Első a fórum, már kezd tisztulni az agyam.
Neked nem rozsdásodik a kipufogó, a festék még rajt van?
, nincs semmi gond vele, megy mint egy svájci óra csak ezt nem felhúzni kell hanem benzin és olaj bele.
Mondtam neked, hogy nem lesz semmi gondod azzal a motorral ha egyszer kigyógyul a gyerekbetegségeiből és nem hajtod szét hosszú évekig hű társad lesz az utakon.
Én mindjárt megyek dolgozni, ki az esőbe sajnos. Lassan azért sikerül ebbe a topikba idecsábítani az újdosült kymco tulajokat
, bár lehet azért nem vagyunk sokan mert nincs ezekkel a motorokkal semmi probléma.
Most azon gondolkodom, hogy a kipufogó rendszer korrozióvédelmét hogyan oldjam meg mert a katalizátor hője sajnos eddig minden festéken kifogott, legalábbis hosszabb motorozás után leégeti a festéket. Nincs ötleted ezzel kapcsolatban
? Most egyébként fáradtolajjal kenegetem, ha rövid távon megyek akkor ráég és nem rozsdásodik.
Komolyan mondom múltkor visszaültem a másik robira, hát kymcohoz képest rohadtul kényelmetlen! Én úgy gondolom jó jártam a motorral. Eddigi tapasztalatom szerint csak javasolni tudom másoknak is.
Sokat olvasgadtam más robikról is nem megbántani akarok másokat de aprilia és peugeot közt gondolkoztam de annyi hibát irnak róluk, hogy elment a kedvem ezektől a tipusoktól. Rádásul megint csak ismételni tudom önmagam kényelem szempontjából meg sem közelítik a kymcot
.
, tényleg jó ez a motor. Már túlléptem a 13 000 km-t is, elvisz mindenhová, nyáron közel 300 km-es túrát tettem meg egy barátommal. Ma hajnalban viszont sz@rrá áztam munkába menet, még most is vizes a motoros ruhám, kesztyűm.
Ömlött az eső.
Mert az enyém új korától fogva olyant produkál, hogy az olaj összegyűlik a légszűrőben és az alján csepeg kifelé. Időnként ki kell takarítanom, de már nem foglalkozok vele különösebben, mert azt mondták a szervízben , hogy az olajadagoló túlzott olajszállítása okozza és sajnos ezen a motoron nem lehet állítani a szállított mennyiséget, illetve az olajtartály is magasan van.
Ugy néz ki az előző tulaj is egy két dolgot már eltávolított a motorból. Szerencsére!
Így nekem már csak a rezonátor cső levágása, és egy fúvóka csere maradt. A motor komolyan mondom szinte fellélegzett
Nagyon meg vagyok elégedve az eredménnyel. Hangsúlyozom nekem nem szágoldozni kell a motor hiszen akkor nem ilyen motort veszek. Viszont mindig jó hogy, van egy kis tartalékom. A motor nagyon kényelmes és szerintem szép is.
A segitségedet köszönöm és ha tudok én is segítek neked.
a héten rápróbálok a dolgokra majd visszajelzem hogy , mire jutottam. Előre is köszike
. Már csak az a gondom hogy még mindig nem tudom hogy, hol vannak a folytások?
. ebbe kérnék segitséget ha leirnád leirnátok. előre is köszi.
Nekem is le lett festve a cső levágása után újra, de nem sokáig bírta ki, rövid idő után leégett róla. Igaz hosszabb távon szoktam motorozni, annyi idő alatt rendesen felmelegszik a hangtompító kétharmada. A katalizátor működési elve miatt túlmelegszik a tompító, remeg a levegő rendesen még a gumi is olyan forró, hogy nem lehet kézzel megfogni. Nem értem miért nem rozsdamentes anyagból csinálták meg legalább a külső burkolatát.