{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5625344] 2020. 06. 20. 12:44
rajcibá
Sziasztok ! Pár dolog eladó! 20 3764636
[#5622684] 2020. 06. 04. 23:36
nk927_
Sziasztok! Akit érdekel van nálam sm szett. 3.5-4.25 széles fekete ráf, husqvarna agy. 320-220 féktárcsák, 48as lánckerék. 25-25mm csapágyakkal, igény esetén adok mellé 20mm csapágyakat is
[#5621140] 2020. 05. 26. 22:22
z00
Hali, irj valamit.
[#5621133] 2020. 05. 26. 21:20
dani1337
Szia! Mennyire gondoltál érte?
[#5615615] 2020. 04. 25. 13:45
Döme00
Hogy kell e vagy nem légteleníteni nem néztem utána de én szoktam, a hengeren és a hengerfejen is van légtelenítő csavar. Ma felkerült a ventilátornak a kapcsoló, lassan ki is probálom hogy ért e valamit a mai munkám.
[#5615608] 2020. 04. 25. 13:00
ini
A huskynál úgy oldottam meg ezt a kérdést hogy a vízpumpa ból ki jövő ágra tettem a hőgombát és gyorsabban bekapcsolt
Ott gyárilag nem volt se venti se gomba és nem akartam a hűtőt bántani
De úgy sokkal jobb is lett
Amúgy hegesztő alkatrész boltban lehet kapni kis méretű de izmosabb teljesítményű ventillátorokat
[#5615605] 2020. 04. 25. 12:48
z00
A szeria elso eveiben 85-ös, később 98-as került rájuk.
A rally verzion is 85-ös gomba van.
[#5615598] 2020. 04. 25. 12:39
z00
Kell amugy ezeket legteleniteni ?
[#5615532] 2020. 04. 25. 6:16
Döme00
A gyári sapkával is ugyan ez a helyzet annyi különbséggel hogy a gyári sapkánál mikor ki nyomta ott gőzfelhő jött a sapkától, most meg csak a túlfolyón csövén tolja kifele.
[#5615530] 2020. 04. 25. 4:00
851Tricolore
Csak érdekeség képpen: Volt motorom a Duke 2 (640) kezelési utmutatójában ez áll: "Erreicht die Kühlflüssigkeit 85° C, schaltet sich der Lüfter am linken Kühler ein." Ugyanakkor, az alkatrész katalógusban Thermoswitch 98 °C-ként szerepel a megfelelő alkatrész. Vagyis ellentmond egymásnak a két érték.
Igazság szerint egy piros lámpánál való várakozásnál még szabadna, hogy kinyomja a hűtőfolyadékot. Mi van ha a mostani hűtősapka nem működik megfelelően? A gyári sapkával is ugyanaz a jelenség?
[#5615491] 2020. 04. 24. 19:16
GD
Szerintem a hűtő ugyanaz az összes LC4-en.
[#5615480] 2020. 04. 24. 18:20
Döme00
Azt hallottam én is hogy a 640 es nem ilyen forralos, nem hiszem hogy annak nagyobb lenne a hűtője.
[#5615477] 2020. 04. 24. 17:52
ini
Nekem igaz csak 640 van de az a patak mederben se forralt, a piros lámpa is csak néha világított
Exc 530 ugyanott már gőzölt keményen
[#5615476] 2020. 04. 24. 17:41
Döme00
Most ami hőfokmérős hűtősapka van rajta az 1.8 báros a gyári meg azt hiszem 1.4 báros
[#5615475] 2020. 04. 24. 17:32
ini
Hűtő sapka mennyi bar?
Mert a 120 fokon még nem szokott forrni a túl nyomásos rendszerben
Igazándiból minél melegebb annál hatékonyabban átadja a hőt a környezetének
Én azt mondom ha már úgy is bontod a víz kört motul fagyállóval töltsd fel és a gyári sapka kerüljön a hűtőre
[#5615474] 2020. 04. 24. 17:19
Döme00
Egy ilyen hűtősapkába integrált hőmérő van, hogy most az mennyire pontos vagy nem azt nem tudom de ha az egy hangya fütykössel 100 alatt mutat na akkor ott már gondok vannak
[#5615472] 2020. 04. 24. 17:17
Döme00
Biztos ami biztos ma rendeltem egy 85 fokon kapcsoló hőgombát, amíg az nem érkezik meg nem szeretném ki venni ami benne van, de kapcsol most is a ventilátorom csak már nagyon abban a tartományban amikor még kb 1 perc és nyomja ki a hűtő túlfolyon a hűtőfolyadékot
[#5615471] 2020. 04. 24. 17:15
z00
Lehet ostoba kerdes lesz, de van hofokmerod ? vagy honnan gondolod hogy nem huti le rendesen?
[#5615470] 2020. 04. 24. 17:11
ini
A motul bekevert hűtő folyadék sokkal jobb magában valami 130 fok fele forr
A hőgombát meg teszteli le egy bögre vízben 2 vezetéket rakott erre egy multimetert aztán elkezdek forralni a vizet
Ha forr a víz és nem sípol akkor rossz a gomba
Ha már is is kint van autós boltban adnak másikat kb 1000 Ft lesz pár éve haver járt így aztán SOS kellett a gomba az autós boltban volt 700 Ft aztán avval is hibátlanul működött
[#5615469] 2020. 04. 24. 17:08
Döme00
Persze kapcsol a ventilátor de nem tudja lehűteni álló helyzetben. Ezért is gondolkodtam hogy tennék rá még egy ventilátort.
[#5615468] 2020. 04. 24. 17:05
z00
Hőgomba működik? Kapcsol valaha a ventid? hűtőfolyadek arany elvileg 50-50.
Olyan 98 fok korul kellene kapcsolnia elvileg.
[#5615467] 2020. 04. 24. 16:58
Döme00
Köszöm a választ holnap teszek rá egy kapcsolót. Az a gondom vele ha a városba be kell mennem tankolni vagy 2 piros lámpánál rövid időn bellül meg kell álnom nagyon hamar el kezdi forralni a hűtőfolyadékot, a hűtőfolyadékhoz már kevertem motul mocool folyadékot is egy kicsit segített a gondomon.
[#5615386] 2020. 04. 24. 13:04
851Tricolore
Gondolom azért akarod kézzel kapcsolgatni, mert nem találod elégnek a gyári 1 db ventillátor hűtési teljesítményét. Miért?
[#5615374] 2020. 04. 24. 12:50
ini
a hőgomba vezetékeire kell rákötni a kapcsolót
így csak akkor fog működni ha gyújtáson van, és ha elfelejted bekapcsolni a hőgomba akkor is be fogja kapcsolni
[#5615316] 2020. 04. 24. 8:07
Döme00
Sziasztok
Segítség, tanács, ötletre lenne szükségem, van egy lc4 smc 660as motorom és szeretnék rá még egy hűtő ventilátort tenni vagy a gyárit be kötni úgy hogy kormányról kapcsolható legyen, tudna ebben valaki segíteni honnan tudnék 12v ot adni hogy müködjön és esetleg a világításom teljesítményét se vegye le.
Köszön a válaszokat