Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van benne ráció!
Véleményem szerint itt mi mind drogosok vagyunk de a legjobb az egészben hogy nem is akarok róla leszokni
Ramy tedd ide fel nekem a super 8 fojtás kivételi leírását mert az nincs meg nekem köszi
Nos ha aktuális lesz a felcicomázás lesz egy pár kérdésem.Szóval 1 hét a komplett festés stb.Homokkal fújtad le előtte?De lehet megmarad a szine az origi max néhány dolgot átszuperálok rajta. Csak előtte az asszonynak be kell mesélni hogy ez azért kell mert jó!
A garit nem neked írtam! A sorgon-Quanoon jához!
Ezekban hagyományos ízzó van a fényszóróban!(most nem vágom fejből,h -H hányas) led csak a hátsó lámpában van! A ujjaban van led elöl is! 2009 től! De annak totál más a lámpája mint az enyém,vagy amitket te linkeltél! De szerintem ne törekedj a xenon-ra! 1 Drága 2 drága! De bele lehet építeni ebbe is!

Légbeömlő piros,ja! fejidom leszed,légbeömlőt kiszerel,becsiszol-alapoz,pirosra fúj! Fékek szintén!

Ezért is csinálják át ezek a gépeket ilyenre kint is! Jobban eladható,ezzel a dizaj-nal! S aki nem vágja,mi-mikor -milyen rajta megkajázza! 2005 óta a 250 xciting-ből-4 változat jött ki eddig!
Az 500 as Xciting ből szintén! és itt inkább kinézeti módosítások vannak,mint műszaki.
A légbeömlőt (piros) , fékek (szintén piros) gondolom rendelted.
H4 izzó kell bele?Xenon miatt kérdezem van a lomosomba 2 db plussz 4 db sárga led izzó index gyanánt.
Ha meglesz tuti én is átfogom kicsit spézinzi.Gari sztem ugrott mivel külfödi.
S lehet rendelek rá majd (persze ha megveszem) oldal doboz tartót.
Úgy aztán lehet túrázni..... Már alig várom.....
Igen ez a gyári Xciting R dizajn!

Szerintem jobban is néz ki ,mint a régi .(mert,hogy ezzé csináltam ilyenre) Modernebb,sportosabb megjelenést ad a mocinak!
De ezt majd csak akkor próbáld,ha lejárt a garancia!
mert ha kiszurják,h vagdostad annyi a garinak!
ezt olvastam egy külfüldi fórumona Quannon-ról CDi terén!

Vágjuk a lila és piros vezetéket, ami a cdi ez ad több és több rpm fordulatszám, sebesség, gyorsulás

Jordan nem jelent problémát, miután csináltuk ?

Nem probléma egyáltalán társ
Átfestetted?Wow. Ha jól látom az origi ezüst színű volt.Ha jól látom most fehér lett.
Az a sajátja!

Ha viszább olvasol pár oldalt,ottan írtam róla,h ....
szétkaptam totálra,és átfényeztem az össz idomot! 1 hetes meló,kb!
Te honnan szerezted a burkolatot a géphez?
Jaah ,még aht elfeledtem,,h!
Mikor hidegen indítod,semmi gáz adás...kb 1-1.5 fordulatnál már be kell induljon! Semmi füst,nem jöhet sehonnan! Kipufogót nézd meg,h nem e volt hegesztgetve..mert az Olaszok nagy szeretettel belezik ki a dolgokat a téren! És ugye ez katalizátoros moci.
No füst. No zörgés. pöcc indulás. No kotyogás...fékeket(tárcsáknak ne legyen válla),futóművet átnézni de nagyon!
Szembe állítod a motort,elmész 10 méterre,alsó nézetből belenézel,h egyvonalban legyenek a kereker! Ezt egyébként ugy a legjobb,ha valaki megy vele,s te szemből frontból-hátulról is figyeled,a nyomvonalát!
Én is most vizsgázgatok!
Igen ez így lehet!
Super 8 -nál olvasgattam(mert,h ugye az is van nekem),h melyik CDI vezetéket hova kell átötni-kiiktatni..! (ott kapcsolási rajz van,s leírva mit hogyan kell kiolvasztani-átforrasztani) de az Ebay-on készen is lehet kapni! tehát ha szervízven azt mondják,h cserélni kell,az is igaz lényegében! mert ugye a olvasztás-forrasztás kapcs rajz szerint az sufni tuning-nak számít!
Kösz!
A márka annyira nem érdekel.Nah jó azért nem egy noname kínai szutykot akarok.A Kymcoról eddig jó véleményeket hallottam és árban is elég barátságos.A Honda szárnya alatti idő sem múlt el érdemtelenül minőségben.Ráadásképp a cuccok hozzá nem az hogy fillérek de nem egy Yamaha v Honda árban vannak(megfizethető).1 millám nincs motorozni, így is az asszony állandóan szapúl h minek nekem nagymotor. Esetleg lehet én is átalakítom majd a gépet.Nagyon tetszik nekem az új fejidom az Xcitingnak főleg a ledes index.
Erre vajon fel lehet tenni?
Viszont olvastam sokfelé hogy a műszerfalat elég rossz néha látni (napsütésben)
De sajnos még le kell vizsgázni addig pedig csak nézelődés van
Köszi az infókat!
Széles utat!
jaja,de majd akkor nyugizom meg,ha kicseréltem a csuszkákat és kussol a gép!
ne zsebeld be a sikert egymagad(kérem a felét)! Lényegében,én magam is vágtam(mert ugye pont ezért szedtem szét) de megerősétés interurbán minden kép pozitív energia! S végül is te vagy a moci szerelő! Én meg a józan Paraszti....,leleményes BPösti gyerek!
igen amit most linkeltél jó lehet! Nem rég leff meghírdetve,én mindíg figyuzom a dolgot!b

nekem bejön,h a kasznin van a tükör! Nem rezeg annyira!
Viszont ha esetleg borul a verda ,szana törik az egész! Az első kiadások voltak kaszni tükörrel! 2005 ben! 2006 tól,már a kormányon van a tükör! Kinézetre szerintem a kaszni tükrös a szebb. A kormyány tükrösnél még az is jó,h ha fordítod a kormányt más szögben is tudsz kukkolni !
Típus hibáról nem nagyon hallani(apróságok csak) olvasgattam Olasz fórumon ,minden felé! Ott a fék nyiszorgását írják,s attól vannak ki!
Mindenki azt írja megbízható,moci.
Még az Amcsiknál is szeretik!

Figyu azt nézd,h mennyiért mit kapsz! ha azt nézed,h huu,márka,s tényleg minden téren megálja a helyét,akkor kb 1 Mill a határ,amiért kapsz ebben a kategóriában! Maxi robogó-márkás,viszonylag uj-műszakilag a legfejletebb(abs,injektor,... 1 mill!
karburátoros a tied?
Valószínűleg az lehet ki kell taposni belőlük az igazat mert hazudnak szerintem majd az lesz a szakduma hogy szar valami és drágán ki kell cserélni volt már rá eset pi sachs mad ass cdi-t kell cserélni nyitottra de nem kell csak ki kellett kötni a fojtó elektronika dobozát és mehet
Rendben, köszi! Mondjuk az szerintem elég beszédes, hogy amikor vettem a motort, akkor rákérdeztem, hogy van-e benne fojtás? Azt mondták, hogy nincs semmi ilyesmi. Csakhogy minden alkalommal pontosan 110 km/h-nál szabályoz le a motor. Vagyis nem megtorpan, nem addig gyorsul és kész, hanem elveszi a gázt, és visszaengedi a sebességet kb. 90-re. Amikor elveszem a gázt és újra húzni kezdem, akkor megint gyorsulni kezd. Ez pedig szerintem egyértelműen leszabályozásra utal.
Az a tapasztalatom hogy általába 4t 125 ccm 120 kmó-nál megtorpan mintha orba verték volna annyit bír max 15 le ennyire elég és mindegy hogy mi van az orrára írva márkajelzés gyanánt ennyit tudnak és kész a többi meg csak mese habbal meg kamu
Mert ki legyen véve és ne csak duma legyen az egész hogy van benne
olajcsere és átvizsgálás idom mennyiségtől függően 1000ft-tól 5000ft-ig van nálam ebben van olaj és szűrő csere gyertya csere szelephézag ellenőrzés-beállítás csavarok ellenőrzése vezetékek csatlakozók stb idomok fel le fékek karbantartása kenés ahol kell szóval minden megtapogatva ahogy azt kell+anyag ha én veszem az olajat ha kell nekem adnak kedvezmény rá meg az alkatrészekre is az alkatrészekkel nem kereskedek amennyiért kapom annyiért rakom be a motorba mert elég drága az élei így is és nem akarom senkinek sem kiszívni a vérét mert az nekem nem kell negatív reklám sokkal jobban szeretem az elégedett kuncsaftot
Ok, ezt megszívlelem! Azt hiszem csőre töltve tartom majd a telefonszámodat és hívlak ha a legkisebb gyanú is felmerül, hogy szivatni akarnak. Márpedig akarni fognak, amit csak abból gondolok, hogy pl. a kulcskészletet is lenyelték, amikor vettem a motort. Az miért fontos, hogy a fojtást a kezembe adják?