{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5405594] 2017. 12. 11. 14:32
AprilisRXis
Sziasztok!

Sigma Sport 500 vagy 700 órát keresek.

Köszönöm!
[#5396769] 2017. 11. 12. 10:48
Vendég2
Szia!

Sikerült az átalakítás?
Majd megadhatnád az ismerősöd elérhetőségét, jó tudni hogy itthon is van olyan aki megcsinálta.
Ha esetleg segítségre lenne szükségem, tudjam kihez kell fordulni.
[#5393076] 2017. 10. 30. 0:07
GulyasI
Sziasztok. Suzuki GSXR 1000 k4 motoromat cserélném jó állapotú KTM 640 lc4 supermotora, akár ráfizetéssel is.
Amit tudni kell, hogy a motorban valós 25800 km van, második tulaj vagyok, illegve 2019.04 ig műszakis a motor. Ér itt, vagy 06703267381
Íme pár kép!
[#5392132] 2017. 10. 26. 23:14
bekur0
Első szériás prestige, tuti hogy 2003-as, olvass par hozzászólással lentebb, pont volt erről is szó.
[#5392069] 2017. 10. 26. 19:47
The_King
Jól látod, ez a fejidom 2005-től jött be a modell frissítéssel a motor többi része viszont korábbi évjáratra utal.
Kérd le a vázszám alapján az infókat valamelyik ktm kereskedésnél.
[#5391952] 2017. 10. 26. 13:59
GulyasI
Sziasztok! Adott egy KTM 640 Lc4-e Supermoto. Elvileg 2003-as a motor, de a fejidom egy ujabb szeriara utal. Olyan segítségét kérném, aki ért a KTMek hez, ugyanis vásárlás előtt állok. Nem szeretnél valami összerakosgatott összevisszasagot venni.
[#5389988] 2017. 10. 20. 18:47
ini
inkább olasz, azoknak béna a villany
pl nekem az lc4 egyszercsak megállt mint a gerely, a tűző saru nem volt rendesen összenyomva, a rezes fele jó volt de a szigetelt rész csak kicsit volt nyomva és tudott kicsit mozogni, aztán egyszercsak eltört, aztán pont a gyújtás relénél
egy exc-n úgy volt összetoldva a vezeték (kb 60 centis vezeték toldva volt) hogy csak plankolva zsugorcsövezve volt és elrohadt, és benne volt a gyári kötegben nem volt bontott, ja és 4 éves motor volt
azért egy 6 számjegyű értéket képviselő kábelkötegbe toldogatnak 10centiket? igazi cigány munka
meg amúgyis kb minden vezeték vékonyka 55/60as izzóhoz vékonyabb a vezeték mint az ezer éves japókon a 35/35whoz
stbstbstb
ja és iszonyat árak vannak vezetékelés ügyében, régi exc venti vezetéket elégették aztán valami 6 ezer lett volna a gyári cucc ami 2 kb 1 méteres vezeték meg pár saru. megcsináltam 500 forintból
[#5389771] 2017. 10. 20. 8:07
Vendég2
Volt 2db is, egyiken sem jelentkezett elektronikai hiba.
Bármit kellett rendelnem a 2005 SMC 625-höz az Alma Motornál pár napon belül ott volt!
Futóművét meg a fékeit határait az életben nem éri el egy átlagos tudással rendelkező motoros, te leszel rajta a gyenge láncszem nem a futómű és fék.
[#5389768] 2017. 10. 20. 7:59
mityokm
Na igen, ezért is vennék inkább újabbat, legyen alkatrész ha kell.

Ini
Akkor a ktm a motorok francia autója?
[#5389733] 2017. 10. 19. 23:00
kistrojak
Töltéshibás szokott lenni, fesszabot kell cserélni MOSFET-re és utána levan a gond.
A gyári hibák még a szabadonfutó, illetve a lendkerékből kitekeredő csavarok, amik a szabadonfutó külső tányérját fogják. Ezen kívül folytószelepháznál néha tönkremegy 1-2 potméter, de ez mindegyik injektoros motornál előfordulhat.
[#5389731] 2017. 10. 19. 22:34
ini
Azt nem tudom. Olyat még nem bütyköltem, nincs is az ismerettségi körben
[#5389726] 2017. 10. 19. 22:11
donkartacs
Szia ini!

A 990 superduke is szar? Mármint a vezetékek meg az elektronika? Ha tudsz róla infót megköszönöm!
Én is 690 néztem de az árából kijön egy superduke is.
[#5389632] 2017. 10. 19. 20:16
ini
havernak pár hete kellett egy 3 napos túrát feladni egy szaros potméter miatt a 690essel
nem azt akarom mondani hogy szar az injektor csak azt hogy messzire menni még mindig jobb egy karburátoros motor
vagy x időnként cserélni a villanyos kacatokat a motoron
amúgy kb az összes ktm motornak csapnivalóan foshalmaz szar az elektronikai(vezetékelés, érzékelők-kapcsolók) része
[#5389600] 2017. 10. 19. 19:51
jano72
2007-2012-ig ugyanaz ,12-től változott a blokkban pár lényeges dolog.
[#5389578] 2017. 10. 19. 19:26
kistrojak
Azt vegyél, 660 alkatrészért ki kell menni a világból. 690-et meg gyártják 2007 óta kb, és mindegyik 690-be ugyan az a blokk van, tömegével van hozzá jó áron alkatrész. Pl. én vettem oldalidomot, 17000Ft volt a gyári, és gyárilag matricázva ami szerintem inkább anyagában festett.
Istenítik a 660-at, de ugyan az mint a 640, csak kicsit erősebb, ennyi. A 690-et is fel lehet rángatni (TuneECU)-val hogy lépjen akkorát mint a 660.
A másik meg az, hogy korszerűbb, injectoros, kevesebbet eszik, bár ez talán egy kicsit sok hibalehetőséget jelent, de alapvetően üzembiztosabb ha pl. 100-as benzinnel használod. Amit nem kell elfelejteni hogy a 690 radiális fékkel és elég combos WP futóművel van szerelve. A 660-nak a futómű alkatrészei még 1998-as technika, nem kell sokra számítani.
[#5389526] 2017. 10. 19. 18:39
mityokm
Hahu-n jelenleg nincs egyáltalán 660.
De egyébként 690 ből se az SMC-t nézem.

Norbee
Köszi
[#5388987] 2017. 10. 18. 16:09
Vendég2
1 millió környékén simán a 660 SMC-t választanám, múltkor volt fent egy full rendszeres 950-be, azt el is vitték.
Nekem jobban bejönnek mint az újabb 690 SMC típusok.
[#5388656] 2017. 10. 17. 22:14
norbeee
Ha gondolod, Csabán megnézhetsz egy 660 SMC-t
[#5388544] 2017. 10. 17. 17:38
mityokm
Univerzálisabb mint az smc. Mégiscsak utcai motor, az smc meg inkább supermoto. Nem jól gondolom?
A 640 és a 690 között nem vontam ilyen párhuzamot, mert az egy kategória. Ott a kor, a technikai fejlődés (gondolom fejlődött) és a külalak billenti a mérleget a 690 felé.
Érdekel, persze
mityokm[kukac] gmail.com
-ra küldheted. Köszi!

Duncee
600 ért hirdette a srác, felhívtam, mondtam hogy 500 van holnapra. Azt mondta oké, mert holnapután vinné beszámíttatni a full gasba és ott is ennyit adnak érte, akkor már inkább legyen az enyém. Ennyi. De akkor éppen több is volt fent 600 körül.
[#5388540] 2017. 10. 17. 16:54
duncee
Nem is ertem hogy kerult akkor egy 8 eves motor 500ezerbe, egy haverom is akart olyat vagy 6 eve, de sose talaltunk 7kilo alatt meg fost se.
[#5388493] 2017. 10. 17. 15:08
F.Levi
Nem tudom miért univerzálisabb a kacsacsőrű, de ilyet szeretnél venni, tudok egy nagyon szépet. Ha érdekel küldök róla képeket. Fekete.
[#5388439] 2017. 10. 17. 13:34
mityokm
Igen, kockavázas, injektoros volt. 2012 ben vettem 500 ért (akkor 550 től indult az áruk), majd 2015 ben adtam el 520 ért. Lehetett volna tartani 600 ra, el is vitték volna annyiért is, de siettem a Z-ért.

Roekjozsi
Köszönöm, nem sűrűn megyek arra, de ha mégis, akkor észben tartom
[#5388402] 2017. 10. 17. 11:42
ini
Nekem szerencém volt mert kiderítettem hogy akitől vettem az a 2ezres,évek elején jólmenő emberke volt aztán lett némi gebasz és eléggé minimál költségvetésen élt
Utóbbi 6-8 évben műszaki se volt rajta mert nem használta
Pont emiatt csereberéltwm le minden kacatot újra nehogy valahol külföldön szopjak be egy szakadt bovdennel
Amúgy őrült árak vannak egy 80as-90es évekbeli 250 350 endúrókért is 400-800 ezreket akarnak kérni....
Pont emiatt nem adom el olcsón az lc4et ha nwm kel el akkor lesz(van) egy jó motorom ha iden akkor lesz egy robogó +350es helyette
Bár nem bízok benne hogy elkel mert senki sem állapotot vesz, csak azt nézik mi a legolcsóbb és tovább szögelik
Még a ktm-nél is furán néztek amikor rendeltem a bovdeneket nincsenek ilyen egyedek sűrűn a boltban
[#5388401] 2017. 10. 17. 11:41
roekjozsi
Nekem most lett nem reg egy 690sm, drz E sm utan. Jol irtad, sztem ez a kompromisszum konnyu uzemoras sm es a nehezebb turas gepek pl xt660 kozott. Futomu, fek szuper! Gyarilag kicsit harmatos a gazreakcio. De ezt konnyen lehet orvosolni. Drz-vel konnyebb megtanulni kerekezni, ez kicsit hirtelenebb. Smc-t akartam, de nekem nem er annyival tobbet mint amennyiert aruljak... Jaszberenyben vagyok. Ha erre jarsz szolj. Megmutatom.
[#5388397] 2017. 10. 17. 11:03
duncee
ini-> Hat sajnos korlapot nemfogunk kapni egy motorhoz sem, hol mikor mit csinaltak veluk. Amig te is 1gurigat kernel a 01-es motorert, sztem rohadtul nem sok egy gyari sm-ert ugyan ennyi.
mityokm-> Sztem is kb, a megjelenes, facelift verzio. Egyaltalan nem alacsony az aruk, de ott van egy mondattal fentebb hogy miert is ennyi az annyi.
Az sv-d az mar gondolom a laposvazas volt, az jol elpocsekoltad :D.