{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5550227] 2019. 06. 06. 9:07
Hipsz™
Sziasztok!

950 SM-re keresek sportkipufogót, esetleg volna valakinek? :)

Előre is köszönöm!
[#5542688] 2019. 05. 05. 22:31
851Tricolore
Gyári 450 EXC szupermotót ne keress, mert olyan nem létezik. EXC=Enduró. Házilag szokták átalakítani szupermotóvá. Öszvér megoldás, lehet vele utcán is menni, mert rendszámos, meg versenypályán is, mint a 450 SMR-el, ami a gyári verseny kivitel. Ha KTM és csak utcára kell, akkor egy 640-es, vagy 690-es, ezek gondtalanabbak, mint egy kihegyezett 450-es.
[#5542668] 2019. 05. 05. 21:26
MuZ
10 óránként olajcsere,ezt ne feledd,ez pedig az utcán pikk-pakk megvan!
Vagy LC4 ahogyan ini mondta,vagy DRZ,ha mákod van találsz E verziót rendszámmal,az már nem szar,az S-est kicsit kell hackelni,de ha az első motorod akkor egy darabig biztosan nem!
Szerintem!
[#5542652] 2019. 05. 05. 20:53
ini
számít bármit is a pénz? vagy csak az élény ami fontos? mert egy exc utcán hajtva elég gyorsan pörgeti az üzemórákat, így a szervízre is kell költeni inkább többet mint kevesebbet

az átalakítás meg egy kerékszett, vagy akár át is lehet fűzetni az endúró agyakat, és legalább az első teleszkóp átszelepeltetése
de utána jöhet bármi nagyobb féktárcsák, nagyon jó gumik csilli-villi szirszarok a gépre( pl narancssárgára eloxált fékfolyadék tartály fedél kötelező)

a drz 400sm meg egy nagyon költségmentes gép, ellenben az pont a gyengébb verzió, szóval avval nemigen kell vagánynak lenni a lidl parkolóban gyári állapotban......

esetleg egy arany középút egy lc4 gyári sm kivitel, kicsit nehéz de legalább nem üzemórás, és egy fcr karbival úgy megvadul hogy nem győzöd megülni
[#5542647] 2019. 05. 05. 20:10
z00
Hali, a KTM-nek nincs a palettáján olyan üzemórás supermoto ami forgalomban részt vehet, van pár kivételes eset hogy a versenypályára szánt SMR modellnek volt rendszáma, de kb mint a fehérholló. Az EXC az enduro. Hogy milyen költségekkel jár átalakítani ? Kb a végtelenségig locsolhatod rá a pénzt, vagy megelegszel azzal , hogy kap két 17colos kereket és hajtod. Ez kb 100ezertől-csillagoségig, de nyilvan 100-ert csak egy kalap szart fogsz kapni, vagy szökőévbe kifogsz egyet.
Kérdés mire szánod a motort ? Mik fontosak a számodra ? Túra, vagánykodás, kétszemély? Néha átszerelni és terepezni? Van értelme megvenni egy versenymotort ?
[#5542642] 2019. 05. 05. 19:53
ben941
Sziasztok!

Az első "komoly" motorom vásárlása előtt állok, és kizárólag a supermoto kivitel érdekel. Mivel én úgy érzem vagyok már elég felelősség teljes, valamint nem szeretnék 1-2 évente motort cserélgetni, mert kinövöm, ezért először a drz 400-at kezdtem el nézegetni. Ahogy elmeséltem ezt a tervem az egyik nálam a motorozásban jártasabb nem túl közeli ismerősömnek, ő egyből azt mondta, hogy ha már supermoto, és a drz400 környékén nézelődöm, akkor inkább KTM 450 EXC, ezzel el is ültetve a bogarat a fülemben, hogy érdemes lehet megfontolni az osztrák gépet. Míg a DRZ esetében arra jutottam, hogy gyárilag is vannak supermoto kivitelű darabok (az S/SM jelzésűek ugye?!), addig a KTM esetében nem találtam egyértelmű információt arra vonatkozólag, hogy lenne az EXC szériából gyári supermoto. Én nem kerestem eléggé? vagy valóban nincs?-Ha esetleg egy enduró kivitelt szeretnék supermoto kivitelűre átalakítani mennyire kell a zsebembe nyúlnom?- Amennyiben van milyen "jelzéssel" látta el ezeket a gyártó? Esetleg 1-2 hirdetést is szívesen megnéznék gyári supermoto KTM 450 EXC-ről.

Előre is köszi, pacsi!
[#5538756] 2019. 04. 21. 10:18
mityokm
Sziasztok!
Majdnem 2 év után végre sikerült a Z750 - et elcserélni
2007 690 sm (kacsafejű)
Full acra rendszerrel. Tetszik
Pont ezt akartam, 130 felett már nem kényelmes, nade addig pont azt adja amire számítottam.
Ugyanitt keresek egy fehér indexbúrát
[#5537702] 2019. 04. 15. 21:23
petyarider
Pont a lenyeget veszti el az exc... Szopatos csiki csuki reszeken jobb a 39es.
Foldutazni meg az alfoldre a 41es is hasznalhato. Ertelmetlen sztem.
[#5537654] 2019. 04. 15. 17:10
ini
Azért baszki mert az akra látszik-hallatszik az fcr meg nem
jó az az fcr de nagyon nyers lesz a motor tőle, van aki elbír vele de van akinek fárasztó
[#5537653] 2019. 04. 15. 17:08
MuZ
Milyen karbi van rajta?
[#5537645] 2019. 04. 15. 15:30
F1DO
Érdekes hogy van rajta egy Akra rendszer de az igazi 'megoldást' adó FCR 41-es karbit meg nem tették bele?
Mert AZ kell bele...
Egy jó nyitott levegőzésű rendszer a levegőszűrőtől a kipufogó végéig és minden menetdinamika jobb lesz tőle.. (persze kinek mit jelent a jobb..)
[#5535655] 2019. 04. 05. 14:32
z00
Hali.
Ha esetleg valaki nézné.
Eladó KTM/Husaberg/-2014-től Husqvarna, motorokra 310mm-es uszóágyas tárcsa, Braking márka 4.5mm-es kivitelben, nem sokat használt. Kettő van, 40ezer / db.
[#5534295] 2019. 03. 30. 18:49
Carlos91
Sziasztok!

Sikerült vásárolnom egy viszonylag kevés üórás 525 EXC-t.

Átvan alakítva sm-re, van rajta egy akra titán, meg állítólag átvan fúvókázva.
Gondolkodok hogy veszek rá egy FCR41es karbit.

Kèrdèsem, hogy mi az előnye-hátránya, ès mennyivel lesz a motor erősebb?

Köszönöm.
[#5531878] 2019. 03. 18. 20:09
MÓVÁRIDRZ
Lemaradtak:)
[#5531877] 2019. 03. 18. 20:08
MÓVÁRIDRZ
sziasztok ELADÓ KTM BEHR SM SZETT küllőt kell meghúzni mert csak visszatekertem görgőzés után az anyákat ..
Futárt állom az ország egész területére.89999ft
17 szer 5 ös és 17 szer 3.5 collosak
70 202 70 75
[#5528303] 2019. 03. 08. 14:05
ini
első körben tankszellőző, benzinszint
[#5528237] 2019. 03. 08. 12:35
norbeee
Sziasztok!

Gumi vásárlás előtt állok, és tanácsot szeretnék kérni. A mostani gumim egy Dunlop Qualifier 2 és hátul akárhogyan állítottam, beleér a láncba (gyári méret). Előtte Metzeller volt rajta, az nem érte bele, de ilyet már nem találok.
Tudtok olyan típust mondani, ami nektek nem ér bele a láncba?
Egy 2005-ös SMC 660-ról van szó.
Köszönöm
[#5516156] 2019. 02. 01. 10:33
BáthoriMotor
Eladó KTM SMC 625 kipufogó dob, párban. 60eFt az ára. (postázni tudom, vagy személyesen BP)
https://www.bmotor.hu/ktm-smc-...
+36204822625
www.bmotor.hu
[#5489659] 2018. 10. 08. 19:02
badee45
Sziasztok! Új vagyok a KTM-esek közt. Birtokomba került egy 2004-es 640-es LC4 supermoto. Egy kis gondom volna vele, ma 4x-5x is megcsinálta azt, hogy gurulva alapjáratról ráhúzva egy kis ideig gyorsult, majd hirtelen visszafulladt. Visszaengedve a gázt és kuplungot húzva alapjáraton ketyeg szépen. Majd megint ugyan ez, 2x-3x aztán, mintha magától megjavulva megy szépen. Kérdés, hogy mire kéne ránézni? Karbi tű, esetleg membrán repedés?
[#5485650] 2018. 09. 18. 17:42
ini
5 centit simán ki tudsz szedni az ülésből, ha utána teszel bele zselét szerintem még többet
[#5485603] 2018. 09. 18. 12:07
mityokm
Nem mentem vele. Végül elengedtem a témát.
Azt beszéltük hogy max 300at fizetne rá. Ennyit nem ér a dolog nekem
Mindenesetre köszönöm a választ!
[#5484821] 2018. 09. 14. 12:50
F1DO
Sziasztok,

Csökkentett már ülésmagasságot, azaz ültetett 640-est?
[#5484120] 2018. 09. 11. 12:50
ferus-
Szeretem ezt az oldalt, mert reszletesen le vannak irva az adatok, viszont a kepek nem hitelesek, nem normalisan illesztik a kulonbozo evjaratokhoz, pl ez: http://www.motorcyclespecs.co....
Egeszen biztos vagyok benne amit az elobb leirtam, hogy az ugy valos.
[#5484114] 2018. 09. 11. 12:07
GD
[#5484112] 2018. 09. 11. 11:58
lazlo