Csak nekem kell üzembe helyezni mert külön van a sav. Azt még nem tudom hogy tölteni kell-e mert először le kell fordítanom az angol nyelvű utasítást.
Így hát most még egyenlőre nem kapom szét.. előbb beszerzek egy ideiglenes valamit ami addig kibirja ezt a napi 100 km es távot amit ez gond nélkül visz a városon belül
Ez nem vet jó fényt az összeszerelésre.
A CDI-t tartó gumi is elszakadozott, megragasztottam ideiglenesen. Meg lemostam a porlasztót is a lehetőségekhez mérten mert most hozzá lehet férni. A bontás ismét megakadt mert nincsen megfelelő méretű imbuszkulcsom és a kapaszkodókat nem tudom leszerelni.
, azt hiszem CO mérési hely.
A vakcső az a kipufogó elején van (ha még megvan és nem hegesztették le) egy vastag vakcső ami a kipufogóból áll ki. Ez torlónyomást fejt ki és nem engedi pörögni a motort.
Apropo.. az a vakcső.. abban van egy kis csavar, és ki lehet tekerni, egyik nap meg is tettem milyen hangja volt ..
a többiről kell-e tudni valami érdemeset, hogy már kéznél legyen amikor darabokban vana gép? méretek, ilyesmi.. ékszij, meg görgők.. Néztem pár videót a youtube-n nem túl vészes, de azért jó tudni mit szerezzek be ha arra kerül a sor.
Segítség kellene. Adott egy Agility City 50 4T. Egyik problémám, hogy nem találok rajta alapjárat állító csavart. Pedig emelnem kellene rajta, mert ha meleg a motor pár másodperc alapjárat után leáll illetve van mikor felörög. Létezik, hogy koszos valamelyik fúvóka és nem kap alapjáraton elég naftát? Menni megy rendesen. A másik pedig, hogy a folytásokat ki kelle szednem. De fingom sincs hol kezdjem.
Várom az ötletek! Köszi! :)