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=58041
melyiket érné meg jobban megvenni?

köszi!
Üdv Mindenkinek!

Van valakinek tapasztalata a KTM GS 125 el kapcsolatban? Megbízhatóság, élettartam, menettulajdonságok, alkatrészellátás.

Egy ilyet szeretnék venni de nem sok infóm van róla.
inkább kérdezz, napi 8-orát, a narancs gépek között töltök, kérdezz és válaszolok. 1-2 napon bellül, me ritkán van időm feljöni.
Köszi szépen! Persze ha még tudtok jó dolgokat mondani azt megköszönöm:) Nah Helló!
Ja a Sting fullosan lefojtva tényleg csak olyan 15 LE
egészen pontosan 16Le.

egy kis belenyulkálással, másik karbival lehet kihozni a 22-25 lovat, henger+dugó, kipff cserélvel meg a 35 körülit.
Légszűrőt elég kitisztítani, majd megolajozni, vannak hozzá speckó szerek. Csrélni igen ritkán kell.
minen uj tipusnál az első évben vanna gyári problemák.
a 2007 es szériánál visszatért a ktm a 2 gyürüs dugóra a 125-ben. de vmi az anyagminőséggel nem sikerült, és eltörött a dugó állandóan(leszakadt a kalapja). de orvosolták, és már a 2008-as dugokat küldik alapból, ha rendelsz.
nem kell leszolni, midnen kezdet nehéz. az rmz-k is az első évben többet voltak szervizben, mint pályán.
Otto2 -nek:
A KTM Sting-ben egy Minarelli blokk van, ami 99%-ban megegyezik a Yamaha DT blokkjával. Önindítós. elektromos power-szelepes olyan 20-22 LE-lehet.
Bocs légszűrűt akartam írni....
125 EXC-ben olajszűrő tisztítás vagy csere? Látom nem vágod a kétütemű gépeket.
Hajtóműolajat kell benne közbe cserélni évente 1-2-szer használattól függően, olajszűrő nincs benne.
szerintem tök hülyeségeket kérdeztél fék olaj csere,fék betét cser...ha már elkopott a betét akkor cseréled,ez nincs üzemorához kötve stb..
Köszi Faisst a válaszodat:)! Nema végsebessége nem igazán érdekel, mert ugyebár ez 1 enduró és nem autópályára való.Meg azt tudtam h kb 140 et megy:D mert volt 1 hasonló gép a környéken:D
Azt is tudom h brembo fék---faxa, wp rugós tagok----faxa meg excel felni meg keihin karbi ezek mind rendben vannak. inkább szervíz dolgokat kérdezném.Én a lendületes motorozás híve vok, ami enm azt jelenti h full gáz full fék, de nem is öreganyás stílus, szal csak szép lendületesen. Ellenpélda itt volt 200 as exc és 2-3 havonta szervíz olyan 1.5 év után, mert mindig elment rajta valami.A gyerek: egykerék minden sebességben, 1- től 6 . ig folyamatosan, full gáz full fék, szal agyonhajtotta. Ugyebár ekkor szólalt meg a sok okostojás h a ktm szar.... Persze h szar ha szarrá hajtod! Ez márkafüggetlen! Főleg egy sportenduro ami úgyis kihegyezett gép! Olajszűrő tisztításra gondoltam/cserére milyen időközönként, azt megtudtam h full mixture, szal bekeverés itthon. Fékolaj fékbetét csere, teló olaj csere(mert h iylen is van sokan nem is tudják:D), persze tudom h a legtöbb dolog a használattól függ, csak körül belül-i adatok kellenének.Meg nekem aztmondták az üzletbe h 30 üzemóra körül szervíz(= ugyebár 60 óra), ezt elég rövid időköznek tartom. sztem nem kell ennyiszer szervízbe vinni, szal ilyen infók kellenének!
Sziasztok!
Mit tudtok a 450-es vagy 525-ös EXC-ről?
Mert most tervezem egy megvételét és szeretném átalakítani supermotóvá.
Szóval jó lenne tudni néhány információt róla.
Üdv Mindenkinek!

Van valakinek tapasztalata a KTM GS 125 el kapcsolatban? Megbízhatóság, élettartam, menettulajdonságok, alkatrészellátás.

Egy ilyet szeretnék venni de nem sok infóm van róla.
nem azért a 2forintért,de ez nem csak ktm-el fordulhat elö,hogy 2500km van benne és henger+dugo csere az elsö dugo csere után rosszul lett összerakva stb....és már megvan a baj,kettétörik a dugo és nyekk az xy km-es hengernek
Hááát, én isgondolkodtam EXC-n SM szettel utcára ....
De amikor az 1ik srác akit felhívtam (érdeklődtem a motorra) és aztmondta hogy 2500 km-es (ami a képek alapján reális) mikor 1-2 perc múlva azzal folytatta hogy most lett henger! és dugó! cserélve (mégegyszer 2500 Km-es motor!) akkor úgydöntöttem marad az Aprilia ...

Na ennyit az EXC-ről ....

Én valahol itt letettem róla
áttétel függő
de 140-150 tuti!
mennyivel bir menni
haveromnak van egy 125exc
nos...jó motor,végülis jól megy,fogyasztása...6-7 100 on..ami lófasz
telók enduróra jók,fékek jók
alkatrészek drágák hozzá...ha figyelsz mindenre akkor nem kell sűrűbben szervizelni mint más motort...
mire vagy még kiváncsi?
szeva.nekem nincs ktm 125 exc-ém,de van egy 125ös kx-em és az exc is szinte egy lámpás cross erejével bir.szoval fogyasztása csuklo-és tereptöl függöen 8-10 liter között mozoghat.......
szerintem tuti nincsen különolajzás rajta,hisz verenyenduro
összességében faja gép
Látom Viktor neked se nagyon akarnak válaszolni:D Mégegyszer megkérem a ktmeseket(feltéve ha felnéznek a topicra) részletes infókat kérnék a 125 ös exc ről.Szervíz, fogyasztás,h van-e külön olajtartálya vagy mixture(tudnillik az új 2 üteműknek van külön tartály csak egybe megybe, nem pumpával).
Üdv Mindenkinek!

Van valakinek tapasztalata a KTM GS 125 el kapcsolatban? Megbízhatóság, élettartam, menettulajdonságok, alkatrészellátás.

Egy ilyet szeretnék venni de nem sok infóm van róla.
Helló emberek! Kicsit leállt a topic nem? Nah akkor én majd egy kis életete lehelek bele!:D
Azokhoz szolnék akiknek van tapasztalatuk az exc 125 el,mert néznék eggyet mostanában.
Annyit tudok róla h a legjobb 125 ös gép, nagyon erős kíváló min, meg kurva nagy szervíz igény.
"Részletesebb":D tapasztalatokat kérnék(ha lehet személyeseket)Köszi előre is
Ha valakit érdekel egy 2005-ös 525 SX (1.230.000 Ft), vagy egy 2003-as 125 SX(630.000Ft) hívjon a 06309164284 számon.Pécsett eladók.